فشنمدوپوشاک

راهنمای خرید مانتو مجلسی لاکچری برای عید 1402

راهنمای خرید مانتو مجلسی لاکچری برای عید 1402

 

مانتو مجلسی یا مانتو های مزونی به انواع مانتوهایی گفته می شود که با ظاهر شیک و مجلسی خود، برای مجالس رسمی مثل مهمانی ها مناسب است.

 

این نوع مانتو های لاکچری و جذاب معمولا با کیفیت تر و لوکس تر از سایر مدل های مانتو هستند و کار هنری دستی مانند گل‌دوزی یا جواهر دوزی، روی آنها انجام شده است.

وقتی صحبت از مانتو مجلسی می شود، ممکن است تعداد زیادی از افراد به یاد مانتو‌های پرزرق و برق و منجوق کاری شده و یا گیپور دار بیفتند درصورتی‌که تعریف مانتو مجلسی الزاما اینطور نیست. در ادامه در آلفابلاگ به شما  در خرید مانتو مجلسی لاکچری کمک خواهیم کرد.

خرید مانتو مجلسی شیک 1402

رنگ سال معرفی شده توسط شرکت پنتون برای سال 2023-2023 رنگ قرمز ایرانی (Viva Magenta) می باشد. رنگی که بسیار نزدیک به قرمز و زرشکی است.

 

هر ساله موسسه آمریکایی پنتون در میان معتبرترین برندها و طراحان جهان نظرسنجی می کند تا رنگی را که قرار است در سال آینده محبوبیت پیدا کند انتخاب کند.

 

رنگ سال 1402 قرمز قدرتمند و پر جنب و جوش است که روح سرکش خود را بدون هیچ محدودیتی بیان می کند و این رنگ مناسب هر کسی است که اشتیاق به زندگی و روحیه سرکش دارد.

 

مانتو های مجلسی در مزون گالانت با انواع پارچه ها مثل کتان، پنبه، نخی، پشمی، کرپ، ژاکارد و حریر، و غیره تولید می شوند. همچنین مانتو های مجلسی دارای انواع مدل جلو باز، جلو بسته، مانتو های بلند و کوتاه، سارافونی، مانتو کتی، و شنل هستند.

مانتو 1402

مانتو های مجلسی با بهترین کیفیت پارچه ترک ارائه و تولید میشوند. شما میتوانید مدل های مانتو پشمی، کتانی و حتی ویسکوز را با خیال راحت در مزون گالانت خریداری کنید.

پارچه های لاکچری ژاکارد مجلسی و مدل های نخی با کیفیت نیز جزو محصولات مانتو مجلسی است.

دوخت مانتو مجلسی خاص است و خاص بودن آن را عموم مردم می شناسند. طراحی مانتو مجلسی با توجه به سلیقه مشتریان متفاوت است.

بهتر است از این نوع مانتوها در مراسم مهمی مانند عروسی و یا حتی هنگام مهمانی ها در عید نوروز 1402 استفاده کنید و در جمع اقوام خود بدرخشید.

مانتو مجلسی مزون گالانت

اصول رنگ های تیره و روشن یا سرد و گرم نیز در مانتو مجلسی مهم است مثلا در فصول سرد سال رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی مناسب ترند و در فصول گرم سال رنگ های سرد مانند آبی و سبز مناسب هستند.

راهنمای خرید مانتو برای عید 1402

برای انتخاب یک مانتو مناسب برای مهمانی باید به نکات زیادی توجه کنید تا در نهایت مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کنید و همیشه از پوشیدن آن لذت ببرید.

مانتو گالانت

در زیر به بررسی نکاتی می پردازیم که برای خرید و انتخاب مدل های مختلف لباس مجلسی باید رعایت شود:

  • خرید مانتو بر اساس قد: یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب مدل مانتو باید به آن توجه کنیم فرم اندام و سایز شماست. انتخاب مانتو کوتاه با قد شما رابطه معکوس دارد. اگر کوتاه قد هستید سعی کنید از مانتوهای کوتاه استفاده نکنید اما اگر قدتان بلند است مانتو کوتاه را انتخاب کنید.
  • انتخاب مانتو با توجه به فرم اندام: انتخاب مدل مانتو با توجه به فرم اندام و ظاهر بدن نکته مهمی است که نقش مهمی در انتخاب مانتو مناسب شما دارد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید مانتو نظر چند تن از دوستان را جویا شوید و آنها را بررسی کرده و به درستی وزن کنید تا بهترین تصمیم گرفته شود و مدل مناسب تر و بهتری انتخاب شود.
  • خرید مانتو برای اندام های لاغر: اگر اندام شما لاغر به نظر می رسد، بهتر است مانتو گشادتری بپوشید تا لاغری تان را با حجم لباس بپوشانید.
  • انتخاب لباس رسمی برای افراد کوتاه قد: افراد قد کوتاه و زنان باید لباس های بلندتر بپوشند تا قد بلندتر به نظر برسند. خانم‌های کوتاه‌قد نباید مانتو های حجیم بپوشند، زیرا مانتو گشاد آن‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.
  • انتخاب مانتو برای افراد قد بلند: افراد قد بلند باید مانتو هایی بپوشند که قد آنها را متعادل تر نشان دهد. مانتو های حجیم برای افراد بلند قد مناسب هستند زیرا قد متعادلی را نشان می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا