کالای دیجیتال

دوربین دو لنزه سیم کارت خور 4g

دوربین دو لنزه سیم کارت خور 4g

دوربین سیم کارت خور دو لنزه، نوعی دوربین مداربسته بی‌سیم است که با نام دوربین سیم ‌کارتی 4g نیز شناخته می‌شود. این دوربین بیشتر برای نصب در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، معابر عمومی، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها، مجتمع‌های مسکونی و تجاری، مراکز آموزشی و وسایل حمل‌ونقل عمومی کاربرد دارد‌ و اینترنت موردنیاز آن به‌ جای وای‌فای، از طریق سیم‌ کارت تأمین می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره دوربین دو لنزه سیم ‌کارتی 4g به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سیستم‌های امنیتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مشاورین و متخصصین دوربین سیمکارت خور 09380389081 – 09050208350 تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با ویژگی‌ها و مزایای دوربین سیم کارت خور

در سال‌های اخیر، دوربین‌ مداربسته بیسیم به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و برای تأمین امنیت جانی و مالی و پیشگیری از سرقت در مکان‌های مختلف به کار می‌روند. این دوربین‌ها در انواع، طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. یکی از جدیدترین دوربین‌های مداربسته که برای نصب در مکان‌های بدون وای‌فای کاربر دارد، دوربین سیم کارت خور 4g است. این دوربین از یک لنز ثابت و یک لنز چرخشی تشکیل شده است و به مودم و سیم‌کشی اینترنت نیازی ندارد. درواقع سیم‌ کارت‌ متصل به اینترنت داخلی اپراتورها، اینترنت دوربین‌های سیم‌ کارتی 4g را تأمین می‌کند.

ویژگی‌های مهم دوربین دو لنزه چرخشی سیم کارت خور چیست؟

عبارت‌اند از:

  • بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه و خوردگی

  • پشتیبانی از رم با حجم حافظه بالا

  • ضبط تصاویر باکیفیت فول اچ‌دی

  • امکان دید در شب

  • قابلیت چرخش 360‌درجه

  • برخورداری از میکروفون و اسپیکر داخلی

  • سرعت بالای انتقال تصاویر

  • نصب ساده و کاربرد آسان

  • سایز کوچک و وزن سبک

  • عدم نیاز به کابل، DVR یا NV

  • پشتیبانی از فناوری 4g

  • قابلیت چرخش افقی و عمودی

  • امکان تنظیم زاویه دید و بزرگنمایی تصویر

  • مجهز بودن به سنسور تشخیص حرکت انسان و ارسال هشدار به موبایل

  • امکان اتصال به تمام وسایل الکترونیکی شامل موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، بوک‌مک و…

مزایا نصب دوربین سیمکارت خور دو لنزه

از مزایای نصب دوربین سیم کارت خور در مکان‌های مختلف، می‌توان به مواردی مانند ارتباط راحت با شبکه‌های موبایلی، دسترسی آسان به تصاویر و ویدئوهای ضبط‌شده،‌ حفظ اطلاعات در هنگام قطع بودن اینترنت، عدم نیاز به سیم‌کشی یا تخریب محل نصب، قابلیت نصب در تمام مکان‌های داخلی و خارجی،‌ پشتیبانی از چندین کاربر به‌صورت همزمان، قابلیت چرخش و کنترل از طریق موبایل، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، امکان استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی، قیمت مناسب و غیره اشاره کرد.

نحوه نصب دوربین سیم کارت خور به چه صورت است؟‌

فرایند نصب مدل‌های مختلف دوربین دو لنزه سیم ‌کارتی روند بسیار راحتی دارد و شامل پنج مرحله است. بعد از خرید یکی از مدل‌های دوربین سیم‌کارتی 4g، شامل دوربین چرخشی پروژکتوردار سیم ‌کارتی، دوربین سیم ‌کارتی خورشیدی، دوربین فلتی سیم‌‌ کارت خور m22، دوربین کوچک سیم ‌کارتی، دوربین گردان اسپیددام داهوا سیم‌ کارت خور زوم‌دار 25x، دوربین گردان زوم‌دار 10x سیم‌کارتی، دوربین لامپی سیم‌ کارت خور، دوربین لامپی سیم‌ کارت خور 4g_LTE و غیره، باید مراحل زیر را برای نصب دوربین پشت‌سر بگذارید:

مرحله یک (نصب سیمکارت در داخل دوربین سیمکارت خور)

ابتدا باید سیم‌ کارتی را که قرار است در داخل دوربین دو لنزه سیم کارت خور بگذارید، فعال کنید؛ البته در برخی از مدل‌های این سیستم‌های امنیتی با اولین تنظیم دوربین، سیم ‌کارت به‌صورت خودکار فعال می‌شود. در صورت فعال نشدن سیم‌کارت، باید از تیم پشتیبانی فروش سیم ‌کارت کمک بگیرید.

مرحله دو (چک کردن سیمکارت در دوربین سیمکارتخور)

سیم کارت و باتری را در داخل دوربین دو لنزه سیم کارت خور 4g قرار دهید. برای انجام این کار حتماً باید طبق دستورالعمل دفترچه راهنما عمل کنید؛ درغیر این صورت امکان کار نکردن سیم‌ کارت و دوربین وجود دارد.

مرحله سه (نصب مموری کارت روی دوربین سیم کارت خور)

برای ضبط و نگهداری تصاویر و ویدئوهای ضبط‌شده توسط دوربین سیم‌ کارت خور، باید از طریق درگاه SD Card یک کارت حافظه micro SD را وارد سیستم امنیتی دوربین کنید.

مرحله چهار (اتصال به اینترنت دوربین سیمکارتی)

قبل از نصب دوربین در مکان موردنظر، باید مطمئن شوید که داده‌های موبایل یا cellular data در آن مکان پشتیبانی می‌شود. این دوربین‌ها فقط در صورت نصب در مکان‌های دارای سیگنال‌های تلفن‌همراه و سرویس داده خوب، بهترین عملکرد را دارند.

مرحله پنج (نصب و راه اندازی دوربین سیمکارت خور)

در مرحله آخر، باید اپلیکیشن دوربین دو لنزه چرخشی سیم‌ کارت خور را دانلود و روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید‌.‌ با نصب اپلیکیشن‌های رایگانی مانند Reolink App می‌توان به قابلیت‌هایی مانند هشدار فوری، تشخیص چهره، ورود غیرمجاز و تشخیص حرکت، دسترسی داشته و از راه دور با موبایل، دوربین را کنترل و به تصاویر آن نظارت کرد.

خرید آنلاین دوربین سیم کارت خور با قیمت مناسب از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

عوامل مختلفی روی قیمت دوربین‌های سیم کارت خور تأثیرگذار هستند. از مهم‌ترین عوامل، می‌توان به مواردی همچون کشور سازنده و برند دوربین، امکانات و قابلیت‌ها، میزان استحکام و مقاومت، کیفیت لنز دوربین و تصاویر، مدل دوربین و … اشاره کرد. باتوجه به وارداتی بودن این محصولات، نوسانات قیمت در بازار ارز نیز قیمت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و فعال در حوزه فروش دوربین‌های مداربسته سیم کارت خور مراجعه کنید و باتوجه به نیاز خود، بهترین دوربین سیم‌کارتی 4g را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.‌ در زمان خرید این محصول علاوه‌بر قیمت به منطقه نصب دوربین، کیفیت دوربین، عمر باتری، امنیت و قوی بودن رمزنگاری، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه داشته باشید.

مشاورین و متخصصین دوربین سیمکارت خور 09380389081 – 09050208350 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا