فن آوریکالای دیجیتال

قاب گوشی a12 دخترانه فانتزی دیجی کالا

قاب گوشی a12دخترانه فانتزی دیجی کالا

بدون شک هر گوشی موبایلی برای جلوگیری از خط و خش های احتمالی نیاز به یک قاب دارد. ساختار ضخامت مناسبی دارد و از تمام گوشه های گوشی در برابر ضربه ها و خط و خش های احتمالی محافظت می کند. ساختار ژل مانند آن باعث می شود که به راحتی قاب گوشی را قرار داده و از آن جدا کنید.

در ادامه همراه آلفابلاگ باشید و اگر قصد دیدن مدل گارد گوشی جدید دارید کلیک کنید.

بامزه قاب گوشی دخترانه فانتزی جدید دیجی کالا

یکی از مهم ترین لوازم جانبی تلفن همراه کاور محافظ است. این کاور تمام گوشی را می پوشاند. این کاور همراه با یک سوکت پاپ (پایه پشتیبانی تلسکوپی) همراه با قاب ارسال می شود. تکنولوژی چاپ این قاب طراحی برجسته با دمای بالا و ترکیب رنگ متالیک می باشد. نامنظمی بودن قاب از لیز خوردن گوشی موبایل جلوگیری می کند. سوکت پاپ (پایه پشتیبانی تلسکوپی) کار شما را هنگام تماشای فیلم، بازی و صحبت کردن بسیار راحت می کند. برش دوربین و پورت ها با دقت زیادی انجام می شود. همچنین این قاب از سیلیکون ساخته شده که داخل آن پارچه است و از قاب گوشی شما کاملا محافظت می کند.

قاب گوشی a12 دخترانه دیجی کالا

یکی از مهم ترین لوازم جانبی تلفن همراه کاور محافظ است. این کاور تمام گوشی را می پوشاند. این کاور همراه با یک سوکت پاپ (پایه پشتیبانی تلسکوپی) همراه با قاب ارسال می شود. تکنولوژی چاپ این قاب طراحی برجسته با دمای بالا و ترکیب رنگ متالیک می باشد. نامنظمی بودن قاب از لیز خوردن گوشی موبایل جلوگیری می کند.  برش دوربین و پورت ها با دقت زیادی انجام می شود. همچنین این قاب از سیلیکون ساخته شده که داخل آن پارچه است و از قاب گوشی شما کاملا محافظت می کند.

قاب گوشی a52 دخترانه دیجی کالا

یکی از مهم ترین لوازم جانبی تلفن همراه کاور محافظ است. کاور محافظ مدل تیل کل گوشی را می پوشاند و دارای کاور محافظ برای لنز دوربین می باشد که از لنز دوربین گوشی موبایل در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند. همچنین این روکش از پلاستیک محکم ساخته شده و ضخامت چندانی ندارد. پلاستیک استفاده شده در اطراف قاب، پلاستیک نرم است و دکمه ها را می پوشاند که از دکمه ها محافظت می کند. این کاورها در طرح های مختلفی تولید می شوند که زیبایی جذابی به گوشی موبایل شما می بخشد. 

قاب گوشی a12 محافظ دوربین دیجی کالا

محافظت از بدنه گوشی برای کاربران بسیار مهم است و آنها همیشه به دنبال راهی مناسب برای ایمن نگه داشتن این قسمت از گوشی هستند. کیف ها تنوع زیادی دارند و علاوه بر افزایش ایمنی بدن، زیبایی آن برای همه مهم است. قاب پشتی مات از لبه های سیلیکونی و پشتی از اکریلیک سخت ساخته شده است که حداکثر محافظت را برای گوشی شما فراهم می کند.

جنس این محافظ به گونه ای است که نیروی مخالفی در برابر افتادن ایجاد می کند و گوشی را از آسیب محافظت می کند. همچنین لبه های این قاب کمی بالاتر از صفحه نمایش است و از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی در هنگام افتادن جلوگیری می کند. این قاب هرگز نمی لغزد و از دست شما نمی افتد و به راحتی در جیب جا می شود. دیگر نگران باقی ماندن اثر انگشت روی قاب گوشی خود نباشید زیرا اثر انگشت روی این قاب باقی نمی ماند.لبه های گوشی کاملا داخل قاب است و گرد و غبار یا حتی آب نمی تواند از طریق قاب پشتی مات به گوشی شما نفوذ کند. برای هر دکمه گوشی قسمت جداگانه ای از قاب تعبیه شده و استفاده از دکمه های گوشی را آسان می کند، همچنین جنس و ضخامت پشت قاب به گونه ای است که می توانید به راحتی از شارژر بی سیم استفاده کنید. بسیاری از ما ظاهر خود گوشی را دوست داریم که طراحی زیبایی نیز دارداما اکثر قاب های موجود در بازار بدنه گوشی را می پوشانند. اما این قاب پشتی مات با طراحی ساده خود امکان دیدن بدنه گوشی را فراهم می کند. علاوه بر این، این قاب دارای یک محافظ کشویی برای لنز دوربین گوشی است که می توانید در مواقعی که از دوربین استفاده نمی کنید بپوشانید تا از آسیب فیزیکی جلوگیری کنید.

قاب گوشی سامسونگ a10 دخترانه دیجی کالا

این کیف از سیلیکون ساخته شده و حس راحتی و خوشایندی را برای کاربر ایجاد می کند. این روکش سیلیکونی در رنگ های مختلف تولید شده و انعطاف پذیر می باشد. قسمت پایینی این کاور بسته است و این ویژگی از درگاه شارژ دستگاه شما محافظت می کند. داخل این کاور دارای روکش میکروفیبر (مانند فرش) است که از دستگاه شما در برابر ضربه محافظت می کند. لازم به ذکر است این کاور یا قاب دکمه های گوشی را نیز می پوشاند.اما دسترسی و تشخیص محل دکمه آسان است زیرا در این مکان ها برآمدگی هایی وجود دارد و به راحتی می توانید صدای موبایل خود را مانند قبل تنظیم کنید. این کاور از قاب پشتی و لبه های کناری، بالا و پایینی گوشی موبایل محافظت می کند و جلوی دید دوربین را نمی گیرد.

گارد گوشی a12 دخترانه دیجی کالا

محافظت از بدنه گوشی برای کاربران بسیار مهم است و آنها همیشه به دنبال راهی مناسب برای ایمن نگه داشتن این قسمت از گوشی هستند. کیف ها تنوع زیادی دارند و علاوه بر افزایش ایمنی بدن، زیبایی آن برای همه مهم است. قاب پشتی مات از لبه های سیلیکونی و پشتی از اکریلیک سخت ساخته شده است که حداکثر محافظت را برای گوشی شما فراهم می کند. جنس این محافظ به گونه ای است که نیروی مخالفی در برابر افتادن ایجاد می کند و گوشی را از آسیب محافظت می کند.همچنین لبه های این قاب کمی بالاتر از صفحه نمایش است و از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی در هنگام افتادن جلوگیری می کند. این قاب هرگز نمی لغزد و از دست شما نمی افتد و به راحتی در جیب جا می شود. دیگر نگران باقی ماندن اثر انگشت روی قاب گوشی خود نباشید زیرا اثر انگشت روی این قاب باقی نمی ماند. لبه های گوشی کاملا داخل قاب است و گرد و غبار یا حتی آب نمی تواند از طریق قاب پشتی مات به گوشی شما نفوذ کند.برای هر دکمه گوشی قسمت جداگانه ای از قاب تعبیه شده و استفاده از دکمه های گوشی را آسان می کند، همچنین جنس و ضخامت پشت قاب به گونه ای است که می توانید به راحتی از شارژر بی سیم استفاده کنید. بسیاری از ما ظاهر خود گوشی را دوست داریم که طراحی زیبایی دارد، اما اکثر قاب های موجود در بازار بدنه گوشی را می پوشانند. اما این قاب پشتی مات با طراحی ساده خود امکان دیدن بدنه گوشی را فراهم می کند.

قیمت گوشی a10 اثر انگشتی دیجی کالا

قاب محافظ یکی از مهم ترین لوازم جانبی است که برای محافظت از گوشی استفاده می شود. محافظ سیلیکونی مخصوص Apple Samsung Galaxy A50 از قاب و لبه های گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند. لایه داخلی قاب محافظ سیلیکونی Samsung Galaxy A50 دارای روکش میکروفیبر روی بدنه گوشی است که به آرامی بدنه و لبه های گوشی را می پوشاند. بنابراین کاربران می توانند از ایمنی بدنه و لبه های گوشی خود مطمئن باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز بافتی نرم و لطیف دارد که هنگام در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربران القا می کند.بدنه مات یک قاب سیلیکونی است که ضد لک و اثر انگشت است. بنابراین در دست گرفتن آن اثر انگشت روی قاب باقی نمی ماند و ظاهر زیبای محافظ همیشه حفظ می شود. قاب سیلیکونی Samsung Galaxy A50 نازک است و ضخامت و حجم گوشی را تغییر نمی دهد. بدنه نرم قاب سیلیکونی کمی خم شده است و گذاشتن یا برداشتن آن از گوشی مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند. محل قرارگیری پورت و دوربین با برش های دقیق باز است کاربران برای دسترسی به این ویژگی ها در گوشی مشکلی نخواهند داشت. علاوه بر این، به دلیل استفاده مکرر کاربران از کلیدهای گوشی، روی کلیدها با روکش برجسته و نرمی پوشانده شده است تا ضمن دسترسی آسان کاربران به آنها، کلیدها به خوبی محافظت شوند.

قاب گوشی فانتزی سامسونگ دیجی کالا

کیف های محافظ یکی از بهترین لوازم جانبی مورد استفاده برای گوشی های هوشمند هستند. محافظ سیلیکونی بدنه و لبه های گوشی را می پوشاند و از آن در برابر ضربه، خط و خش محافظت می کند و از آسیب محافظت می کند. محافظ سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر است، بنابراین کاربران می توانند از ایمنی بدنه و لبه های گوشی خود مطمئن باشند. لایه بیرونی قاب محافظ نیز بافتی نرم و لطیف دارد که هنگام در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربران القا می کند.بدنه مات یک قاب سیلیکونی نرم است که ضد لک و اثر انگشت است. بنابراین در دست گرفتن آن اثر انگشت روی قاب باقی نمی ماند و ظاهر زیبای محافظ همیشه حفظ می شود. قاب محافظ سیلیکونی نازک بوده و تغییری در ضخامت و حجم نهایی گوشی ایجاد نمی کند. بدنه نرم قاب سیلیکونی کمی خم شده است و گذاشتن یا برداشتن آن از گوشی مشکلی برای کاربران ایجاد نمی کند. محل درگاه ها و دوربین با برش های دقیق باز است و کاربران برای دسترسی به این امکانات گوشی مشکلی نخواهند داشت.علاوه بر این به دلیل استفاده مکرر کاربران از کلیدهای گوشی، کلیدها با روکش برآمده و نرم پوشانده شده اند تا به راحتی بتوان به کلیدها دسترسی پیدا کرد و به خوبی از آن محافظت کرد.این قاب به همراه یک سوکت پاپ آپ سیلیکونی و یک بند آویزان در دو بخش ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا