ایران بابکت

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی کارکرده سال 2016

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی کارکرده سال 2016

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی کارکرده سال 2016

ویژگی های محصول:

  • موتور: 6 سیلندر مدل Volvo D16E LAE3
  • سال: 2016
  • ساعات کارکرد: 18هزار ساعت
  • تحویل: در ایران با سند قطعی
  • قیمت: ۳۳۵ هزار یورو
  • برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما  09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت و فروش لودر چرخ لاستیکی ولوو Volvo L350F

  • سال : 2016
  • کارکرد: 18هزار ساعت 
  • قیمت : ۳۳۵ هزار یورو
  • تحویل در ایران با سند قطعی

کارشناسان فروش  جناب آقای جانبهان  09127373761 جناب آقای فرامرزی 09123534240

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی کارکرده سال 2016

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی کارکرده سال 2016 : لودر ولوو L350F یک لودر چرخ لاستیکی و بسیار سرسخت است. این دستگاه ترکیبی از سیستم بازوی بالابر و اتصالات قوی است ، ترکیبی محکم از قدرت و هوش ، سرعت، استحکام و ایمنی و برای بلند کردن و حمل کردن بارهای خیلی سنگین کاربرد دارد. در واقع Volvo L350F یک لودر بادوام است که سخت ترین کارها را در شبانه روز انجام می دهد. L350F نسبت به سایر ماشین‌های هم رده خود مصرف سوخت  کمتر ، ایمنی و استحکام بالاتری دارد و به اقتصاد و بهره وری کمک می کند.

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی

لودر ولوو L350F چیست؟ و چه کارایی دارد؟

L350F یکی از بهترین لودرهای چرخ لاستیکی ولوو است. این ولوو ترکیبی عالی از قدرت و تعادل است که به آن امکان می‌دهد به سرعت حرکت کند و وزن بیشتری از مواد را حمل کند و عملکردی قوی ارائه دهد. همچنین ابعاد این دستگاه برای طیف وسیعی از کاربردهایی که دارد ، ایده آل است.

ولوو L350F به گونه ای طراحی شده است که حتی در سخت ترین شرایط عملیاتی نیز بتواند از پس وظایف خود برآید. از این لودر در طیف وسیعی از کارها و پروژه ها همچون موارد زیر استفاده می شود:

  • معدن به منظور بارگیری سنگ های تازه منفجر شده در معادن 
  • پروژه های ساختمانی 
  • کارهای زیرساختی سنگین
  • تونل زنی 
  • چوب بری
  • بلند کردن بارهای سنگین 

لودر ولوو L350F به گونه ای طراحی شده است که بتوانید با کمترین هزینه ها یک پروژه را به اتمام برسانید. تمامی قطعات، از جمله موتور، گیربکس، محورها، قاب و مکانیزم بازوی بالابر، دارای طراحی محکمی هستند تا عمر طولانی‌تری داشته باشند و راندمان کار شما را بالا نگه دارند و هزینه‌های تعمیر و نگهداری را پایین بیاورند.

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی

ویژگی های لودر چرخ لاستیکی ولوو L350F کدامند؟

  • ولوو V-ACT D16E توربوشارژ، سطح 3/D16E مورد تایید مرحله IIIA
  • گیربکس ولوو HTE 400 هوی دیوتی و به صورت دنده خودکار
  • موتور 6 سیلندر مدل Volvo D16E LAE3 طراحی و ساخت ولوو
  • سیستم ترمز مطابق با استاندارد ISO 3450:1996
  • کابین مطابق با استاندارد ROPS (ISO 3471, SAE J1040)، FOPS (ISO 3449)

مزیت به کارگیری لودر Volvo L350F چیست؟

  1. بهره وری فوق العاده : L350F زمان کمتری برای انجام پروژه ها صرف میکند  که منجر به کاهش هزینه در ساعت می شود چرا که این ولوو تا 14 درصد بیشتر از ماشین های رقیب در کلاس اندازه خود ، می تواند فعالیت کند.
  2. کاهش مصرف سوخت : می توانید از کاهش هزینه های عملیاتی خود اطمینان حاصل کنید چرا که این دستگاه حداقل 10 درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به لودرهای دیگر با ابعاد مشابه دارد.
  3. ایمنی : لودر L350F با هدف کاهش خطر حوادث و ایجاد یک محیط کاری امن ، طراحی و ساخته شده است و با رعایت تمامی استانداردهای ایمنی توانسته است از پس هر پروژه ای بربیایدایمنی یک ارزش اصلی در ولوو است. بهبود مداوم ایمنی در محصولات تولیدی ولوو ، یکی از اصول این شرکت است.
  4. استحکام : این لودر طراحی شده است تا برای اجرای سخت ترین کارها مورد استفاده قرار گیرد. هچنین در طراحی لودر ولوو L350F هدف بالا نگه داشتن راندمان کار و کاهش هزینه های نگهداری است.
  5. دسترسی کامل راننده به تمامی ابزارها
  6. فضای داخلی کابین بزرگ و جادار
  7. استهلاک پایین
  8. بسیار ایمن و کارآمد  
  9. تعمیر و نگهداری آسان
  10. سیستم تنظیم ارتفاع و ضد لغزش برای کاهش تماس لودر با زمین
  11. وجود نرده ها در دو طرف لودر برای حفظ امنیت بیشتر در حین کار  
  12. اتصال انواع اتچمنتهای لودر برای افزایش بهره وری
  13. مصرف کم انرژی، سهولت استفاده و دوام بیشتر دستگاه

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی

ولوو چرخ لاستیکی L350F چه قابلیت هایی دارد؟ 

لودر ولوو قابلیت اطمینان بالایی دارد و اجزای آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با یکدیگر مطابقت داشته باشند و ابعاد آن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت اطمینان بالایی را ارائه دهند. از جمله قابلیت های منحصر به فرد این لودر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تنظیم ارتفاع ولوو (BSS)

با بهره گیری از این سیستم ، این دستگاه می‌تواند بار را در مسافت بیشتر و با سرعت بیشتر و ریزش کمتر حمل کند. همچنین میزان برخورد دستگاه با زمین را کاهش می دهد و باعث افزایش بهره وری می شود.

گیربکس ولوو HTE 400 هوی دیوتی

گیربکس ولوو دارای قابلیت تعویض دنده نرم با قفل خودکار است. تنها کاری که اپراتور باید انجام دهد این است که مسیر جلو یا عقب را انتخاب کند و سپس Automatic Power Shift (APS) به طور خودکار دنده مناسب را متناسب با دور موتور فعلی و شیب زمین انتخاب می کند.

هیدرولیک حسگر بار

سیستم سنجش بار هوشمند الکتروهیدرولیک ، قدرت لودر را متناسب با میزان بار تنظیم می کند و این امر باعث کاهش مصرف سوخت می شود. این سیستم بسته به اندازه بار و به اندازه نیاز شما به لودر ، قدرت می دهد و با بازوی بالابر، گیربکس، موتور و سیستم فرمان کار می کند.

موتور قدرتمند

موتور قدرتمند همراه با گیربکس تمام اتوماتیک باعث می شود حتی در کمترین سرعت ، موتور پاسخ فوری دهد و ولوو همیشه حداکثر قدرت را در زمان و جایی که بیشتر مورد نیاز است نشان می دهد و نتیجه کار حداکثر بهره وری و کمترین هزینه ممکن در هر تن است. با نسل جدید موتور ولوو، لودرهای چرخدار ولوو هم قدرتمندتر شده اند و هم کار با آن آسان تر شده است. L350F سریعاً با موتور 540 اسب بخاری خود با کنترل الکترونیکی کم آلایندگی ، وارد عمل می شود و حتی در دورهای پایین نیز قدرت کامل را ارائه می دهد.

خاموش شدن هوشمند در صورت داغ شدن موتور

موتور توربوشارژ ولوو قدرت بهینه و گشتاور بالا را در دورهای پایین موتور فراهم می کند و نیرو را برای سیستم هیدرولیک تامین می کند. این امر باعث می شود تا لودر بتواند مدت زمان بیشتری کار کند. این موتور مجهز به عملکرد خاموش شدن هوشمند  است و در صورت داغ شدن موتور ، به اپراتور اطلاع می دهد تا موتور را خاموش کند و طول عمر توربوشارژر را افزایش دهد.

قابلیت EcoOperator

قابلیت دستیار صوتی اپراتور ، به اپراتورها کمک میکند تا عملکرد بهتری داشته باشند و بتوانند به درستی با لودر ولوو L350F کار کنند و نحوه حرکت صحیح ماشین آلات و همچنین نحوه برنامه ریزی کار خود را به هوشمندانه ترین روش انجام دهند. همچنین به صرفه جویی در مصرف سوخت، افزایش تولید و صرف هزینه کمتر برای تعمیر و نگهداری کمک می کند و استرس اپراتور را کاهش می دهد.

دسترسی آسان به کابین ورودی

کابین به گونه ای طراحی شده است که گلگیرهای لاستیک عقب را بپوشاند. پله ها عریض و دارای فاصله ارگونومیکی برای ورود و خروج آسان به داخل و خارج کابین هستند. نرده های محکم و خوب ، علاوه بر سهولت دسترسی ، ایمنی را افزایش می دهد.

افزایش فاصله چرخ و گلگیر

فاصله بین گلگیرهای عقب و لاستیک افزایش یافته است تا امکان استفاده از زنجیر بدون تداخل احتمالی زنجیر با گلگیرها فراهم شود.

لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی

اجزای لودر Volvo L350F

بدنه و شاسی مرکزی لودر

بدنه با کیفیت بالا و از جنس  فولاد مرغوب ساخته شده است و شاسی مرکزی ، بسیار قوی و مستحکم طراحی شده است تا لودر در برابر فشارهای زیاد کاری مقاومت لازم را داشته باشد. تمامی اتصالات بالا و پایین بدنه ، برای مقاومت در برابر نیروهای زیاد و بارهای سنگین طراحی شده است تا دستگاه دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. همچنین در L350F، اکسل عقب در یک پایه محور بدون نیاز به تعمیر و نگهداری نصب شده است، به این معنی که اپراتور نیازی به روغن کاری ندارد.

گیربکس تمام اتوماتیک  و مبدل APS

گیربکس تمام اتوماتیک ، توسط ولوو طراحی شده است تا این لودر را برای کارایی بالا آماده کند. علاوه بر این، موتور ولوو مجهز به مبدل گشتاور قفل خودکار (APS)  می باشد که منجر به گشتاور بالا را در دورهای پایین می شود  و مصرف سوخت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

این گیربکس دارای حداکثر تماس بین چرخ دنده های مشبک است و قادر به حمل بارهای سنگین و انتقال نیروی زیاد برای حرکت لودر L350F در همه جهات است.

سیستم بازوی بالابر

طراحی مستحکم بازوی بالابر میله Z می تواند عمر طولانی دستگاه را تضمین کند. تمام پین‌های روی سیستم بازوی بالابر ، برای افزایش عمر مفید پین‌ها ، دوبار آب بندی می‌شوند. ولوو یک سیستم بازوی بالابر استاندارد را ارائه می دهد که می تواند برای همه کاربردها مانند بلند کردن بلوک های 50 تنی و خاکبرداری استفاده شود.

محورها

محورهایی که بدنه دستگاه روی آن سوار است بسیار مستحکم هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. برای خنک شدن روغن هیدرولیک ، رفت و برگشت روغن ، در دو مدار مجزا صورت میگیرد.روغن هیدرولیک به طور منظم از دیفرانسیل به ترمزها ، گردش می کند. همچنین روغن از اکسل از یک فیلتر هیدرولیک عبور می کند که منجر به عمر مفید قطعه می شود.

کابین

راحتی کابین یکی از مهمترین ویژگی های یک لودر محسوب می شود و بسیار بر بهره وری روزانه تأثیر می گذارد چرا که یک اپراتور راحت یک اپراتور سازنده است.کابین ولوو به خوبی طراحی شده است تا هم فضای کافی داشته باشد و هم دید فوق‌العاده به راننده می دهد. صندلی های ارگونومی، سیستم گرمایش و تهویه پیشرفته با فیلتر هوای مناسب، کاهش لرزش بدن اپراتور و پایداری فوق‌العاده دستگاه از دیگر ویژگی های این کابین است. به علاوه این کابین به گونه ای طراحی شده است که کمترین سر و صدا از بیرون به داخل آن وارد می شود و اپراتور در آرامش به وظایف خود رسیدگی میکند.”راحتی بیشتر، ساعات کاری بیشتر، ارزش بیشتر.” این شعار ولوو است.

کابین طبق استاندارد ROPS (ISO 3471, SAE J1040)، FOPS (ISO 3449) تست و تایید شده است. کابین مطابق با الزامات ISO 6055  (محافظت سر اپراتور) و SAE J386  (سیستم مهار اپراتور) مطابقت دارد.

 

کابین لودر ولوو L350F چرخ لاستیکی

 

صندلی اپراتور  

صندلی به کار رفته شده در لودر ولوو L350F یک صندلی استاندارد است که سیستم تعلیق هوا و پشتی بالای سر به منظور تکیه گاه سر دارد. این صندلی مکانیزم کشویی دارد و اپراتور به راحتی میتواند فاصله خود را تنظیم نماید.

مشخصات فنی لودر چرخ لاستیکی ولوو ال 350 اف

نوع موتور و کارخانه سازنده :Volvo D16E LAE3
سرعت موتور ( rpm) :1700-1800rpm
قدرت موتور خالص – اسب بخار ( کیلو وات ) :394kw
حداکثر گردش :2532Nm
تعداد سیلندرها :6
جابجایی :16L
میزان نیروی پاششی مخزن :356.8-474.8kN
ظرفیت باکت :6.2-12.7 تن
ارتفاع دستگاه تا بالای کابین- اینچ (میلی متر) :4180mm
وزن دستگاه در حین انجام عملیات :50000-56000kg
مخزن سوخت :660L
مخزن هیدرولیک :365L
روغن موتور :40L
سایز لاستیک :35/65 R33 RL5K L5

موتور

موتورVolvo D16E LAE3
حداکثر توان28.3-30.0r/s(1700-1800 rpm)
SAE J1995 ناخالص397kW(532 bhp)
ISO 9249 و SAE J1349394kW(528 bhp)
حداکثر گشتاور23.3r/s(1400 rpm)
SAE J1995 ناخالص2550Nm(1,880 lbf ft)
ISO 9249 و  SAE J13492532Nm(1,870 lbf ft)
محدوده کاری اقتصادی1000-1500rpm
جابه جایی16l(976 in3)

سیستم الکتریکی

ولتاژ24V
باتری2x12V
ظرفیت باتری2x170Ah
ظرفیت میل لنگ سرد1000A
ظرفیت رزرو330min
رتبه دینام2280W/80A
خروجی موتور استارت7.0kW(9.4 bhp)

سیستم هیدرولیک

حداکثر فشار کاری، پمپ 125.0MPa(3,626 psi)
جریان256l/min(68 US gpm)
در10MPa(1,450 psi)
سرعت موتور30r/s(1,800 rpm)
حداکثر فشار کاری، پمپ 226.0MPa(3,770 psi)
جریان354l/min(94 US gpm)
در10MPa(1,450 psi)
سرعت موتور30r/s(1,800 rpm)
حداکثر فشار کاری، پمپ 326.0MPa(3,770 psi)
جریان84l/min(22 US gpm)
در10MPa(1,450 psi)
سرعت موتور30r/s(1,800 rpm)
زمان چرخه
بالا بردن8.0s
شیب1.9s
پایین تر، خالی4.7s
کل زمان چرخه14.6s
 مطابق با استانداردISO 14397 و SAE J818

ابعاد لودر چرخ لاستیکی لودر ولوو L350F

لودر ولوو L350F

 

جهت مشاهده مشخصات فنی بیل مکانیکی های ولوو اینجا کلیک کنید…

 

تماس با ایران بابکت جهت استعلام قیمت لودر لودر ولوو L350F

کارشناسان فروش 

جناب آقای جانبهان  09127373761

جناب آقای فرامرزی 09123534240

آدرس کانال تلگرامی ایران بابکت

MiniLoader@

آدرس پیج اینستاگرام ایران بابکت

iran_bobcat@

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا