شیوه زندگیمدوپوشاک

بررسی و معرفی انواع برند سرویس خواب نوزاد

قطعا به عنوان یه مادر نگران و برای راحتی خواب نوزاد عزیزتان هر کاری که بتوانید انجام می‌دهید. از تنظیم دمای اتاق گرفته تا تهیه بهترین برند سرویس خواب نوزاد که می‌تواند در کیفیت خواب نوزاد تأثیر فوق‌العاده‌ای بگذارد. در این مقاله از مجله آنلاین سایت نی‌نی‌بان با چندین برند سرویس خواب نوزاد آشنا و ویژگی‌های آنها را بررسی می‌کنیم. اگر در جایگاه یک والد دغدغه‌مند به‌دنبال خرید یک برند سرویس خواب نوزاد درجه یک هستید حتما با ما همراه باشید.

معرفی چند برند سرویس خواب نوزاد

مهم‌ترین فاکتور برای خرید یک برند سرویس خواب نوزاد کیفیت متریال به‌کارگیری شده در تولید تکه‌های سرویس خواب است. کالای خواب نوزاد باید از مواد اولیه مرغوب بدون ایجاد حساسیت و تعریق بیش از حد تولید شوند.

هرچه نخ و الیاف طبیعی استفاده شده در برند سرویس خواب نوزاد جنس بهتری داشته باشند، نوزاد احساس بهتری هنگام خواب داشته و کیفیت خوابش بالا می‌رود.

متریال بدون حساسیت از بروز آلرژی و بثورات پوستی در نوزاد جلوگیری می‌کند و سبب عرق کردن نوزاد و احساس ناراحتی در خواب نمی‌شود.

ابعاد سرویس خواب نوزاد باید به گونه‌ای طراحی شود که نوزاد بتواند حرکت راحتی دورن آن داشته باشد و وزن پتو نیز باید طوری باشد که وقتی روی نوزاد می‌افتد، احساس سنگینی و خفگی به کودک شیرخوار دست ندهد.

میزان ارتفاع و نرم بودن تشک برند سریوس خواب نوزاد باید طوری باشد که اگر با دست تشک را فشار دهید، فرو نرود و خیلی زود به حالت اولیه برگردد. تشک‌های ارتفاع دار با نرم بودن بیش از حد ممکن است سلامتی نوزاد را تهدید کنند. در ادامه بیشتر با انواع برند سرویس خواب نوزاد و ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

mamas & Papas ؛ برند سرویس خواب نوزاد

این برند سرویس خواب نوزاد طراحی و مدل‌های متنوعی دارد، لطافت و نرمی آن فوق‌العاده زیاد است و این ویژگی‌ها باعث استقبال افراد از این برند شده است. محصولات این برند تولید انگلیس بوده و همچنین برند ماماس و پاپاس دیگر ملزومات نوزاد را هم تولید و به بازارعرضه کرده است.

برند سرویس خواب نوزاد؛ چیکو

محصولات چیکو با سابقه درخشان 50 سال حضور در بازارهای جهانی اعتبار و محبوبیت بسیاری را برای خود کسب کرده‌اند. برند سرویس خواب نوزاد ابعاد مناسبی دارد و با وجود بالش فرم دهی نگران بهم خوردن فرم سر نوزاد در چند ماه اول تولدش نخواهید بود.

سرویس خواب نوزادی چیکو با نیاز والد و نوزاد هماهنگ است و از بهترین متریال برای تولید آن استفاده شده و با استفاده از آن آرامش خواب نوزادتان تضمینی است‌. تشک ست چهار تکه این برند به یک کیف قابل حمل تبدیل می‌شود و بهترین انتخاب‌ برای مادرانی است که می‌خواهند یک برند رختخواب مسافرتی داشته باشند.

سرویس خواب برند بامبو

برند سرویس خواب نوزاد؛ بامبو

برند سرویس خواب نوزاد بامبو به لطافت ابریشم است و به جهت اینکه تمام متریال این برند آنتی باکتریال و بدون حساسیت‌اند گزینه مناسبی برای نوزادان هستند.

این برند بخاطر الیاف باکیفیتی که دارد برای روکش انواع بالشت، پتو و تشک نوزادی کابرد دارد. پبشنهاد میکنم برای دیدن تصاویر و بررسی بیشتر این برند را اینجا کلیک کنید.

برند سرویس خواب نوزاد؛ لایکو

لایکو یکی از برندهای ایرانی باکیفیت‌ و لطیف سرویس خواب است که تولید سرویس خواب نوزادی را هم در دستور کار خود قرار داده است.

تمامی محصولات این برند نخ پنبه صدرصد هستند و اندازه‌های سرویس خواب نوزاد کاملا مطابق استانداردهای جهانی دوخته شده و برای گهواره‌ و تخت خواب مناسب هستند.

طرح و رنگ‌های جذاب و متنوع، مرغوبیت کالا و سبکی این برند سرویس خواب نوزاد باعث محبوبیت آن شده است.

نی‌نی‌بان؛ برترین برند سرویس خواب نوزاد

نی‌نی‌بان یکی از برترین تولید کنندگان سیسمونی نوزاد و سرویس خواب نوزادی است که بین برندهای ایرانی با استقبال زیادی از سمت والدین روبرو شده است.

برند سرویس خواب نوزاد نی‌نی‌بان طبق نظر مشتریان و خریداران دارای مرغوبیت بالا و تنوع محصولات زیادی است که باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

سرویس خواب‌های نوزادی برند نی‌نی‌بان در چندین مدل 3 تکه، 5 تکه، 7 تکه و 4 تکه تولید می‌شود و هر کس طبق نیاز می‌تواند یکی از مدل‌های متنوع این برند را خریداری کند.

تنوع در مدل و تعداد تکه‌های این برند سرویس خواب نوزادی دست افراد برای خریدی کارآمد را باز گذاشته و از نظر مشتریان یکی از بهترین ویژگی‌های برند نی‌نی‌بان وجود مدل‌های متنوع برای خرید است.

همچنین استفاده از پارچه مخمل باکیفیت، آستر پنبه‌ای درجه یک، قابلیت شستشو بدون تغییر در رنگ و بافت پارچه در کنار قیمت مناسب باعث پروفروش شدن محصولات نی‌نی‌بان در بین انواع برند سرویس خواب نوزاد شده است.

برای آشنایی بیشتر با محصولات می‌توانید به بخش فروشگاه سایت مراجعه کرده و انواع قنداق آغوشی، لحاف،‌ گارد تخت، روتختی، تشک و پتوی نی‌نی‌بان از نزدیک آشنا شده و کیفیت آن را با دیگر برندها مقایسه کنید.

نی‌نی‌بان؛ پیشرو بین انواع برند سرویس خواب نوزاد

شما پدر یا مادری هستید که به تازگی صاحب فرزند شده یا قرار است خیلی زود نوزادی گوگولی و لطیف مهمان خانه عشق‌تان شود؛ بنابراین لازم است حتما در حد توان خود بهترین سیمسونی را برای نوزادتان خریداری کنید.

بالاتر انواع برند سرویس خواب نوزاد آشنا شده‌اید و ویژگی‌های بارز آن‌ها برایتان آورده‌ایم. شما می‌توانید با بررسی بیشتر هر برند بهترین انتخاب را طبق نیاز و سلیقه خود برای نوزادتان انجام دهید.

اگر خرید از برندهای وارداتی برایتان مقدور نباشد می‌توانید از برندهای داخلی با کیفیتی کاملا برابر و مشابه مدل‌های خارجی مثل نی‌نی‌بان بهترین سرویس خواب نوزاد را خریداری کنید. جهت یافتن نمایندگی فروش در شهر محل زندگی‌تان به بخش نمایندگی‌ها و امور مشتریان در سایت نی‌نی‌بان مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا