ایران بابکت

نمایندگی تعمیرات بابکت در تهران 

نمایندگی تعمیرات بابکت در تهران

تعمیرات برقی انواع بابکت ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

شرکت ایران بابکت ، یکی از نماینده گی شرکت ها جهت تعمیرات بابکت در تهران است. همچنین این شرکت اولین و با سابقه ترین مرجعی است که خدمات مربوط به بررسی، تعمیر، نگه داری، کارشناسی موارد برقی بابکت در تهران ارائه می دهد.

شرکت ایران بابکت برای جلب رضایت مشتریان و پیشرفت اهداف خود، از مهندسانی با تجربه و متخصصانی کار آزموده در زمینه عیب یابی و تعمیرات برقی بابکت ها در تیم خود استفاده نموده است.

بابکت چیست؟

بابکت در واقع نام یک شرکت تولید کننده تجهیزات سنگین ساخت و ساز و ماشین آلات راهسازی میباشد که وسیله ای که این روزها ما با نام بابکت مینی لودر می شناسیم ، در واقع این ماشین برای کار و جابه جایی در محیط های بسته و کوچک و محدود اختراع شد. یعنی محیط هایی که امکان کار کردن با لودرهای بزرگ وجود نداشت.

موارد استفاده از بابکت

بابکت مینی لودر سایز کوچکی دارند به همین دلیل قادر به استفاده در محیط های مختلفی هستند. این ماشین ها با وجود سایز کوچکشان کارایی بسیار زیادی دارند و قادرند تا چند برابر وزن خود را جا به جا کنند.

  • در صنایع مختلف: از این ماشین ها میتوان در صنایع داروسازی, غذایی و … برای کار در سوله ها، انجام گودبرداری و … استفاده کرد.
  • در ساختمان سازی: یکی از مهم ترین استفاده های بابکت در ساختمان سازی و محیط های با این شرایط است. زیرا این ماشین ها محدودیتی از لحاظ مجوزها ندارند و به همین دلیل می توان در داخل یا خارج از محیط مد نظر از آنها استفاده کرد.
  • در دامداری:حداقل آلایندگی محیطی و آلودی هوا از جمله دلایلی است که باعث میشود این ماشین ها مناسب استفاده در دامداری ها باشند.
  • در معدن: شاید به نظر برسد که به دلیل سایز کوچک نتوان از بابکت ها در محیط معدن و برای حمل و جابه‌جایی سنگ‌های بزرگ معدنی استفاده کرد. اما مهمترین خصوصیت و ویژگی‌های این لودرهای کوچک توان و ظرفیت چند برابری نسبت به وزن و سایزشان است.

تعمیرات برقی بابکت

تعمیر بابکت مینی لودر (برقی ) در محل

اگر بابکت شما از لحاظ برقی یا هر قسمت دیگری دچار نقص  شده است و به طور ناگهانی از انجام کار و حرکت باز ماند، حتما باید برای رفع مشکل به یک گاراژ و یا تعمیرگاه مخصوص مراجعه کنید. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که به دلیل تنوع بابکت های ایرانی و خارجی و نحوه عملکرد آن ها، نمی توانید بابکت خود را دست هر تعمیرکاری بسپارید.

برای این کار یا باید با استفاده از خودروهای حمل کننده، بابکت را جا به جا کنید یا اینکه سراغ شرکتی بروید که امکان تعمیر در محل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در صورتی که تصمیم دارید با خودروهای حمل کننده این کار را انجام دهید باید هزینه های آن را نیز در نظر بگیرید.

با استفاده از خدمات در محل شرکت ایران بابکت شما از مکانیک ها و سرویس کاران کار آزموده بهره مند خواهید شد. پس با خیالی آسوده تعمیر ماشین خود را بر عهده آن ها قرار دهید.

کارشناس تعمیرات برقی ایران بابکت در تهران ، جناب آقای محمد جمالی میباشد که میتوانید با شماره تماس 0919606681 تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات بابکت

بارکد ایران بابکت

Iran Bobcat اولین دریافت کننده ایران کد در زمینه ماشین آلات راهسازی و شهر سازی محصولات تولیدی خود به نام اطلاع گستر اطلس به تمام مجموعه ها و سازمان ها و ارکان ها و شهرداری ها و پالایشگاه ها و پیمان کارها ، شرکت های بزرگ راهسازی و غیره …….

برای اطمینان از خرید و جهت شناسایی محصولات ایران بابکت میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

ایران کد ایران بابکت

شرکت اطلاع گستر اطلس با ارسال و تحویل انواع جارو های بابکت و تراکتوری به تمام نقاط ایران و دارای رنگ بندی مختلف با سفارش و در خواست مشتری و ثبت سفارش و تحویل 7 روزه ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله میباشد و در صورت نیاز کارشناس به محل شما و نصب رایگان و همراه آموزش و نحوه استفاده از دستگاه اعزام میشود.

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا