ایران بابکت

مینی لودر بابکت دراج ۷۶۱

مینی لودر درگ رفسنجان 761 جواهری نفیس در صنعت ماشین آلات سنگین می باشد. این خودروی کوچک اما قدرتمند توسط شرکت ایران بابکت به عنوان نماینده رسمی شرکت درگ رفسنجان به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود. از قابلیت ها و ویژگی های بارز این مینی لودر در صنایع مختلف می توان به صنایع کشاورزی، ساختمانی، راه سازی، هوافضا و کشتیرانی اشاره کرد. در این مقاله در مورد سوییپر بابکت به بررسی مشخصات فنی و کارایی این دستگاه پرکاربرد و بررسی نقش آن در توسعه صنایع مختلف می پردازیم.

مینی لودر 761 درگ رفسنجان

صنعت ماشین آلات سنگین و ساختمانی همواره به دنبال ارتقای تکنولوژی و افزایش کارایی ابزار کار خود بوده است. یکی از پرکاربردترین نمونه ها در این زمینه مینی لودر بابکت 761 محصول شرکت دورج رفسنجان می باشد. این مینی لودر با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساختمان سازی، راه سازی، هوافضا و صنایع کشتیرانی دارد.

این مینی لودر با استفاده از موتور یانمار ژاپنی و قطعات هیدرولیک با کیفیت از کشورهای مختلف آمریکا، ایتالیا، دانمارک و سایر کشورها تولید می شود. این مینی لودر به دلیل ابعاد کوچک، قدرت بالا و سرعت مناسب در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساختمانی، راه سازی، خدمات صنعتی، صنایع هوافضا و کشتیرانی و … کاربرد دارد و با قابلیت های چند منظوره خود می تواند موثر واقع شود. در انجام وظایف مختلف به عنوان یک ابزار عملی.

مشخصات فنی مینی لودر 761 دراج

همانطور که گفته شد، این مینی لودر با مشخصات فنی و تنوع در منابع و قطعات، مناسب برای انجام کارهای مختلف در صنایع مختلف و در شرایط محیطی متنوع است. از جمله کاربردهای آن می‌توان به بارگیری، جابجایی مواد، حفاری، حفاظت از محیط زیست و بسیاری از کارهای دیگر اشاره کرد.

مشخصات فنی مینی لودر 761 doraj رفسنجان به شرح زیر است:

موتور:

  • نوع موتور: Yanmar 4 TNE 88
  • تعداد سیلندر: ۴
  • حجم موتور: ۲۲۰۰ سی سی
  • قدرت موتور: 46 اسب بخار
سیستم سوخت:

  • ظرفیت مخزن سوخت: ۵۲ لیتر
سیستم هیدرولیک:

  • حداکثر فشار پمپ هیدرولیک: ۲۱۰ بار
  • ظرفیت سیستم هیدرولیک: ۵۵ لیتر
نیرو و قابلیت بارگیری:

  • نیروی حین کار: ۶۵۰ کیلوگرم
  • بار کله کردن: ۱۳۰۰ کیلوگرم
  • نیروی بالابری: ۱۲۵۰ کیلوگرم
وزن:

  • وزن باکت: ۱۶۴۰ کیلوگرم
  • وزن دستگاه: ۲۲۶۲ کیلوگرم

مواد و قطعات مینی لودر Doraj 761 Bobcat

یکی از ویژگی های بارز مینی لودر 761 درگ رفسنجان استفاده از قطعات با کیفیت بالا و منابع متعدد در ساخت آن می باشد. موتور ژاپنی یانمار، پمپ تاندم ساور-دانفوس آمریکایی، موتورهای هیدرولیک ایتالیایی و دانمارکی از برندهای دانفوس، رجیانا و بروینی و گیربکس ایتالیایی برندهای رجیانا و بونفیگلیولی از جمله قطعات به کار رفته در تولید این مینی لودر هستند. این تنوع در منابع و قطعات نشان دهنده دقت و کیفیت این دستگاه است.

کاربردهای درگ مینی لودر رفسنجان

مینی لودر باب کت 761 درگ رفسنجان به دلیل ابعاد کوچک، قدرت بالا و سرعت مناسب کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، ساختمانی، راه سازی، خدمات صنعتی، صنایع هوافضا و کشتیرانی و … دارد که این دستگاه قادر به انجام وظایف مختلف از جمله بارگیری، حمل و نقل و جابجایی مواد، حفاری و حفاظت از محیط زیست. همچنین از آنجایی که دارای مشخصات فنی متمایز می باشد، می تواند در شرایط آب و هوایی مختلف و در محیط های سخت و متغیر به عملکرد خود ادامه دهد.

قیمت و خرید مینی لودر بابکت 761 دراج رفسنجان

مینی لودر 761 دراج رفسنجان با مشخصات فنی قدرتمند و استفاده از منابع با کیفیت از دیگر مینی لودرها متمایز می‌شود. این دستگاه چند منظوره قدرتمند، ابزاری حیاتی در صنایع مختلف است که در بهبود کارایی و کاربری در زمینه‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از قیمت و خرید مینی لودر doraj 761 از ایران بابکت، نماینده رسمی فروش شرکت دراج رفسنجان، با شماره زیر تماس حاص نمائید:

  • ارتباط مستقیم با کارشناس فروش (مهندس جانبهان): 09123002274

علاوه بر این برای مشاهده سایر محصولات ایران بابکت مانند انواع جارو مینی لودر بابکت؛ انواع جارو تراکتوری، مینی لودرهای ایرانی و خارجی، انوع قطعات و لوازم جانبی بابکت و انواع جلوبند به وبسایت ایران بابکت مراجعه نمائید.

لیست قیمت مینی لودر بابکت دراج سال جدید

سایر محصولات ایران بابکت

ایران بابکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا