ایران بابکتفن آوری

تعمیر دراج با قطعات یدکی اصل، نمایندگی انحصاری دراج رفسنجان در تهران

تعمیر دراج با قطعات یدکی اصل، نمایندگی انحصاری دراج رفسنجان در تهران

مینی لودر ها دستگاه هایی کوچک اما قوی و بسیار پرکاربردی هستند و به همین دلیل می توان از آنها در تمامی کارهای سنگین و نیمه سنگین استفاده کرد. از طرف دیگر از آنجایی که به مینی لودرها انواع جلوبند نصب می شود ، این دستگاه ها قادر خواهند بود از پس هر کاری برآیند. اما به هر حال پس از مدتی هر دستگاهی فرسوده یا خراب می شود و برای عیب یابی و سرویس نیاز به کارشناس خبره دارد و هر چه دستگاه بزرگتر و باارزش تر باشد نیاز به حرفه ای بودن فرد کارشناس بیشتر احساس می شود. یکی از این مینی لودرها که در داخل کشور تولید می شود مینی لودر دراج رفسنجان می باشد و یکی از خدماتی که از طریق ایران بابکت (نمایندگی انحصاری دراج در تهران) می توانید دریافت کنید تعمیر دراج با قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال کارخانه می باشد.

اگر شما صاحب یک مینی لودر دراج باشید دغدغه های بسیاری را در هنگامی خرابی و یا فرسودگی دستگاه خود احساس می کنید. از جمله این دغدغه ها می توان به مواردی همچون دسترسی نداشتن به کارشناس فنی خبره ،‌ فقدان قطعات و لوازم یدکی اورجینال و مناسب دستگاه ، هزینه تعمیر و عیب یابی . که همه این موارد باعث می شود که پروژه ای که در دست دارید برای مدتی متوقف شود و ضرر و زیان روزایی که بدون کار و درآمد از دست رفته نیز بر هزینه های شما افزوده گردد. پس بهتر است از ابتدای کار مسئولیت تعمیر دراج خود را به ایران بابکت نمایندگی معتبر دراج بسپارید.

تعمیر دراج توسط ایران بابکت به عنوان نمایندگی انحصاری دوراج رفسنجان در تهران ، چه مزایایی دارد؟

اینکه شما به عنوان دارنده مینی لودر دوراج ، تعمیرات دراج خود را به نمایندگی معتبر بسپارید مزایای بسیاری را برای شما به همراه می آورد و که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به کارگیری تکنسین حرفه ای و خبره : برای تعمیر مینی لودر خود به دنبال تعمیرکارانی که تخصص کافی ندارند نباشید ، چرا که آنان هم هزینه و هم وقت شما را اتلاف می کنند و در نهایت دستگاه شما نیز به درستی عیب یابی نخواهد شد از طرفی با دستکاری تعمیرکاران غیر حرفه ای ، پلمپ بعضی از قطعات اصلی مینی لودر شما مانند موتور دستگاه ،‌ باز می شود و ممکن است از شرایط گارانتی کارخانه خارج شوید. در صورتیکه تعمیر دراج توسط نمایندگی این اطمینان را به شما می دهد که عیب یابی و سرویس و اورهال شدن دستگاه شما به دست متخصصین دراج انجام می شود.
  • استفاده از قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال مناسب دستگاه شما : زمانی که تعمیر دوراج خود را به نمایندگی معتبر می سپارید ، تکنسین ها از قطعات یدکی اصل دراج ، برای عیب یابی دستگاه شما استفاده می کنند.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه شما : وقتی تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی معتبر می سپارید ، کار شما در زمان مناسب انجام می شود و چون تعمیرات به دست افراد متخصص انجام شده است عیب یابی به درستی صورت میگیرد و از ایجاد هزینه های دوباره در آینده جلوگیری می کند.

برای تعمیر دراج خود توسط نمایندگی انحصاری کارخانه ، چگونه اقدام کنیم ؟

اگر شما صاحب و یا دارنده یک مینی لودر دراج و یا حتی بابکت هست کافیست با ایران بابکت در ارتباط باشید. برای این کار می توانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید:

تلفن تماس مشاور ایران بابکت : 09127035956    جناب آقای حاجیان فر

ارتباط از طریق واتساپ با ایران بابکت :  تعمیر دراج از طریق واتساپ ارتباط از طریق تلگرام با ایران بابکت :  تعمیر دراج در تلگرام

پس از ارتباط با کارشناس ایران بابکت ، مشاوران ما برای طی کردن بقیه مراحل تعمیر دراج شما را راهنمایی خواهند کرد و تا انتهای کار همراهتان خواهیم بود.

 

تعمیرات دراج اورهال مینی لودر دراج نمایندگی ایران بابکت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا