اخبار ورزشی

حسن یزدانی، ششمین طلای ایران هم پر زد کامران قاسمپور طلسم طلایی های نروژ را می شکند؟

حسن یزدانی، ششمین طلای ایران هم پر زد

کامران قاسمپور طلسم طلایی های نروژ را می شکند؟

به گزارش آلفابلاگ :کامران قاسم پور امشب با غلبه بر جیدن کاکس آمریکایی می تواند طلسم مدال طلای ایران را در سال گذشته خراب کند. قبل از کامران، سایر مردانی که پارسال برای ایران طلا گرفتند یا در بلگراد روی تشک نرفتند یا مدال طلای خود را با نقره و برنز عوض کردند.

در بین 7 کشتی گیر آزاد و آزاد ایران که سال گذشته عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند، حسن یزدانی نیز شکست خورد تا شش نفر تا امروز موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود نشدند.

امروز تنها کامران قاسم پور برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود باقی مانده است.

البته همه ستارگان طلای ایران سال گذشته مقام داشتند به جز میثم دلکانی که مصدوم و غایب بود و علیرضا نجاتی جایگزین او پنجم شد و البته علی اکبر یوسفی که غایب بود و جانشین او امین بود. میرزازاده، نفراتی چون هادی ساراوی و محمدرضا گرا در فرنگی به مدال برنز و نقره و حسن یزدانی و امیرحسین زارع در رشته آزاد مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در بین مردان نامبرده تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، 6 مدال طلای سال گذشته ایران اکنون به 3 نقره و 2 برنز تبدیل شده است و البته هیچ کشتی گیر دیگری در این رشته موفق به کسب مدال طلا نشده است.

کامران قاسم پور امشب در مرز جدیدی قرار دارد، او می تواند اولین طلایی ایران در این مسابقات باشد یا مردی که هفتمین طلای ایران در مسابقات سال گذشته را از دست بدهد.

باید دید ایران با همین یک مدال طلای احتمالی جام جهانی را برای صربستان به پایان می رساند یا خیر.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا