سلامتیکالای دیجیتال

ترازوی دیجیتال گرمی دیجی کالا

ترازوی دیجیتال گرمی دیجی کالا

اکسیر یکی از برندهای با کیفیت در زمینه ترازو و ابزار دیجیتال می باشد. این ترازو با کیفیت بسیار بالا و طراحی ساده و زیبا از ویژگی های اصلی این ترازو می باشد. دارای سیستم استارت خودکار و سیستم خاموش شدن خودکار است. همچنین دارای نشانگر دمای محیط، نور پس زمینه صفحه نمایش، صفحه نمایش LCD بزرگ 7 سانتی متری، نشانگر میزان باتری، صفحه نمایش شیشه ای 8 میلی متری نشکن، 4 سنسور تشخیص وزن و حداکثر خطای 100 گرمی است.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

اندازه گیری وزن تا 180 کیلوگرم از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.این محصول برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد. این ترازو نسبت به سایر ترازوهای هم رده از مزایای بیشتری مانند شیشه سکوریت 8 میلی متری، نشانگر دقیق دمای محیط، سیستم استارت سریع، نمایشگر میزان باتری دستگاه و… برخوردار است. حداکثر وزن این ترازو 180 کیلوگرم است و وزن آن را با دقت 100 گرم اندازه گیری می کند. یعنی تغییرات وزنی کمتر از 100 گرم را نشان نمی دهد. همچنین به دلیل داشتن حداکثر وزن برای افراد دارای اضافه وزن مناسب است. همچنین برای جلوگیری از تصادف بهتر است با پاهای خیس روی ترازو نروید.

قیمت ترازو وزن کشی دیجی کالا

سری جدید ترازوهای شیائومی با نام Mi-Composition-Scale 2 یکی از جدیدترین مدل های ترازو این برند می باشد. تنها بیست درصد کارایی این ترازو نشان دادن وزن بر روی صفحه نمایش آن است و هشتاد درصد باقیمانده کار با قابلیت اتصال به اپلیکیشن Mi Fit انجام می شود. این ترازو با اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند یا تبلتی که باید از اندروید 4.4 و iOS 8 یا بالاتر پشتیبانی کند، علاوه بر وزن، آنالیز BIA (شاخص توده بدنی) را نیز نمایش می دهد. علاوه بر این، ذخیره وزن 16 نفر به صورت همزمان و نمودار تغییرات وزن به صورت هفتگی و ماهانه از جمله امکاناتی است که در نسخه قبلی نیز قابل مشاهده بود.

تفاوت این نسخه از ترازو شیائومی با سری قبلی آن در این است که دارای فناوری آنالیز BIA است که میزان توده بدن را تخمین می زند و با اندازه گیری میزان عضله، آب، وزن استخوان، چربی، چربی احشایی و شاخص توده بدن ( BMI ) می تواند یک انتخاب عالی برای رژیم های غذایی و علاقه مندان به تناسب اندام باشد. تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریکی (BIA) یک فناوری است که اغلب برای ارزیابی ترکیب بدن و محتوای چربی استفاده می شود. BIA ایمن است و کاری که ترازوی هوشمند شیائومی نسخه 2 انجام می دهد ارسال یک جریان الکتریکی کوچک به بدن است و جریان از طریق خون و ماهیچه سریعتر از چربی و استخوان عبور می کند.

ترازوی دیجیتال دیجی کالا،ترازو دیجیتال دیجی کالا

ترازو دیجیتال Camryfit با حداکثر نیروی کششی 180 کیلوگرم با طراحی زیبا و بدنه شیشه ای 8 میلی متری در گروه محصولات خود باسکول منحصر به فردی به شمار می رود. این ترازو خوش ساخت دارای صفحه نمایش LCD بزرگی است که علاوه بر دقت بالا در نمایش وزن شما با کمترین درصد خطا، دارای دماسنج محیطی نیز می باشد.

ترازو وزن کشی دیجی کالا

امروزه با پیشرفت فرهنگی جوامع، داشتن وزن مناسب به یکی از دغدغه های ما تبدیل شده است. پزشکان توصیه می کنند که تناسب اندام و سلامت بدن را با اندازه گیری مداوم وزن بررسی کنند و در دوره های کوتاه بتوانیم BMI بدن را اندازه گیری کنیم تا در صورت بروز مشکل بتوانیم وزن مناسب را کنترل کنیم. به همین دلیل ترازوی حمام به یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی تبدیل شده است که همه به لزوم داشتن آن در خانه و محل کار پی برده اند.

مهمترین ویژگی یک ترازو خوب این است که وزن را با کمترین درصد خطا به دقت نمایش می دهد. ترازوهای ارزان و گران قیمت مختلفی در بازار وجود دارد که برخی از آنها حتی تا 3 کیلوگرم اختلاف وزن را نشان می دهند و این می تواند محاسبات BMI را برای شما تغییر دهد. همچنین شیشه ترازو باید نشکن باشد تا عمر بیشتری داشته باشد و صفحه نمایش نشکند. همچنین این ترازو دارای سنسور است و زمانی که روی آن می ایستید به صورت خودکار روشن می شود و وزن را نشان می دهد و پس از 10 ثانیه با پایین آمدن از ترازو خاموش می شود. حتماً باید ترازو دقیقی در خانه داشته باشید و ترازو کوپکس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ترازوی گرمی دیجی کالا

مدل دیجیتال «سان سان» «2003-A» دارای ال سی دی بزرگ، خوانا و باکیفیت است که برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. این ترازو نسبت به ترازوهای هم رده مزایای بیشتری دارد که می توان به شیشه نشکن 6 میلی متری، نشانگر دقیق دمای محیط، سیستم استارت سریع، نمایش میزان باتری دستگاه و … اشاره کرد. حداکثر وزنی که این ترازو می تواند تحمل کند 180 کیلوگرم است و وزن را با دقت 100 گرم اندازه گیری می کند که باید روی سطح صافی مانند سرامیک یا سنگ قرار گیرد تا ترازو بتواند وزن دقیق را محاسبه کند.

همچنین به دلیل داشتن حداکثر وزن برای افراد دارای اضافه وزن مناسب است. همچنین برای جلوگیری از تصادف بهتر است با پاهای خیس روی ترازو نگذارید و هنگام روشن کردن دستگاه دقت کنید که دکمه روی دستگاه روی کیلوگرم باشد.

دیجی کالا ترازوی وزن کشی

ترازو دیجیتال Bodycare با حداکثر ظرفیت یدک کشی 180 کیلوگرم با طراحی زیبا و بدنه شیشه ای 6 میلی متری در گروه محصولات خود باسکول بی نظیری به شمار می رود. این ترازو خوش ساخت دارای صفحه نمایش LCD بزرگی است که علاوه بر دقت بالا در نمایش وزن شما با کمترین درصد خطا، دارای دماسنج محیطی نیز می باشد. این ترازو ساخت کشور چین و سفارش کشور امارات می باشد.

دیجی کالا ترازو دیجیتال

ترازو دیجیتال از شیشه فوق العاده مقاوم و در ابعاد 30*30 سانتی متر ساخته شده است و این ترازو علاوه بر ظرفیت 150 کیلوگرمی دارای دقت 100 گرم نیز می باشد.

 

ترازو دیجیتال گرمی دیجی کالا

ترازوی مراقبت از بدن MBSSTNP02 با طراحی زیبا، متفاوت و بدنه باریک و شکیل انتخابی مناسب برای خرید ترازو خانگی می باشد. این ترازو با وجود بدنه باریک و وزن سبکی که دارد می تواند تا 180 کیلوگرم وزن داشته باشد و دقت ترازو 100 گرم است. برق مورد نیاز ترازو توسط دو عدد باتری نیم قلمی تامین می شود و ترازو دارای نمایشگر LED می باشد.

ترازوی دیجیتالی دیجی کالا

افرادی که ورزش می کنند یا رژیم می گیرند، مهمترین ابزاری که نیاز دارند ترازو است تا بتوانند تغییرات بدن خود را ببینند و ثبت کنند. تا به حال، ترازوهایی که با آن ها روبرو می شدیم، فقط وزن ما را اندازه می گرفتند. اما در بین آنها ترازوهایی نیز وجود دارند که هوشمند هستند و اطلاعات بسیار گسترده تری در مورد بدن می دهند و این اطلاعات را می سنجند. ترازوی هوشمند لنوو HS11 نسخه بهبود یافته نسل قبلی خود یعنی ترازو HS10 است که همان ترازو هوشمند است.

علاوه بر اندازه گیری وزن، اطلاعات جامعی در مورد سطح چربی، تناسب اندام، تراکم عضلات، تراکم استخوان و غیره در اختیار ما قرار می دهد. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد بدن خود، باید از طریق بلوتوث به ترازو متصل شوید و با کمک برنامه Lenovo Life در دستگاه های اندروید و iOS، به راحتی می توانید آن را از فروشگاه و اپ استور مورد اعتماد Google Play دانلود کنید و اطلاعاتی در مورد خود دریافت کنید. این ترازو مجهز به بلوتوث نسخه 4.2 می باشد.

می توانید از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود متصل شوید و کار خود را شروع کنید. لازم به ذکر است که در پشت این ترازو یک کد QR و همچنین دفترچه راهنمای ترازو وجود دارد که با اسکن این کد می توانید به راحتی به صفحه دانلود اپلیکیشن مذکور بروید.

 

قیمت ترازو دیجیتال در دیجی کالا

شیائومی در سال 2010 تاسیس شد و توانسته با انواع محصولات با کیفیت بالا تقریباً بر بازار مسلط شود. این شرکت در هر زمینه ای که وارد شده (مانند بازار موبایل و لوازم جانبی آن) سرآمد بوده است. اکنون دستگاهی از این شرکت به نام ترازو هوشمند داریم. این ترازو علاوه بر اندازه گیری و نمایش وزن، از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و می تواند داده های داخلی را با اپلیکیشن موبایل شیائومی همگام کند. بنابراین شما همیشه از تغییرات وزن خود آگاه خواهید بود. کیفیت ساخت خوب و دقت اندازه گیری 50 گرم از ویژگی های اصلی این ترازو است.

 اگر قصد خرید ترازو دیجیتال دیجی کالا دارید کلیک کنید ، ما بهترین ترازوها و بهترین فشارسنج را به شما معرفی کردیم تا به راحتی از سایت دیجی کالا خرید کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا