ایران بابکت

جارو لیفتراک صنعتی تولید ایران بابکت

جارو لیفتراک صنعتی تولید ایران بابکت

  • برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

جارو لیفتراک صنعتی تولید ایران بابکت و هم چنین تمامی جلوبند مینی لودر ها و تراکتور و لیفتراک در ایران می باشد ، همچنین ایران بابکت تنها تولید کننده انواع جلوبند بابکت و پشت بند تراکتوری در ایران است.

جارو بابکت چیست؟

شاید برای شما دوستان این سوال پیش آمده باشد که جارو های مینی لودر بابکت نیز چه کاری را انجام میدهند و یا اصلا چه بازده ای هایی دارند؟ حال میخواهید توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید تصمیم گیری بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید اول به این نکته اشاره میکنیم که جارو مینی لودر بابکت چه کاری را انجام میدهد:

  1. جارو کردن کوچه های باریک داخل شهری
  2. جارو کردن آزاد راه ها و جاده های راهسازی
  3. جارو کردن داخل سوله های صنعتی و کشاورزی
  4. جارو کردن محیط کارخانه های صنعتی

یا اگر بخواهیم به صورت ساده تری بگوییم میتوان به این موضوع اشاره نمود که هرجایی مینی لودر بابکت شما بتوانید حرکت کند نیز این جارو هم قابلیت استفاده را دارد.و هم چنیین این جارو بابکت ها روی تمام دستگاه ها از قبیل تراکتور و لیفتراک قابل نصب میباشد.

جارو لیفتراک صنعتی

جارو لیفتراک زاویه ای

این جارو مکانیزه بر روی تمامی لیفتراک خودرویی قابل اتصال میباشد و معمولاً در ابعاد 200 سانتیمتر تولید میشود. جارو زاویه فاقد مخزن جمع آوری بوده و کاربرد آن فقط جهت کنار زدن زباله از وسط خیابان می‌باشد.

جارو لیفتراک صنعتی

این جارو صنعتی به روز ترین و با کیفیت ترین نوع جارو صنعتی لیفتراک است که دارای مخزن جمع آوری بوده و به اپراتور امکان تخلیه مکانیزه نخاله جمع آوری شده را میدهد.همچنین قابلیت نصب آپشن هایی همچون بغلزن جدولشور هیدرولیکی و پمپ و مخزن آبپاش را نیز دارا است.

این دستگاه معمولا در زمینه خدمات شهری شهرداری ها، نظافت خیابان و محوطه کارخانه، جمع آوری گنداله در شرکت فولاد و نظافت دامداری ها کاربرد بسیاری دارد.

اگر شما در مجموعه خود لیفتراک ندارید ولی از تراکتور و مینی لودر های بابکت استفاده میکنید که میخواهید برای جابه جایی پالت انجام بدهید و پیشنهاد ما استفاده از جلوبند لیفتراکی است که میتواند تا وزن 2.5 تن بار را تحمل کند و طول تیغه های آن تا 1 متر و 20 سانتی میباشد .که میتوانید روی این شاخه لیفتراک این جارو صنعتی را نصب کنید.

جارو لیفتراک صنعتی

شرکت ایران بابکت

شرکت اطلاع گستر اطلس (ایران بابکت) با فعالیت در زمینه مینی لودر های بابکت یکی از کامل ترین شرکت ها در ایران میباشد و خدماتی از قبیل

  • ساخت جلوبند های بابکت
  • فروش قطعات مینی لودر های ایرانی و خارجی
  • تعمیر و سرویس و نگهداری اوان مینی لودر و جلوبند ها
  • فروش لاستیک و رینگ بابکت های آمریکایی و غیره

هزینه نصب و راه اندازی و ایاب و ذهاب و آموزش نحوه استفاده صحیح‌‌ از  جارو مینی لودر  بابکت و جارو تراکتوری و قطعات مصرفی بر عهده مشتری و خریدار محترم می باشد و جاروی صنعتی خریداری شده زمانی مشمول گارانتی یک ساله در قبال عیوب ناشی از تولید خواهد بود که جارو توسط تکنسین ایران بابکت نصب گردد.

مجموعه Bobcat.ir درحال حاضر بزرگترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودر بابکت و ارائه دهنده انواع قطعات و تجهیزات بابکت از جمله جلوبند شاخک لیفتراک، با بهترین کیفیت و خدمات مشتری مدارانه در سراسر کشور به شما مشتریان عزیز می باشد.  آماده دریافت هرگونه سفارش و ارسال سفارشات شما به سراسر کشور می باشد.

ارتباط با ما…

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

منبع:جارو لیفتراک صنعتی تولید ایران بابکت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا