پزشکیسلامتی

چرا قرص هیرتامین اینقدر معروف شده است؟

زیبایی مو نقشی مهم و اساسی در اعتمادبه‌نفس ما و به‌تبع آن ارتباطاتمان دارد. اگر با مشکلاتی مانند ریزش مو، نازک شدن تارهای مو و غیره دست‌وپنجه نرم می‌کنید، اولین پیشنهادی که به شما می‌شود، مصرف قرص هیرتامین است. HAIRtamin یک ویتامین قوی مو با ترکیبات ویژه است که به شما کمک می‌کند تا موهایی پرپشت، بلند و مستحکم داشته باشید. ترکیب خاص ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی به‌علاوه یک مجموعه فوق‌العاده آنتی‌اکسیدان قوی به جلوگیری از ریزش و ریزش مو کمک می‌کند. همچنین قدرت فولیکول‌ها را برای داشتن موهای قوی، درخشان و سالمی که آرزویش را افزایش می‌دهد. تمام این موارد، علت شهرت قرص هیرتامین است.

چرا هیرتامین انقدر محبوب است؟

همان‌طور که اشاره کردیم، ترکیبات ویژه و همچنین بازخوردهای مثبت مصرف‌کنندگان این محصول باعث شده تا هیرتامین گزینه اول هرکسی باشد. HAIRtamin حاوی 20 ماده اولیه است که برای تغذیه و حمایت از موهای سالم و استحکام فولیکول‌ها به طور ایمن و طبیعی طراحی شده است. HAIRtamin حاوی بیوتین است که با ترکیبی قدرتمند از تقویت‌کننده گزنه، عصاره‌های مغذی آلوئه‌ورا و ویتامین‌های کلیدی مانند نیاسین و اسیدفولیک ترکیب شده است.

با کمی جستجو و بررسی ویژگی‌های هرکدام از مواد تشکیل‌دهنده این ویتامین مو، به اثرگذاری آن بیشتر از قبل پی می‌برید.

موارد مصرف هیرتامین چیست؟

با بررسی سایت تولیدکننده خارجی این مکمل می‌توان گفت هیرتامین این کاربردها را دارد:

  •  رشد موی سالم و قوی
  • استحکام فولیکول‌های مو
  • جلوگیری از نازک شدن و شکستن تار موها

باتوجه‌به موارد ذکر شده، هیرتامین را می‌توان ویتامین کامل مو دانست. البته به این نکته توجه داشته باشید که علی‌رغم بسیاری از تبلیغات، این قرص کارکردی برای پوست ندارد و عمده نقش آن حفاظت از سلامت و زیبایی موهای شماست.

آشنایی با فرمولاسیون قرص هیرتامین

هر کپسول هیرتامین حاوی مواد زیر است:

  • ویتامین آ: 500IU
  • ویتامین سی: 50 میلی‌گرم
  • ویتامین دی: 18IU
  • تیامین: 2.5 میلی‌گرم
  • ریبوفلاوین: 2.5 میلی‌گرم
  • نیاسین: 2.5 میلی‌گرم
  • ویتامین ب ۶:5 میلی‌گرم
  • فولات: 400 میکروگرم
  • ویتامین ب۱۲: 10 میکروگرم
  • بیوتین: 5000 میکروگرم
  • روی: 15 میلی‌گرم
  • سلنیوم: 70 میکروگرم
  • ترکیب اختصاصی: 237 میلی‌گرم (شامل: پودر برگ آلوئه‌ورا و عصاره برگ Bacopa monnieri)

 

مزایا و معایب قرص هیرتامین در یک نگاه

مزایا معایب
بدون مواد افزودنی مضر عدم ارائه تحقیقات بالینی مستدل
بازخوردهای واقعی و مثبت مصرف‌کنندگان عدم ارائه اسناد پزشکی قابل‌استناد

 

چرا باید هیرتامین مصرف کنیم؟

در ادامه چند نکته مهم را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چرا قرص هیرتامین اینقدر معروف شده است؟ و اهمیت آن در چیست.

مؤثر برای همه انواع مو: فرمول پیشرفته این قرص می‌تواند برای خانم‌ها و آقایان استفاده شود. فرقی نمی‌کند دلیل ضعیف‌شدن ریشه موها چه باشد؛ چه به دلیل سن، تغییرات هورمونی، رژیم غذایی، استرس یا عوامل محیطی، موها ممکن است آسیب ببینند نازک شوند و ریزش بیش از حد را تجربه کنند. در بسیاری از مواقع، می‌بینیم که علت اصلی نازک شدن مو و ریزش مو، رژیم غذایی فاقد مواد مغذی ضروری است.

کمک به حفظ موهای قوی‌تر، بلندتر و ضخیم‌تر: HAIRtamin یک مکمل مغذی قوی برای مو با ترکیب موادی است که از نظر بالینی موردمطالعه قرار گرفته شده‌اند. این قرص برای کمک به حفظ موهای قوی‌تر، بلند و ضخیم‌تر طراحی شده است.

به‌صورت علمی فرموله شده: ترکیب اختصاصی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و گیاهان دارویی به رشد و حفظ موهای موجود کمک می‌کند.

مصرف آسان: فقط 1 کپسول در روز را به‌خاطر داشته باشید و از احیای موهای خود لذت ببرید.

هیرتامین خارجی بخریم یا ایرانی؟

تعجب نکنید! هیرتامین ایرانی هم اکنون برای خرید شما در دسترس است. این محصول را شرکت داروسازی افق تولید دارو پارس، تولید و عرضه کرده است. برای خرید هیرتامین خارجی هم اگر در ایران هستید باید از آنلاین‌شاپ‌هایی که امکان خرید از خارج از کشور را دارند، سفارش دهید. البته توجه داشته باشید که باتوجه‌به محبوبیت بالا و همچنین قیمت نه‌چندان کم این مکمل ویتامینی، حتماً محصول اصل را تحویل بگیرید. مهم‌ترین ویژگی این کپسول‌ها، رنگی خردلی طلایی آن‌هاست.

اگر در ایران نیز حضور ندارید که به‌راحتی می‌توانید از سایت اصلی محصول، آمازون یا والمارت آن را خریداری کنید.

نحوه مصرف هیرتامین

شما می‌توانید این مکمل را به‌صورت روزانه و پس از صبحانه مصرف کنید. دوره مصرف توصیه شده برای این ویتامین مو ۹۰ روز است. اما در نظر داشته باشید که قبل از هر اقدامی، با پزشک مشورت کنید تا دچار مشکلاتی قبیل اختلال دارویی، مصرف بیش‌ازحد و… نشوید. همچنین اگر باردار هستید یا دوران شیردهی را سپری می‌کنید، بدون شک لازم است از پزشک معالجتان دراین‌خصوص مشورت بگیرید.

تا به اینجا حدوداً دانستیم چرا قرص هیرتامین اینقدر معروف شده است. به شما توصیه می‌کنیم مطلب نقد و بررسی قرص هیرتامین را در لینک زیر مطالعه کنید و به طور کامل با این مکمل آشنا شوید و برای مصرف آن تصمیم بگیرید.

https://drdr.ir/mag/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%87%DB%8C%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا