ایران بابکت

تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو

تیغه برف روب جلوبندی است که در فصول سرد سال و مخصوصاً در مناطق جغرافیایی که بارش برف در آنها زیاد است ، بسیار کاربرد دارد. این جلوبند در داخل کشور توسط متخصصان داخلی با بهترین متریال ساخته می شود. یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و ساخت انواع تیغه برف روب و سایر جلوبند های مینی لودر و تراکتور ، در ایران برند معتبر ایران بابکت می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و همچنین شناسه فنی و ایران کد به مشتریان عزیز عرضه می دارد. با ما همراه باشید تا با جلوبند برفروب ایران بابکت بیشتر آشنا شوید…

تیغه برف روب

تیغه برف روب یک وسیله مهم و موثر در مدیریت و پاکسازی برف و یخ است. این وسیله عموماً شامل یک تیغه برف با دندانه‌های محکم و مقاوم است که به وسیله موتوری قدرتمند حرکت می‌کند. تیغه برف روب، با حرکت دورانی خود، برف را به سمت یک جهت مشخص حرکت می‌دهد و آن را برداشت کرده و در یک جای دیگر رها می‌کند. این وسیله علاوه بر برف، قادر است بر روی یخ و تراکم بالای برف نیز عمل کند و آن را تمیز و خشک کند. تیغه برف روب به دلیل قدرت و کارآمدی خود، در مناطق سرد و با بارش برف فراوان، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک ابزار حیاتی در مدیریت برف و یخ شناخته می‌شود.

تیغه برف روب چیست؟ برف روب مکانیزه چه ویژگی هایی دارد؟

تیغه برفروب بر روی برخی خودروها و یا برخی وسایل نقیله مختلف نصب می شود و با حرکت آن وسیله نقلیه بر روی بزرگراه ،‌ اتوبان ، جاده و یا معابر ، باعث پاکسازی محل از برف و یخ می گردد. به بیان دیگر هنگامی که در فصول سرد بر اثر بارش برف ، معابر و مسیرهای ورودی و خروجی مسدود می شود ،‌برف روب ها قادر خواهند بود تا معابر را برف زدایی و یخ زدایی کند و مسیرهای مسدود شده را باز نماید. برف روب ها به صورت جلوبند بر روی وسیله نقیله مورد نظر نصب می شوند و با حرکت رو به جلوی وسیله نقیله ، حرکت میکنند و برف و یخ را به گوشه ای از جاده یا اتوبان هدایت میکند.

 

تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو

 

فواید استفاده از تیغه برفروب در مقایسه با برف روبی سنتی 

اگر فضایی که نیاز به برفروبی دارد کوچک باشد ، حتی یک پارو و یک نفر نیروی انسانی نیز ممکن است کافی باشد. اما در فضاهای بزرگ ، این امکان وجود ندارد که با چنین امکانات سنتی و محدودی ، برفروبی انجام شود. در نتیجه نیاز به برفروبی مکانیزه و صنعتی احساس می شود. در این هنگام است که یک جلوبند برف روبی بیش از هر زمان دیگری باارزش و ارزنده خواهد بود. به صورت کلی می توان فواید استفاده از برف روبی مکانیزه به نسبت برف روبی سنتی را اینگونه بیان کرد:

صرفه جویی در زمان

با اتصال یک تیغه برف روب به دستگاه شما ، زمانی که صرف خواهید کرد تا معبر مسدود شده را باز کنید ، خیلی کمتر خواهد بود. با سریعتر شدن کار ، در مدت زمان کوتاهی فضای بیشتری را برف زدایی خواهید کرد.

نیروی انسانی کمتر

با داشتن یک برف روب ، شاید شما فقط به یک راننده ماهر برای کنترل مینی لودر و یا تراکتور نیاز داشته باشید. بنابراین در تعداد افرادی که لازم است به کار بگیرید نیز صرفه جویی شده است.

ایمنی بیشتر

با مکانیزه شدن برفروبی ، احتمال وقوع بسیاری از حوادث جانی و مالی که ممکن است برای افراد و تجهیزات در حین کار پیش آید ، کمتر می شود و در نتیجه ایمنی بالاتری را تجربه خواهید کرد.

صرفه جویی اقتصادی

با جمع بندی تمامی موارد ذکر شده به این نتیجه خواهیم رسید که با سریعتر شدن کار و نیروی انسانی کمتر و کاهش تلفات و خسارات ناشی از کار ، قطعاً در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

rdlj تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو

 

جلوبند تیغه برف روبی ، بر روی چه دستگاه هایی قابل نصب است؟

خودرو و یا وسیله نقیله ای که برای اتصال برف روب به آنها ، مورد استفاده قرار می گیرد می تواند هر وسیله ای باشد. اما به طور کلی تیغه برف روب تولید ایران بابکت قابلیت نصب بر روی دستگاه های زیر را دارد:

تراکتور (تیغه برف روب تراکتوری)

یکی از وسایلی که تیغه برفروب ایران بابکت می تواند بر روی آن نصب شود ، تراکتور است و به آن تیغه برف روب تراکتوری گفته می شود. برفروب تراکتوری دقیقاً مانند یک جلوبند به وسیله کوپلینگ ها به تراکتور شما وصل می شود و از نیروی آن استفاده کرده و به جلو حرکت می کند و کار برفروبی را انجام میدهد.

مینی لودر (تیغه برف روب مینی لودر بابکت)

از دیگر وسایلی که برف روب ایران بابکت قابلیت نصب بر روی آن را دارد ، مینی لودر است و به آن برف روب مینی لودری یا تیغه برف روب مینی لودر بابکت گفته می شود. برفروب بابکتی نیز با کوپلینگ های نری و مادگی به دستگاه شما وصل می شود و از نیروی هیدرولیک آن استفاده میکند و به حرکت در می آید. این مینی لودر میتواند از هر برندی باشد چرا که برفروب مینی لودری تولیدی ایران بابکت هم بر روی مینی لودرهای ایرانی مانند دراج و فوریوز نصب می شود و هم بر روی مینی لودرهای خارجی مانند بابکت ، هیوندای و … نصب می شود.

بکهو (تیغه برف روب بکهو)

از دیگر وسایلی که برفروب ایران بابکت بر روی آن نصب می شود ، بکهو است و به آن برف روب بکهو گفته می شود. ایران بابکت اولین تولید کننده برف روب بکهویی در ایران است. برفروب بکهو به جای پاکت خاکبرداری با استفاده از کوپلینگ و شلنگ و پین به دستگاه شما نصب می شود و کار برف زدایی را انجام میدهد.

 

فروش تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو

 

جلوبند برف روب در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

با توجه به اینکه فصل سرما پیش رو است ، باید برای وقوع هر حادثه ای آماده باشیم. لذا باید بدانیم که در چه جاهایی می توان روی کمک برف روبها حساب کرد!

جاده های ورودی و خروجی روستاها : یکی از محل هایی که در زمستان ها و با بارش برف مسدود می شوند و عبور و مرور را برای ساکنان بسیار سخت می کند ، جاده های روستاها هستند و با توجه به اینکه روستاییان برای انجام اکثر کارهای خود نیاز دارند تا به شهر ها بیایند ، باز بودن راه های ورودی و خروجی روستا ، بسیار با اهمیت است.

اتوبان ها و بزرگراه ها : همانطور که میدانید یکی از عوامل تاثیر گذار در حوادث جاده ای ، لغزنده بودن آن هاست. پس با برف زدایی مرتب بزرگراه ها در فصول سرد سال ، می توان مانع از وقوع حوادث و بروز خسارت های جانی و مالی شد.

 

قیمت و فروش جلوبند برف روب ایرانی مینی لودر بابکت

 

مشخصات فنی تیغه برف روب تولید ایران بابکت

  1. متریال و نوع ساخت : برف روب تراکتوری و برف روب مینی لودری تولید شده توسط ایران بابکت از متریال باکیفیت و فولاد ضد سایش هاردوکس (سیکا 45) ساخته شده است تا در برابر فشارهای وارده مقاومت لازم را داشته باشد.
  2. کوپلینگ ها و اتصالات : در این برف روبها از بهترین اتصالات و جوشکاری ها و کوپلینگ های فستر ایتالیایی استفاده شده است.
  3. جهت حرکت : برف روب های ایران بابکت ، هم برفروب تراکتوری و هم برفروب مینی لودر ، جهت حرکت رو به جلو دارند و به صورت جلوبند هستند.
  4. سایز : طول این برف روب ها 2 متر و 40 سانتی متر است.
  5. قابلیت چرخش : از دیگر قابلیت های برف روب های ایران بابکت قابلیت چرخش 45 درجه ای به سمت راست و چپ می باشد .
  6. هدایت کامل از داخل کابین : هدایت کامل برفروبها و چرخش به زوایای مختلف به صورت کامل از داخل کابین صورت می گیرد.
  7. قابلیت تنظیم سرعت حرکت : سرعت حرکت برف روب توسط شیرکنترل تعبیه شده ، از داخل کابین قابل تنظیم است.
  8. اتصال و جداسازی آسان : از آنجایی که این برفروبها مانند جلوبند به دستگاه شما متصل می شوند و اتصال آنها از طریق کوپلینگ ها انجام می شود ،‌ نحوه استفاده از آنها بسیار راحت است.
  9. دارای لب تیغه های ضد سایش : در انتهای انحنای برف روب ، از لب تیغه های ضد سایش استفاده شده است تا در هنگام کار و در اثر سایش لبه برفروب با زمین ،‌آسیب کمتری به برف روب برسد.
  10. قابلیت نصب : برفروبهای ایران بابکت قابلیت نصب بر روی تمامی مدل های مینی لودر و تمامی مدل های تراکتور را دارد.

 

خرید تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو

 

امتیازات خرید تیغه برف روب برند ایران بابکت

  • گارانتی : در صورت خرید برف روب تراکتوری و یا خرید تیغه برف روب مینی لودر بابکت از شرکت ایران بابکت ، از گارانتی یکساله بهره مند می شوید. این به آن معناست که در طول یکسال پس از خرید ، اگر قطعات هیدرولیک از جمله شلنگ ها ، فشار شکن ها ، کوپلینگ ها ، جک های بازویی ، جوش ها و اتصالات دچار مشکل و یا خرابی شود ، شرکت مسئولیت آن را بر عهده گرفته و قطعه سالم را برای جایگزینی با قطعه معیوب برای خریدار محترم ارسال می  کند . اما ایران بابکت در مواردی مانند سهل انگاری اپراتور (راننده) و یا تصادف و یا اتفاقات طبیعی که دستگاه در حین کار دچار ضربه فیزیکی شود ،‌مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.
  • ارسال به سراسر کشور : ایران بابکت فروش برف روب تراکتوری و یا برف روب مینی لودری خود را با ارسال به سراسر کشور انجام می دهد.
  • خدمات پس از فروش 5 ساله تامین قطعات : پس از خرید برفروب از ایران بابکت ، تا 5 سال اگر نیاز به قطعه و یا لوازم یدکی برف روب داشتید ، میتوانید قطعه مورد نظر را از طریق ایران بابکت تهیه و خریداری کنید.
  • مشاوره رایگان : برای خرید و یا آگاهی از قیمت برف روب تراکتوری و یا قیمت تیغه برف روب مینی لودر بابکت و یا هر گونه مشاوره دیگر درباره انواع جلوبندهای ایران بابکت ، کافیست با ما در ارتباط باشید.
  • انتخاب طرح و رنگ به دلخواه مشتری : جلوبند های ایران بابکت به دلخواه و نیاز مشتری قابل سفارشی سازی است. برف روبها معمولاً به رنگ قرمز و یا نارنجی ساخته می شوند تا در برف بهتر دیده شوند اما مشتری می تواند آن را با رنگ دلخواه خود سفارش دهد.

 

قیمت برف روب دراج برند ایران بابکت

 

شناسه فنی برف روب تراکتوری و تیغه برف روب مینی لودر بابکت چیست؟

از آنجایی که جلوبندهای تولیدی ایران بابکت از کیفیت بالا و متریال بسیار خوبی ساخته می شود ، تمامی این جلوبند ها دارای شناسه فنی و ایران کد معتبر و قابل استعلام هستند. این شناسه های فنی به شرح زیر است:

مدل  شناسه فنی (PN)

(ایران کد)

دیتا ماتریکس

شناسه فنی برف روب تراکتوری

Snow Blade R-240T 2367100b59890005 شناسه فنی برف روب تراکتوری

برای استعلام اصالت کالا ،‌اسکن کنید.

شناسه فنی برف روب مینی لودر بابکت

Snow Blade R-240B 2367100b59890006 شناسه فنی برف روب مینی لودر بابکت

برای استعلام اصالت کالا ،‌اسکن کنید.

 

 

برف روب دراج 761

 

ایران بابکت چه جلوبند های دیگری تولید می کند؟

برند ایران بابکت که متعلق به شرکت اطلاع گستر اطلس می باشد، در زمینه طراحی ، تولید و ساخت و فروش انواع جلوبند های قابل نصب بر روی تراکتور ، مینی لودر های بابکت ایرانی و خارجی و بکهو فعالیت دارد. از جلوبندهای تولیدی این مجموعه متخصص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برای خرید تیغه برف روب مینی لودر بابکت ، برف روب تراکتوری ، برفروب بکهو برند ایران بابکت ، با ما در ارتباط باشید…

راه های ارتباطی با کارشناسان فروش 

تلفن : 02166192021

تلفن تماس کارشناس فروش : آقای جانبهان 09123002274 و آقای کمشکی 09121011804

آدرس ما در اینستاگرام : iran_bobcat

قیمت و فروش مینی لودر بابکت ایرانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا