ایران بابکت

قیمت و فروش جلوبند مته چاله کن بابکت ساخت برند ایران بابکت

مته چاله کن مینی لودر، یک وسیله حفاری پیشرفته است که به ویژه برای حفر سوراخ‌های با اندازه‌های مختلف در خاک به کار می‌رود. به طور کلی جلوبند مته چاله کن بابکت نه تنها از لحاظ سرعت، بلکه از نظر دقت نیز بهبود یافته و به عنوان یک ابزار چندمنظوره برای نصب پست‌های حصار، کاشت درختان، یا حتی حفر پایه‌های عرشه‌های جدید به کار می‌رود.

جلوبند مته چاله کن مینی لودر برند ایران بابکت، برای مینی لودرهای بابکت ایرانی و خارجی به منظور حفر سوراخ‌های متنوع به کار می‌رود. این محصول از کیفیت بالا و توانایی سازگاری با مینی لودرهای معتبر نظیر دراج، فوریوز، هیوندای، بابکت آمریکایی، توماس، دوسان و نمونه‌های دیگر برخوردار است.

در این مقاله به معرفی ویژگی ها و مشخصات فنی جلوبند چاله کن بابکت تولید برند ایران بابکت خواهیم پرداخت؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین جلوبند چاله کن بابکتبرند ایران بابکت

مته چاله کن بابکت چیست؟

جلوبند مته چاله کن مینی لودر از امکانات بیشتری نسبت به وسایل حفاری معمولی برخوردار است. از دیدگاه ساختاری، این مینی لودر با استفاده از سیستم هیدرولیک و شلنگ‌های مرتبط به بابکت متصل می‌شود. این اتصال هیدرولیک به جلوبند امکان کنترل دقیق و کارآمد در هر نوع خاک را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این جلوبند، دقت بالا در حفر سوراخ‌ها است. این امکان به کاراین امکان را می‌دهد که سوراخ‌ها را با اندازه‌های مختلف (از 6 تا 48 اینچ) با دقت و سرعت حفر کند. این ویژگی آن را به یک انتخاب ایده‌آل برای کارهایی نظیر نصب پست حصار، کاشت درختان، یا حتی حفر پایه‌های عرشه‌های جدید تبدیل کرده است.

جلوبند قدرتمند مته چاله کن مینی لودر به وسیله گشتاور بالا، حتی در خاک‌های سخت و سنگی نیز، به کار می‌پردازد. این ویژگی باعث حفظ استحکام و تقویت قدرت این ابزار در شرایط مختلف خاکی می‌شود. شلنگ‌های هیدرولیکی باعث انتقال بهینه نیرو و انرژی مورد نیاز برای حفر سوراخ‌ها می‌شوند.

جلوبند مته چاله کن مینی لودر بابکت Bobcat


چنانچه قصد خرید مینی لودر دراج رفسنجان 781 و 761 از ایران بابکت، نمایندگی انحصاری دراج رفسنجان در تهران را دارید، به لینک های زیر مراجعه نمائید:


جلوبند مته چاله کن مینی لودر ایران بابکت

جلوبند مته چاله کن مینی لودر ایران بابکت یک ابزار حیاتی و کارآمد در زمینه حفر سوراخ‌های مختلف است. این محصول به طور اختصاصی برای انواع مینی لودرهای بابکت ایرانی و خارجی طراحی شده است، از جمله دراج، فوریوز، هیوندای، بابکت آمریکایی، توماس، و دوسان و غیره.

 

ویژگی‌های چاله کن مینی لودر ایران بابکت

جلوبند مته چاله کن بابکت ساخت و تولید برند ایران بابکت از ویژگی های منحصر بفرد زیر برخوردار است:

  • کیفیت ساخت بالا: با توجه به اهمیت فنی و عملکرد بهینه، این جلوبند با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته تولید می‌شود.
  • مته با عمق تنوع‌پذیرجلوبند مته چاله کن مینی لودر بابکت Bobcat با عمق ابتدایی 1 متر عرضه می‌شود، اما امکان افزایش عمق تا 3 متر نیز وجود دارد. البته لازم به ذکر است که این مورد از نظر تحلیل فنی تایید نمی‌شود؛ اما برخی از مشتریان گرامی که پروژه‌های سبکی را در دست دارند، از این امکان بهره‌مند می‌شوند. این امکان به کاربران این ابزار این امکان را می‌دهد تا بسته به نیازهای خود، عمق مناسب را انتخاب کنند.
  • تنوع در عرض متهمته چاله کن بابکت با اندازه‌های عرض 30 سانتی‌متر تا 60 سانتی‌متر عرضه می‌شود. استاندارد آن به صورت 30 سانتی‌متری عرضه می‌شود. این تنوع به کاربران این ابزار این امکان را می‌دهد که بسته به نیازهای خود، عرض مناسب را انتخاب کنند.
  • انطباق با مینی لودرهای متنوع: این جلوبند به‌طور خاص برای مینی لودرهای متعددی طراحی شده است، از جمله مدل‌های بابکت ایرانی و خارجی.

 

قیمت جلوبند چاله کن مینی لودر بابکت


مشخصات فنی جلوبند مته چاله کن بابکت

  • لب تیغه های فولاد ضد سایش سیکا 45
  • شیلنگ و کوپلینگ به همراه چاله کن عرضه می شود
  • رنگ کوره ای
  • هیدروموتور بلغاری با 3 سال گارانتی
  • سایزهای مختلف
  • عمق ۱ متر ، 2 متر و 3 متر
  • عرض ۴۰ ، ۵۰ ، ۶۰ ، ۷۰ ، ۸۰ سانتی متری
  • برند ایران بابکت

کاربردهای مته چاله کن مینی لودر بابکت

با توجه به امکانات و ویژگی‌های برتر، مته چاله کن مینی لودر بابکت  ابزاری کارآمد و چندمنظوره برای حفاری در خاک مختلف است. این ابزار با دقت بالا، سرعت مناسب و عملکرد قوی، انتخاب مناسبی برای کارهای متنوع نظیر نصب سازه‌ها و کاشت درختان می‌باشد.

جلوبند مته چاله کن بابکت، یک ابزار چندمنظوره است که در انجام وظایف مختلف ساخت و ساز و کشاورزی استفاده می‌شود. برخی از مهم ترین کاربردها و موارد استفاده از مته چاله کن مینی لودر ایران بابکت عبارت است از:

  • نصب حصار: مته چاله کن برای حفر سوراخ‌های مناسب برای نصب حصار یا نگهداری حاشیه‌ها استفاده می‌شود.
  • کاشت درختان و گلها: در کشاورزی و فضاهای سبز، این مته برای حفر سوراخ‌هایی برای کاشت درختان، گلها و گیاهان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • حفر سوراخ برای لوله‌کشی: در پروژه‌های ساختمانی و زیرساختی، این مته جهت حفر سوراخ‌های لوله‌کشی و انتقال چاه‌های آب به کار می‌رود.
  • حفر پایه عرشه‌های جدید: در پروژه‌های ساخت راه و عرشه، از جلوبند مته چاله کن بابکت، برای حفر سوراخ‌های پایه به منظور نصب ستون‌ها و ستون‌های پشتیبان استفاده می‌شود.
  • تهیه سوراخ برای نصب تابلوها و نشانگرها: در پروژه‌های تبلیغاتی و نمایشی، مته چاله کن برای حفر سوراخ‌های نصب تابلوها و نشانگرها به کار می‌رود.
  • کارهای خاکبرداری و حفاری عمیق: در پروژه‌های بزرگ ساختمانی و حفاری، از این جلوبند برای حفاری عمیق سوراخ‌ها به کار می‌رود.
  • حفر چاه‌های آب: برای حفر چاه‌های آب و بهره‌مندی از منابع آب زیرزمینی.
  • پروژه‌های مرتبط با گاز و نفت: در حوزه نفت و گاز، این مته برای حفر سوراخ‌های لازم برای استخراج و حمل و نقل مواد به کار می‌رود.

این کاربردها تنها چند مثال از مصارف گسترده‌تر مته چاله کن مینی لودر هستند و نشان از تنوع و کارآیی این ابزار در صنایع مختلف دارد.

فروش جلوبند چاله کن بابکت ایران بابکت

قیمت و فروش مته چاله کن بابکت

جلوبند مته چاله کن برای مینی لودر ایران بابکت با ویژگی‌های تنظیم انعطاف‌پذیر، تنوع در ابعاد و کیفیت ساخت بالا، به عنوان یک ابزار کارآمد برای حفر سوراخ‌های مختلف به شمار می‌آید. این محصول با توجه به تطابق با مدل‌های مختلف مینی لودرها، گزینه‌ای ایده‌آل برای صنایع مختلف است.

در خرید این محصول، باید توجه داشت که این جلوبند به صورت کامل عرضه می‌شود و قسمت‌های بالایی و پایینی به صورت جداگانه عرضه نمی‌شوند. این موضوع نشان‌دهنده یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول است که با دقت و کیفیت به تولید آن پرداخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر و مشخصات دقیق جلوبند مته چاله کن بابکت، به وب‌سایت ایران بابکت مراجعه فرمایید یا با تماس با ما توضیحات فنی را دریافت کنید.

  • تماس تلفنی با دفتر مرکزی:

شماره تلفن دفتر مرکزی ایران بابکت: 02166192021

  • تماس با کارشناسان فروش:

مهندس جانبهان: 09123002274

از طریق تماس با ما می‌توانید جزئیات محصولات، قیمت‌ها، شرایط فروش، و سایر اطلاعات مرتبط با جلوبند مته چاله کن بابکت برند iranbobcat را دریافت و سفارش خود را ثبت کنید. متخصصان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب را براساس نیازهای خود داشته باشید.

قیمت و فروش جلوبند چاله کن بابکت

پیگیری آخرین اخبار و اطلاعات ایران بابکت در شبکه‌های اجتماعی

اگر تمایل به دریافت آخرین اطلاعات، اخبار، و تازه‌ها در زمینه انواع مینی لودر خارجی و ایرانی مانند مینی لودر دراج رفسنجان، انواع جلوبند بابکت، جلوبند و عقب بند تراکتوری، قطعات ماشن آلات و غیره  دارید، می‌توانید ایران بابکت را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل نکات فنی، تخفیفات و پیشنهادهای ویژه باشد.

ما را شبکه‌های اجتماعی دنبال کنبد:

  • پیج اینستاگرام ایران بابکت: iran_bobcat
  • کانال تلگرام ایران بابکت:MiniLoader@
  • ارتباط از طریق واتساپ: جهت ارتباط مستقیم و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، می‌توانید از این آدرس استفاده نمایید: واتساپ ایران بابکت

با پیگیری ایران بابکت در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط مستقیم از طریق واتساپ، شما به‌روزترین اطلاعات را در خصوص خدمات ایران بابکت خواهید داشت.

منبع: قیمت و فروش جلوبند مته چاله کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا