اخبار ورزشی

هوشنگ نصیرزاده: ماجدی برای حضور در انتخابات فدراسیون الزامی به استعفا ندارد

هوشنگ نصیرزاده: ماجدی برای حضور در انتخابات فدراسیون الزامی به استعفا ندارد

به گفته خوشنگ نصیرزاده مجدی برای حضور در انتخابات نباید از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال استعفا دهد.

رئیس کمیسیون تدوین و اجرای آیین نامه می گوید بر اساس اساسنامه رئیس فدراسیون فوتبال منعی برای حضور در انتخابات این فدراسیون ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره اظهارات بنیامین شکوفر معاون حقوقی وزارت ورزش و شبهات مبنی بر اینکه میرشاد مجدی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باید از سمت ریاست فدراسیون استعفا دهد، گفت:

مصاحبه امروز مشاور محترم حقوقی وزارت ورزش در واقع موضوعی بود که نتیجه آن به بررسی اساسنامه فدراسیون ارجاع شد و از اظهار نظر خودداری کردند. با این توصیف برای تنویر افکار عمومی باید گفت که طبق بند 3 پیوست اساسنامه فدراسیون فوتبال، ارائه استعفای حضور در انتخابات فقط برای پست های عمومی الزامی است. مدیر و بالاتر در کشور مربوطه، دولت و ارتش است و به سایر موارد تسری ندارد.

در مورد اساسنامه سایر فدراسیون ها نیز لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال اساسنامه جداگانه خود را دنبال می کند و تمامی رفتارهای سازمانی آن فدراسیون باید بر اساس آن اساسنامه ارزیابی و قضاوت شود. همانطور که رئیس جمهور با وجود تداوم در مدیریت، دور دوم انتخابات را با وجود چندین نامزدی و با همین کابینه و تشکیلات برگزار می کند.

رئیس کمیسیون تدوین و اجرای قوانین فدراسیون فوتبال افزود:

از آنجایی که رؤسای فدراسیون‌ها خودشان دور دوم انتخابات را انجام می‌دهند، علی‌رغم اینکه در همان انتخابات نامزد شده‌اند، رئیس فدراسیون که عملاً یک پست موقت برای تغییر اوضاع است، الزامی به استعفا ندارد و چنین چیزی وجود ندارد. موضوع به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در اساسنامه قبلی پیوست نشده است.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا