ایران بابکتفن آوری

محصولات تولید جارو بابکت دارای ایران کد می باشد

امروزه یکی از مهم ترین نکات قبل خرید اصالت و کیفیت کالا است تمامی محصولات تولید جارو بابکت دارای ایران کد می باشد. در ادامه همراه ما باشید!

ایران کد چیست ؟

در عصر جدید برای انواع کالا ها یک بار کد یا سریال گذاشته می شود که با استفاده از آن می توان نوع و اطلاعات جنس را ذخیره کرد ، با استفاده از بار کد خوان اطلاعات فروشگاه ها و اطلاعات جنس و قیمت ها محاسبه میشود . در واقع ایران کد در نهایت شناسنامه دار کردن کالا هایی که در چرخه بازرگانی کشور مورد معامله قرار میگیرد استفاده میشود.

ايران کد بارکد يک کد 16 رقمي میباشد که براي شناسايي و رديابي محصولات در داخل کشور طراحي شده است . شکل اين کد 16 رقميبه صورتی است که 7 عدد ابتدايي توصيف کننده مشخصات محصول میباشد و 5 عدد بعدي کد شناسايي واحد توليد يا عرضه کننده محصول و 4 عدد نهايي مشخص کننده شماره سريال کالا میباشد.

 

بارکد GTIN يا GS1

بارکد 13 رقمي GTIN يک بارکد بين الملي میباشد که جهت شناسايي و رديابي محصولات  در سطح جهاني کاربرد دارد و شکل آن به صورتي است که 3 عدد ابتدايي مشخص کننده کشور سازنده کالا و 5 عدد بعدي کد عضويت بوده که مشخص کننده شرکت توليد کننده کالا است و 3 عدد انتهايي بيانگر سريال کالا و در نهايت 1 عدد آخر کد رمز است که صحت کد GTIN را تائيد مينمايئد.

مزایای دریافت ایران کد

  • داشتن آن راه خوبی برای جلوگیری از قاچ کالا است
  • حمایت از تولید داخلی و ملی
  • زبان مشترک برای خواندن اصالت و شناسنامه کالا
  • زمینه ساز حضور در عرصه دیجیتال مارکتینگ
  • ارتباط با سیستم های کدینگ بین المللی
  • معرفی و شناسایی منابع ساخت و توزیع کالا
  • زمینه ساز معرفی و تبلیغ گستره منطقه ای و جهانی محصولات
  • کاهش هزینه های توزیع ، فروش و عملیات

شرکت ایران بابکت

Iran Bobcat اولین دریافت کننده ( ایران کد ) در زمینه ماشین آلات راهسازی و شهر سازی محصولات تولیدی خود به نام اطلاع گستر اطلس به تمام مجموعه ها و سازمان ها و ارکان ها و شهرداری ها و پالایشگاه ها و پیمان کارها ، شرکت های بزرگ راهسازی و غیره …….

 

کد ملی نام محصول دیتا ماتریکس بارکد کدملی
2367100b5990001  sweeper S B190 نام تجاری ایران بابکت
2367100b5990002  sweeper S T190 نام تجاری ایران بابکت

 

 

ایران کد


ایران کد

 

 

ارتباط با ما…

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا