ایران بابکت

صنعت جارو تراکتوری مهندسی معکوس جوانان ایران در شرکت ایران بابکت

تمیز کردن و نظافت یک محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما حفظ این تمیزی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است. اما نظافت زمانی که وارد حوزه های صنعتی و محیط های صنعتی می شویم، پیچیدگی های بیشتری پیدا خواهد کرد. همانطور که می دانید در برخی از صنایع، برخی آلاینده های سمی وجود دارند که نظافت آنها با ابزار ساده امکان پذیر نیست. به همین دلیل نظافت صنعتی، با تولید انواع جاروی صنعتی مانند جاروی بابکت و پشت بند تراکتوری سالیان سال است به کمک بهداشت جهانی آمده است.

صنعت جارو

صنعت جارو از یکی از صنایع پر رونق و حیاتی در سطح جهان است که در زمینه تمیزکاری و بهداشت محیط زندگی انسان نقش بسزایی دارد. با گذشت زمان و پیشرفت فناوری، جاروها به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در خانه‌ها، محیط‌های کاری و هتل‌ها شناخته شده‌اند. امروزه، بازار جاروهای مختلف، انواع و اقسام مدل‌ها و برندهای مختلف را در بر می‌گیرد که هر کدام ویژگی‌ها و عملکردهای خاص خود را دارند. صنعت جارو به طور مداوم در حال توسعه و بهبود است و با بکارگیری فناوری‌های جدید، جاروهای هوشمند و قدرتمندتری در دسترس قرار می‌گیرند. با افزایش آگاهی عمومی درباره بهداشت و تمیزی، تقاضا برای جاروهای با کیفیت و موثر نیز افزایش یافته است. به همین دلیل، صنعت جارو به عنوان یکی از صنایع مهم و پرسود در دنیای اقتصاد شناخته می‌شود.

 

صنعت جارو مانند هر یک از ابزار و تجهیزاتی که در یک محیط صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار پر اهمیت است . وجود آنها در کارگاه ها و کارخانه ها بسیار ضروری می باشد به این دلیل که در بعد از فعالیت های روزانه در یک محیط صنعتی با تجهیزات و قطعات و مواد مختلف امکان آلودگی محوطه وجود دارد . جارو های صنعتی به طور مخصوص برای همین مورد تولید شده اند که به عنوان جارو مکانیزه یا صنعتی شناخته می شود. جارو های صنعتی انواع مختلفی دارند که بر روی تمام خودرو های سنگین مثل مینی لودر بابکت یا تراکتوری و لیفتراک و کامیون ها قابل نصب میباشد.

 

منظور از صنعت جارو تراکتوری و مینی لودر بابکت چیست؟

شاید در برخی از معابر شهری نیز دیده باشید که ماشین آلاتی درحال تمیز کردن سطح خیابان ها و جدول ها هستند حال این موضوع را در نظر بگیرید که شما با مینی لودر های بابکت شروع به تمیز کردن این آسفالت ها کرده باشید به همین راحتی این جارو ها بر روی همه نوع مینی لودری قابل نصب است برای مثال:

  1. جارو صنعتی برای مینی لودر دراج رفسنجان مدل 781
  2. مینی لودر دراج رفسنجان مدل 761
  3. مینی لودر بابکت آمریکایی s250
  4. باب کت آمریکایی s130
  5. مینی لودر بابکت آمریکایی s650
  6. مینی لودر بابکت آمریکایی s770
  7. بابکت هیوندای مدل M850
  8. مینیلودر بابکت فوریوز UZ1020

و دیگر مینی لودر هایی که در ایران موجود هستند و درحال کار.

جارو تراکتوری چه خصوصیاتی دارند؟

اولین بحثی که باید به آن توجه کافی را داشته باشید در صنعت جارو این موضوع است که آیا جارو های صنعتی ایران بابکت و جارو تراکتوری کار شما را انجام میدهد یا خیر اگر بخواهیم به صورت ساده تری بگوییم باید این گونه بیان کرد که این جلوبند جارو میتواند سطوحی مانند آسفالت و بتن و دیگر زمین ها را تمیز کند این یکی از اصلی ترین موضوع هایی است که میتواند مهم باشد و مورد بعدی که باید به آن اشاره کنیم این موضوع است که این جارو چه آپشن هایی دارند این جلوبند جاروتراکتوری کشاورزی و جلوبند های مینی لودر بابکت به عنوان آپشن دارای 2 سیستم هستند که شما میتوانید این موارد را به دلخواه روی جاروب داشته باشید :

  1. سیستم بغل زن یا همان جدول زن که گوشه های جدول را به راحتی تمیز میکند
  2. سیستم آب پاش که این سیستم میتواند مانع از بلند شدن گرد و خاک در هوا شود

 

کد ملی نام محصول دیتا ماتریکس بارکد کدملی
2367100b5990001  sweeper S B190 نام تجاری ایران بابکت
2367100b5990002  sweeper S T190 نام تجاری ایران بابکت
لیست قیمت جلوبند بابکت مینی لودر

شرکت ایران بابکت

Iran Bobcat اولین دریافت کننده ( ایران کد = بارکد ) در زمینه صنعت جارو ماشین آلات راهسازی و شهر سازی محصولات تولیدی خود به نام اطلاع گستر اطلس به تمام مجموعه ها و سازمان ها و ارکان ها و شهرداری ها و پالایشگاه ها و پیمان کارها ، شرکت های بزرگ راهسازی و غیره …….

ارتباط با ما…

 

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما 09123002274 و 09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا