اخبار ورزشی

مذاکرات مالکان چلسی برای خرید یک باشگاه پرتغالی در پی الگو برداری از منچسترسیتی و ردبول

مذاکرات مالکان چلسی برای خرید یک باشگاه پرتغالی در پی الگو برداری از منچسترسیتی و ردبول

به گزارش آلفابلاگ :مالکان چلسی در مذاکره برای خرید یک باشگاه پرتغالی به دنبال پیروی از مدل چند باشگاهی هستند

چلسی در حال مذاکره برای خرید یک باشگاه پرتغالی به عنوان بخشی از برنامه مالکان جدید خود برای پیروی از مدل چند باشگاهی مالکان ردبول و منچسترسیتی است.

به گفته مت لو از تلگراف، تاد بولی در ماه ژوئن با جورج مندز، فوق ایجنت دنیای فوتبال و نیل بت، مدیر آکادمی چلسی صحبت کرد. شایعه شده است که بث در جستجوی یافتن مناسب ترین باشگاه برای پرورش جوانان آکادمی است.

پرتغال به عنوان یکی از بهترین کشورها برای این منظور شناخته می شود. بولی همچنین این هفته تایید کرد که به دنبال گسترش ردپای جهانی چلسی با خرید باشگاه های دیگر است تا آنها بتوانند بازیکنان جوان خود را برای پیشرفت به آنجا بفرستند. ارتباطات گسترده مندز می تواند به مالکان چلسی در این زمینه کمک کند.

این یکی از دلایل علاقه چلسی به همکاری با کریستوف فروند (مدیر ورزشی سالزبورگ اتریش) است. این دو در حال مذاکره پیشرفته با یکدیگر هستند و چلسی قصد دارد با استخدام فروند به عنوان مدیر ورزشی از تجربه فروند در سیستم ردبول استفاده کند. تاد باولی قبلا در مصاحبه ای این را گفته بود:ما صحبت هایی در مورد داشتن مدل چند باشگاهی داشته ایم. کشورهای مختلفی وجود دارند که داشتن یک باشگاه مزایای خود را دارد. عملکرد ردبول در سالزبورگ و لایپزیگ واقعا عالی بود. هر دو در لیگ قهرمانان بازی می کنند. منچسترسیتی همچنین شبکه بسیار بزرگی از باشگاه ها دارد. چالش چلسی این است که با قرض دادن ستاره های 18، 19 و 20 ساله خود به باشگاه های دیگر، روند توسعه را به شخص دیگری واگذار می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا