اخبار ورزشی

الگری: گاهی اوقات انتقادات از جنبه حرفه‌ای خارج می‌شوند؛ به روزنامه‌نگاران احترام می‌گذارم

الگری: گاهی اوقات انتقادات از جنبه حرفه‌ای خارج می‌شوند؛ به روزنامه‌نگاران احترام می‌گذارم

به گزارش آلفابلاگ :سرمربی یوونتوس به وضوح انتقادات را به خوبی مدیریت می کند.

ماسیمیلیانو آلگری مصمم به کسب یک نتیجه خوب مقابل بنفیکا است اما تاکید کرد که این بازی برای یوونتوس تعیین کننده نیست.

در آستانه بازی حساس امشب مقابل بنفیکا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، مکس آلگری سرمربی یوونتوس مصاحبه ای با آمازون پرایم انجام داد و به هواداران یووه قول داد امتیازات از دست رفته را جبران کنند:

ما نیاز به عملکرد خوب و نتیجه مقابل بنفیکا داریم. بازی با تیم های پرتغالی سخت است زیرا آنها تکنیکی هستند.

بازی سختی خواهد بود و ما باید به عنوان یک تیم بازی کنیم. می دانیم که باید شرایطی را در سری آ ایجاد کنیم تا بتوانیم برای اسکودتو بجنگیم. بازی ما مقابل بنفیکا گام مهمی است، اما تعیین کننده نیست. ما زمان داریم که به عقب برسیم.
انتقاد از ماسیمیلیانو آلگری در فصل 2022-23 شدیدتر شد:

چگونه باید با این وضعیت رفتار کنم؟ احساس برتری می کنم خوشحال می شوم اگر در مورد ما صحبت کنند. انتقاد بخشی از فوتبال است. در ایتالیا همیشه انتقاداتی وجود دارد، اما درست است که گاهی اوقات این انتقادات از جنبه حرفه ای خود فراتر می رود. اما من به کار همه از جمله روزنامه نگاران احترام می گذارم و باید به کار خود ادامه دهند. به هر حال، این نتایج در زمین است که مهم است.
تقابل آنخل دی ماریا با تیم سابقش:دی ماریا در سکوها حضور نخواهد داشت. او یا بازی خواهد کرد یا روی نیمکت خواهد بود. فرشته فقط یک جلسه با تیم تمرین کرده و بعید است از ابتدا بازی کند. ما در پاریس با ترکیب 2-5-3 بازی کردیم که نتیجه ای نداشت. بعد از تغییر سیستم ما اوضاع بهتر شد. این مسابقه برای ما مثل یک آزمون بود و باید یاد بگیریم بعد از عقب افتادن از حریف در بازی بمانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا