ایران بابکت

اولین سایت جارو بابکت مینی لودر درایران

اولین سایت جارو بابکت مینی لودر درایران : در عصر حاضر جارو بابکت ها  یا همان سوییپر ها در تمیز کدرن امور شهرداری بسیار مفید و به صرفه میباشد که سرعت کار را بالا میبرد ، این موضوع باعث شده که اکثر شرکت های دولتی و خصوصی از این جلوبند ها استفاده کنند.جارو بابکت سایت فروش تجهیزات جارو بابکت میباشد که معتبرترین مرجع خرید و فروش انواع جلوبند بابکت و ترکتوری و غیره …. در ایران است .

بهترین سایت جارو بابکت در ایران

کاربرد استفاده از جارو بابکت چیست؟

این جارو یا سوییپر ها در جاهای مخصوص استفاده میشود یعنی این که هر جایی که نیاز به جارو زدن داشته باشد این جارو کاربرد دارد و سرعت و کیفیت کار را بالا میبرد مانند:

  • استفاده از آن برای سوله ها کارگاهی و دامداری ها
  • استفاده از جلوبند بابکت در شهرسازی ها و راهسازی ها
  • استفاده از جارو مینی لودر در کوچه و خیابان ها

سایت جارو بابکت

انواع جارو بابکت مینی لودر در ایران بابکت:

  • جارو مینی لودر پیشرو با عرض 190 سانتی متر
  • جارو مینی لودر بابکت با عرض 150 سانتی متر
  • جارو مینی لودر بابکت با عرض 190 سانتی متر با آبپاش و بغل زن
  • جارو مینی لودر بابکت با عرض 150 سانتی متر با آبپاش و بغل زن

 

انواع جارو پشت بند تراکتوری در ایران بابکت:

ایران بابکت

شرکت ایران بابکت معتبرترین توزیع کننده جارو مینی لودر بابکت تولید ملی در ایران می باشد که دارای شرکت های زیرمجموعه مختلف به نام پرشین بابکت، جاروبابکت، اطلاع گستر وب است. همچنین این شرکت جاروبابکت ها را در سایت خود به همراه مشخصات فنی و قیمت آنها به نمایش گذاشته است.

برای اطلاعات بیشتر  فروش جاروی پشت تراکتوری ایران بابکت میتوانید با شماره کارشناس فروش ما 09123002274 آقای جانبهان از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید لازم به ذکر میباشد شرکت های دولتی و خصوصی نیز برای دریافت پیش فاکتور این جلوبند های جاروی بابکت میتوانند در واتساپ با ما در ارتباط باشند برای جارو مینی لودر بابکت Bobcat

https://bobcat.ir/wp-content/uploads/2023/10/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9%D8%AA_0.mp4?_=1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا