شیوه زندگیفن آوریکالای دیجیتال

انتظار عاشقان بازی modern warfare II 2022 کی به سر می‌رسد؟

انتظار عاشقان بازی modern warfare II 2022 کی به سر می‌رسد؟

بازی modern warfare II 2022 به زودی منتشر می‌شود. بنابراین خرید بازی modern warfare 2022 برای علاقه‌مندان آن بسیار جذاب خواهد بود. این مطلب به شما توضیحاتی را درباره نسخه جدید بازی و روند خرید قانونی آن ارائه می‌دهد. خبر خوشحال کننده برای شما که به این بازی علاقه دارید، این است که تنها چند هفته به انتشار این بازی جذاب و دیدنی باقی مانده‌است.
بازی Call of Duty نخستین بار در نسخه موبایلی در سال 1999 انتشار یافت. این بازی توسط آمریکایی‌ها منتشر شد و خود را بعنوان یکی از سه بازی اول دنیا مطرح کرد و از محبوبیت بسیار بالایی برخودار شد. فروش این بازی طی سال‌های انتشار آن بسیار بالا بوده و به دلیل همین موفقیت‌ها است که سازندگان این بازی به فکر ادامه انتشار نسخه‌های جدید آن در سال‌های بعدی افتاده‌اند. با توجه به این مسئله قرار است به زودی نسخه بتای modern warfare II 2022 منتشر شود. پس از گذشته چند هفته نیز زمان انتشار نسخه اصلی بازی است و شما می‌توانید نسبت به خرید بازی modern warfare 2022 به صورت قانونی اقدام کنید.

مشخصات فنی بازی

سازنده: سازنده بازی شرکت معروف آمریکایی اینفینیتی وارد است که از سال‌های پایانی دهه 90 میلادی انتشار این بازی را آغاز کرده است.
توسعه دهنده: این بازی توسط شرکت اینفینیتی وارد توسعه یافته است. شرکت اکتیویژن نیز نسخه ویندوز آن را توسعه داده است.
سال انتشار: جدیدترین نسخه این بازی قرار است در روز 28 اکتبر سال 2022 منتشر شود.
ژانر: ژانر این بازی تیراندازی و در حالت اول شخص است.
مناسب سن: رده سنی این بازی برای افراد بالای 17 سال در نظر گرفته شده‌‌است.
پلتفرم : این بازی برای انواع کنسول‌های بازی از قبیل ویندوز، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.
حجم بازی: حجم این بازی 100 گیگابایت است که در چند لوح فشرده به علاقه‌مندان آن عرضه می‌شود.
حالت بازی: حالت بازی DMZ تعیین شده است.
قابلیت چند زبانه: این بازی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.
با توجه به این مشخصات می‌توانید نسبت به خرید اکانت قانونی ps5 و همچنین خرید اکانت قانونی ps4 اقدام کنید.

بخش‌های بازی

درست است که شیوه بازی به صورت تیراندازی اول شخص است، اما در بخش چند نفره نسخه جدید این بازی حالت تیراندازی سوم شخص نیز افزوده شده ‌است. از سوی دیگر بازی به چند بخش شامل مبارزه، عملیات خاص و چندنفره تقسیم‌بندی می‌شود. در قسمت عملیات خاص شما می‌توانید با یک فرد دیگر به صورت دو نفری و آنلاین بازی کنید. از سوی دیگر سیستم نوینی نیز در بازی modern warfare II 2022 اضافه شده که عنوان آن پچ زنده است. در بازی شما شاهد وجود ۲۵ اسلحه خواهید بود که هر یک قطعات متفاوتی دارند، مانند دوربین، لیزر، نارنجک‌انداز و صدا خفه‌کن.

کاراکترهای خاص

این بازی دارای کاراکترهای خاصی است. از جمله کاپیتان جان سوپ مک‌تاویش. البته شخصیت اصلی بازی فردی به نام گروهبان گری روچ سندرسون است. از آنجایی که در پایان نسخه پیشین بازی ایمران زاخائف کشته شد، اکنون در نسخه جدید بازی ولادیمیر ماکاروف قدرت را در اختیار خود گرفته است.

جلوه‌های ویژه

جلوه‌های ویژه

شرکت اینفینیتی وارد برای ساخت این بازی از موتور آی‌دبلیو استفاده کرده است. این موتور در نسخه‌های قبلی بازی برای ساخت جنگاوری‌های نوین استفاده شده بود. اما در بازی نسخه جدید نسبت به‌ نسخه قبلی به روزرسانی‌های فراوانی صورت گرفته است. نام آن نیز تغییر کرده و اسم آی‌دبلیو ۴ برای آن تعیین شده است. در نسخه جدید بازی از فناوری جریان بافت استفاده شده تا دنیاهای بزرگتری در بازی ایجاد شود و از سوی دیگر اشیای درون بازی با جزئیات بیشتری نشان داده شود.
از سوی دیگر نورپردازی بازی با استفاده از چند منبع نور مختلف مانند نور خورشید و لامپ بهره گرفته شده است. خورشید منبع نور اصلی بازی است. بخش عمده‌ای از ابزارهای به کار رفته در محیط بازی وسایل قابلیت تخریب‌پذیری بالایی دارند. حتی گرافیک بازی به گونه‌ای طراحی شده است که گلوله‌ها از درون دیوار عبور ‌کند، و در عین حال انفجارهای انجام شده و همچنین دود و آتش موجود در بازی به گونه‌ای طراحی شده که بسیار طبیعی از آب درآمده است.
از مشخصات دیگر بازی می‌توان به نور پردازی اچ‌دی‌آر و استفاده از سایه‌های پویا در کنار یکدیگر اشاره کرد. جلوه‌های ویژه منحصر به فردی نیز در بازی اعمال شده است، مانند افکت‌های موجود در آب و هوا و جلوه‌های ویژه مربوط به پاشیده شدن خون بر روی صفحه بازی در زمانی که فرد تیر می‌خورد. موتور راجدال نیز از دیگر قابلیت‌های جدید به کار رفته در این بازی محسوب می‌شود.

نکات مثبت و منفی

نکات مثبت بازی به شرح زیر است:
⦁ امکان بازی آنلاین دونفره
⦁ گرافیک بسیار زیبا و منحصر به فرد
⦁ طبیعی بودن بسیاری از عناصر بازی
⦁ تغییرات بسیار مهمی که نسبت به نسخه قبلی در بازی ایجاد شده و آن را جذاب‌تر از قبل کرده است.
نکات منفی این بازی نیز به شرح زیر است:
⦁ قطعی اینترنت باعث می‌شود شما از بازی بیرون بیفتید.
⦁ نت‌کد بازی حالت نامناسبی دارد و ممکن است شما امکان تجربه همه حالات بازی را نداشته باشید
⦁ پرفورمنس بازی دارای مشکلاتی است. از جمله این مشکلات می‌توان به وجود استاتر در کات‌سین اشاره کرد. همچنین تکسچرها به خوبی بارگذاری نمی‌شوند.

نکات مربوط به خرید بازی modern warfare 2022 و خرید اکانت قانونی ps5 وهمچنین خرید اکانت قانونی ps4 از طریق شرکت‌ها و نهادهای مختلف در داخل کشور امکان‌پذیر است. اما مهم این است که شما این بازی را از نهادهای معتبر و دارای مجوز خریداری کنید. چرا که خرید خرید اکانت قانونی ps4 و خرید اکانت قانونی ps5 از طریق مکان‌های فاقد اعتبار باعث وارد‌ آمدن ضرر مالی به شما خواهد شد.
دلیل این امر این است که ممکن است نسخه اصلی بازی به شما ارائه نشود و در نتیجه بازی را پس از مدتی از دست بدهید و کنسول بازی از شما گرفته شود.

کلام آخر

شرکت Yungcenter از نهادهای پیشرو در امر تهیه و ارائه انواع بازی‌های کامپیوتری است که کار خود را از دو سال قبل آغاز کرده است. شرکت یانگ سنتر در زمینه ارائه انواع بازی‌های معروف دنیا به صورت آنلاین و آفلاین فعالیت دارد و همچنین خدمات دیگری را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد خرید اکانت قانونی call of duty modern warfare II را دارید، می‌توانید از طریق شرکت یانگ سنتر برای این منظور اقدام و نسبت به اصلی بودن آن اطمینان داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا