فن آوریکالای دیجیتال

10 روش کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال

10 روش کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال

اغلب افراد برای کسب درآمد وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند، اما همه به موفقیت نمی‌رسند. بسیاری از مردم یا در طول مسیر تسلیم می‌شوند یا به خاطر افزایش کلاهبرداری‌های کریپتویی به نوعی در دام می‌افتند. راستش را بخواهید به غیر از روش‌های بدیهی معامله‌گری، روش‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال درآمد دلاری کسب کنید.

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم تا برخی از راه‌های اثبات شده کسب درآمد دلاری از رمز ارزها را بررسی کنیم. پس بدون هیچ مقدمه‌ای، شما را با ۱۰ روش مؤثر برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال آشنا می‌کنیم.

10 روش کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال

سرمایه گذاری روی آلت کوین های جدید و آتیه دار – بهترین روش برای بازدهی بلندمدت

به طور کلی بهترین راه برای کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال این است که در اسرع وقت روی بهترین آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنید. اگر زمانی که بیت کوین برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شد، روی آن سرمایه‌گذاری می‌کردید، کسر ناچیزی از یک سنت را پرداخت می‌کردید. به همین ترتیب، اتریوم زمانی که توکن آن در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، فقط ۰.۷۵ دلار به ازای هر توکن معامله می‌شد. هر دو پروژه فوق‌الذکر اکنون هزاران دلار ارزش دارند و البته سود قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده‌اند. برای این کار نیاز به خرید تتر دارید. برای اطلاع از قیمت تتر می‌توانید به یک صرافی معتبر مراجعه کنید.
صرافی پول نو یک صرافی آنلاین است که رمز ارزهای معتبر و از جمله تتر را برای خرید و فروش ارائه می‌کند. شما می‌توانید با ثبت نام در صرافی پول نو و مشاهده لیست قیمت ارز دیجیتال، تتر و رمز ارزهای موردنظرتان را انتخاب کرده و سپس از آن‌ها برای اهداف مختلف سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

استخراج – یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید با راه‌اندازی مستقیم یک ریگ ماینینگ از ارزهای دیجیتال پول در بیاورید. با این حال، خرید و راه‌اندازی سخت‌افزار نیازمند هزینه زیاد و مهارت فنی است. از طرف دیگر، شما می‌توانید روی یک پروتکل استخراج ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید که از طریق عملیات ماینینگ سود پرداخت می‌کند.
همچنین، می‌توانید از استخراج ابری استفاده کنید. استخراج ارزهای دیجیتال اثبات کار نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی در سخت‌افزار محاسباتی همراه با دانش فنی لازم است.
به‌جای راه‌اندازی یک دستگاه ماینینگ جدید، می‌توانید به سادگی قدرت هشینگ را «اجاره» کنید. قراردادهای استخراج ابری در ازای مبلغ ثابتی قابل خریداری بوده و برای مدت معینی حق هش ریت معینی را ارائه می‌دهند. صاحب قرارداد متناسب با اندازه قرارداد خود سود دریافت می‌کند.
لازم به ذکر است که در استخراج ابری امکان کلاهبرداری وجود دارد. کسانی که علاقه‌مند به استخراج ابری هستند بهتر است تا حد امکان تحقیق کرده و از قانونی بودن شرکت ارائه‌دهنده این قرارداد اطمینان حاصل کنند.

استیکینگ – کسب درآمد غیرفعال از رمزارزهای بیکار

یک مفهوم قابل توجه در بازارهای ارزهای دیجیتال وجود دارد که به شما امکان می‌دهد از طریق دارایی‌های بیکار مانده در کیف پولتان، درآمد غیرفعال کسب کنید. استیکینگ (سهام‌گذاری) شامل قفل کردن توکن‌ها برای مدت معینی جهت کمک به اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه‌های بلاک چین اثبات سهام است.
نمونه‌هایی از شبکه‌های پیشرو در استیکینگ عبارتند از اتریوم، ترون و کاردانو. مهم‌تر از همه اینکه، تا زمانی که توکن‌های شما قفل هستند، بهره دریافت خواهید کرد.

هولد (HODL) – سرمایه گذاری بلندمدت روی ارزهای دیجیتال

هولد (HODL) – سرمایه گذاری بلندمدت روی ارزهای دیجیتال

 

بدون شک، این روش کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال بهترین گزینه برای افراد مبتدی است. هولد کردن به زبان ساده به فرایند خرید یک ارز دیجیتال و نگه داشتن توکن‌ها در طولانی مدت اشاره دارد. این کار هیچ تفاوتی با خرید سهام و نگه داشتن آن برای چندین سال ندارد.
در انجام این کار، نیازی نیست نگران نوسانات کوتاه مدت قیمت باشید، به خصوص هنگام سرمایه‌گذاری در رمز ارزهای معتبری مانند بیت کوین و اتریوم. به عنوان مثال، در ماه می ۲۰۲۱، قیمت اتریوم به ازای هر توکن، ۴۳۰۰ دلار بود. تنها یک ماه بعد، قیمت اتریوم به ۲۱۰۰ دلار کاهش یافت.
اگر وحشت کرده بودید و توکن‌های ETH خودتان را می‌فروختید، تقریباً ۵۰ درصد ضرر می‌کردید. با این حال، اگر به هولد کردن ادامه می‌دادید تا نوامبر همان سال، اتریوم تقریباً ۴۹۰۰ دلار برای هر توکن معامله می‌شد. نکته کلیدی در این روش این است که مؤثرترین راه برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از طریق یک استراتژی بلند مدت است.
برای اینکه سرمایه‌تان را به بهترین شکل ممکن HODL کنید، باید یک صرافی مناسب پیدا کنید. صرافی آنلاین پول نو بیش از ۱۱۰ ارز دیجیتال ارائه می‌کند. علاوه بر این، این صرافی OTC است و شما می‌توانید با خیال راحت و ایمن ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و با پرداخت کارمزد کمتر مستقیماً به کیف پول شخصی‌تان منتقل کنید.

بازی برای کسب درآمد

هنگامی که به کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال فکر می‌کنید، ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که می‌توان با بازی کردن پول درآورد! جالب است بدانید که در حال حاضر، بازار این نوع بازی‌‌ها میلیاردها دلار ارزش دارد. تنوع زیادی در این حوزه وجود دارد، البته شاید یکی از بهترین‌بازی‌های کریپتو در این زمینه بازی Decentraland باشد.
به زبان ساده، Decentraland یک متاورس ارائه می‌دهد که بازیکنان از سراسر جهان می‌‌توانند در آن یک آواتار مجازی ایجاد کنند، با افراد دیگر چت کنند و مهم‌تر از همه یک قطعه زمین بخرند. هنگامی که قطعه زمین را خریداری کردید و پروژه املاک و مستغلات خود را ساختید، به شکل یک NFT منحصر به فرد نشان داده می‌شود.
پی از آن، می‌توانید NFT املاک و مستغلات خود را در بازار آزاد بفروشید. هر چند ممکن است برایتان دور از ذهن به نظر برسد، اما برخی از قطعات زمین در متاورس Decentraland به میلیون‌ها دلار فروخته شده است. این بدان معناست که با سرمایه‌گذاری زودهنگام، شانس خرید NFT با بهترین قیمت ممکن را خواهید داشت.

بازی برای کسب درآمد

کشت سود و وام دهی

یکی دیگر از راه‌ها برای کسب درآمد با ارزهای دیجیتال در حال حاضر از طریق کشت سود (Yield Farming) و وام‌دهی (Lending) است. اگرچه هر دوی این مفاهیم سرمایه‌گذاری به شما امکان می‌دهند به صورت غیرفعال سود کسب کنید، اما در واقع به روش‌های نسبتاً متفاوتی اشاره دارند. کشت سود به فرآیند قرض دادن توکن‌های بیکار شما به یک استخر نقدینگی اشاره دارد.
در اکثر موارد، شما نقدینگی مورد نیاز را در اختیار صرافی‌های غیرمتمرکز قرار می‌دهید. برخی از رهبران پیشرو در این بازار به ترتیب شامل Pancakeswap و Uniswap در شبکه‌های بلاک چین بایننس و اتریوم هستند. هنگامی که وجوه را به یک استخر نقدینگی واریز می‌کنید، اغلب برای یک مدت زمانی قفل می‌شوند.
تا زمانی که توکن‌ها در استخر نقدینگی هستند، به شما بهره پرداخت می‌شود. در بسیاری از موارد، هرچه یک ارز دیجیتال جدیدتر و نقدینگی کمتری داشته باشد، APY (سود سالانه) ارائه شده توسط استخر بالاتر است. وقتی صحبت از وام‌دهی می‌شود، مثل این است که شما توکن‌های دیجیتال خود را در یک حساب پس‌انداز سپرده‌گذاری می‌کنید.
با انجام این کار، توکن‌های شما به کسانی که مایل به وام گرفتن هستند قرض داده می‌شود. برای مشارکت در پروژه‌های وام‌دهی، بهتر است که پلتفرم مورد نظر خود را با تحقیق انتخاب کنید. به این دلیل که شما همیشه در معرض خطر قصور (عدم پرداخت) از سوی وام‌گیرندگان هستید.

فاست ها

وب‌سایت‌های فاست رمزارزها به شما فرصت می‌دهند که با انجام وظایف ساده، توکن‌های دیجیتال رایگان کسب کنید. پلتفرم‌های زیادی در این حوزه وجود دارند و وظایف خاصی که باید انجام دهید از سایتی به سایت دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از پلتفرم‌های فاست از شما می‌خواهند که یک کپچا را تکمیل کنید.
این کاری است که هر کسی می‌تواند انجام دهد، بنابراین نیازی به تجربه قبلی نیست. برخی از فاست‌های ارز دیجیتال، به شکل یک اپلیکیشن موبایل هستند. اینها اغلب از شما می‌خواهند که بازی‌های تازه راه‌اندازی شده را انجام دهید و وقتی وظایف خاصی را تکمیل کردید، رمز ارز رایگان کسب خواهید کرد.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که جوایز ارائه شده در پلتفرم‌های فاست کریپتو بسیار اندک است. در واقع، در بیشتر موارد، هر کاری که انجام می‌دهید به سختی چند سنت ارز دیجیتال نصیب شما می‌کند. با این وجود، نیازی به واریز پول ندارید، از این رو فاست‌ها از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانید به شیوه‌ای بدون ریسک پاداش کسب کنید.

ایردراپ ها

ایردراپ‌ها که از نظر ماهیت مشابه فاست‌ها هستند، به شما امکان می‌دهند که بدون نیاز به واریز پول یا هزینه کردن، توکن‌های ارز دیجیتال رایگان به دست آورید. مفهوم اصلی ایردراپ این است که برخی از پروژه‌های تازه راه‌اندازی شده، توکن‌های بومی خود را با هدف شناخته شدن، ورود و گردش در کیف پول‌های افراد، توزیع می‌کنند.
ایردراپ با عرضه اولیه صرافی ارزهای دیجیتال متفاوت است. به این ترتیب، ایردراپ‌ها هیچ سرمایه‌ای را در ابتدای کار خود جمع‌آوری نمی‌کنند. از این رو، برای هیچ ایردراپی پول واریز نکنید!
برخی از ایردراپ‌ها به پروژه‌های چند میلیارد دلاری تبدیل شده‌اند. نمونه بارز آن بیت کوین کش است. هنگامی که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد، توکن‌های BCH خود را به تمام آدرس‌های کیف پولی که بیت کوین در اختیار داشتند، ارسال کرد. این کار بر اساس نسبت ۱:۱ انجام شد – به این معنی که به ازای هر ۱ بیت کوین، ۱ بیت کوین کش واریز می‌شد.

DAO – خرید سهم در یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز

انتظار می‌رود علاوه بر متاورس و NFTها، سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) نقش مهمی در آینده فناوری ارزهای دیجیتال و بلاکچین ایفا کنند. DAO به پروژه‌هایی اطلاق می‌شود که به طور مشترک در مالکیت جامعه و سرمایه‌گذاران هستند. برای اینکه بتوانید بخشی از یک DAO شوید، فقط باید توکن مربوطه را هولد کنید.
بسیاری از DAO‌های کریپتو فعال هستند و هر پروژه منحصر به فرد است. یکی از این نمونه‌ها Uniswap است. این پروژه یک صرافی غیرمتمرکز است که افراد را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را بدون حضور شخص ثالث خریداری کرده، بفروشند و معامله کنند. Uniswap از آن زمان رمزارز DAO خودش را راه‌اندازی کرده است و بنابراین این پروژه در اختیار هولدرهای توکن آن است.
به این ترتیب، هر گونه سودی که توسط صرافی Uniswap ایجاد می‌شود، متعاقباً بین کسانی که توکن DAO آن را نگه می‌دارند، به صورت متناسب توزیع می‌شود. علاوه بر این، کسانی که دارای توکن DAO هستند، در مورد نحوه اجرای پروژه مربوطه حق رأی دارند. این بدان معناست که برای اینکه یک پروژه DAO بتواند در مورد توسعه آینده تصمیم بگیرد، ابتدا باید به رأی‌ گذاشته شود.

برنامه های معرفی وارجاع

برنامه‌های ارجاع در بسیاری از مدل‌های کسب‌وکار وجود دارند که یکی از آن‌ها محصولات و خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال است. به عنوان مثال، برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال برنامه‌های ارجاع را ارائه می‌دهند.
برای شرکت در این برنامه‌ها، تنها باید:
ثبت نام کنید و یک کد دعوت یا لینک معرفی را به اشتراک بگذارید
یک پلتفرم یا محصول را به دوستان، خانواده یا دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی خود معرفی کنید
هر بار که فردی اقدام خاصی انجام می‌دهد، مانند ثبت نام در یک صرافی خاص، پول دریافت کنید
به عنوان مثال، صرافی دانش بنیان پول نو به کسانی که کاربر جدیدی را معرفی می‌کنند تا از طریق کد دعوت آن‌ها در این صرافی ثبت نام کنند، به ازای هر نفر ۱۵ هزار تومان به علاوه ۲۵٪ کارمزد همه معاملات آن افراد را به فرد دعوت‌کننده هدیه می‌دهد. برنامه‌های ارجاع ممکن است سریع‌ترین راه برای کسب درآمد غیرفعال نباشند، اما می‌توانند یکی از ساده‌ترین راه‌ها باشند.
بزرگترین مزیت این روش این است که در روزها، هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌ها پس از معرفی، درآمد همیشگی خواهید داشت.
اگر یک وبلاگ یا وب سایت دارید یا در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان زیادی دارید، برنامه‌های ارجاع می‌توانند یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال باشند!

سخن پایانی

در این راهنما در مورد نحوه کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال صحبت کردیم و روش‌های اثبات شده آن را مورد بحث قرار دادیم. با این حال، در مجموع بهترین راه برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری در توکن‌های آینده‌دار است که هنوز در ابتدای راه خود هستند. با انجام این کار، اغلب می‌توانید با قیمت بسیار مطلوبی روی توکن پروژه سرمایه‌گذاری کنید. برای این کار غالباً به خرید و فروش تتر از یک صرافی ارز دیجیتال مثل صرافی پول نو نیاز دارید. پول نو به عنوان یک صرافی دانش بنیان که از زیرساخت‌های فنی مناسبی برخوردار است، انتخاب مناسبی برای شروع فصل جدیدی از سرمایه‌گذاری‌ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا