اخبار ورزشی

از پله تا فدراسیون فوتبال برزیل اتحاد برزیلی ها در حمایت از وینیسیوس: برای حق و حقوق خود می جنگیم؛ احترام از هرچیزی بالاتر است

از پله تا فدراسیون فوتبال برزیل

اتحاد برزیلی ها در حمایت از وینیسیوس: برای حق و حقوق خود می جنگیم؛ احترام از هرچیزی بالاتر است

به گزارش آلفابلاگ :آنها روز تلخی را در فوتبال اسپانیا ثبت کردند.

رئیس اتحادیه عوامل اسپانیایی پدرو براوو در یک برنامه زنده تلویزیونی در واکنش به شادی های پس از گل وینیسیوس به او توصیه کرد برای رقصیدن به برزیل برگردد و اینکه اسپانیا جای میمون بازی نیست که حالا بعد از رئال است. مادرید، فدراسیون فوتبال برزیل و دیگر بازیکنان برزیلی در سراسر اروپا به این موضوع واکنش نشان دادند.

حمایت فدراسیون فوتبال برزیل ویدئویی از رقص بازیکنان برزیلی از شادی پس از گل منتشر کرد و نوشت:رقص و دریبل وجود خواهد داشت، اما احترام از هر چیز دیگری مهمتر است. عصر پنجشنبه (15 سپتامبر) ورزشکار کشورمان وینیسیوس جونیور هدف آزار نژادپرستانه قرار گرفت. فدراسیون فوتبال برزیل همبستگی و حمایت خود را نشان می دهد.
در همین حال گابریل ژسوس و گابریل ماگالاس، دو بازیکن برزیلی آرسنال با انتشار توییتی از هموطن خود حمایت کردند. ادر میلیتائو، هم تیمی و هموطن وینیسیوس در رئال مادرید نیز نوشت:

برادر من وینی، شادی بعد از گلها از آن توست. هیچ نظر نژادپرستانه ای نمی تواند آن را از شما بگیرد، روی من حساب کنید! پیروزی و پیروزی های بیشتر در راه است. در فوتبال و خارج از آن، ما همیشه نهایت احترام را برای یکدیگر قائل هستیم.
پله، اسطوره فوتبال برزیل با انتشار تصویری از وینیسیوس در اینستاگرام رسمی خود نوشت:

فوتبال شادی است. فوتبال یک رقص است. علاوه بر این، فوتبال یک جشن واقعی است. با این حال، متأسفانه، نژادپرستی هنوز وجود دارد، اما ما اجازه نمی‌دهیم چنین چیزی خنده را از لبانمان بگیرد و هر روز به مبارزه با نژادپرستی به این روش ادامه می‌دهیم: ما برای شادی و احترام به حقوق خود مبارزه می‌کنیم.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی نیز نوشت:

همیشه برقص برادر! همیشه خودت باش. اجازه نده کسی این شادی را از تو بگیرد، بی احترامی!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا