ایران بابکتفن آوری

جارو مینی لودر بابکت -150S

جارو مینی لودر بابکت s-150

مشخصات جارو مینی لودر بابکت s-150

طول : 150 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع از سطح زمین 60 سانتی متر
وزن خود جلوبند جارو 300 کیلوگرم
حجم مخزن 250 لیتر
حجم مخزن آب پاش 150
اندازه برس های استفاده شده در جارو قسمت درونی 18 سانتی متر
وزن همراه با بار و تمامی متعلقات 600 کیلو گرم

جارو مینی لودر بابکت یکی از تجهیزات مینی لودرها بوده که برای افزایش کارایی این ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند. ازجمله کاربردهای این محصول می توان به تمیز کردن و نظافت آسان مکان ها و محوطه های بزرگ اشاره کرد.
iran babcat معتبرترین تولید کننده انواع جارو مینی لودر در ایران است. جاروهای تولید شده در این شرکت با بهترین متریال و باالترین کیفیت طراحی و ساخته می شود. جارو مینی لودر در دو نوع با ابعاد ۱۹۰ و ۱۵۰ سانتی متر تولید و عرضه می گردند. در ادامه با ویژگی های جارو مینی لودر بابکت -150S با عرض cm۱۵۰ تولید ایران بابکت زیر مجموعه شرکت اطلاع گستر اطلس آشنا خواهیم شد.

ویژگی های جارو مینی لودر بابکت -150S با عرض ۱۵۰ سانتی متری ایران بابکت

برخالف که مناسب مینی لودرهای بزرگ است، این نوع از سوئیپر صنعتی ایران بابکت -150S با عرض ۱۵۰ سانتی متر برای مینی لودرهای با سایز کوچکتر ساخته شده اند. الزم به ذکر است که در نام گذاری این محصول )-150S ) S برگرفته از کلمه SWEEPER ، نام التین سوییپر یا جاووی صنعتی می باشد و عدد ،۱۵۰ عرض این جاروی صنعتی را مشخص می کند.

همانطور که گفته شد، با برخورداری از سایز کوچک جلوبند، این جارو برای مینی لودرهای سایز کوچک استفاده می شود. علی رغم سایز کوچکتر، این سوئیپر بسیار کاربردی بوده و قابلیت های بسیاری برای شما به ارمغان می آورد. سایز کوچک و وزن کمتر این جارو باعث چابک تر عمل کردن و سرعت بخشیدن به امور مربوط به آن می شود.
-150S برای انواع مدل های مینی لودرهای بابکت زیر قابل استفاده است:
S70
S100
S130
S150
S175
S185

اجزای تشکیل دهنده جارو مینی لودر -150S ایران بابکت

-150S دارای یک برس با موهای بسیار محکم است. این برس از مواد اولیه بسیار باکفیت ساخته شده و طراحی آن به گونه است که به راحتی می تواند سطوح مختلف را پاکسازی
و جمع زباله و نخاله را جمع آوری کند. عالوه بر این مشتریان ما می توانند بنا بر نیاز خود بغلزن و آپشن را نیز خریداری نموده تا برروی جارو سوییپر نصب شود.
طول : ۱۵۰ سانتی متر
عرض ۱۲۰ سانتی متر
ارتفاع از سطح زمین ۶۰ سانتی متر
وزن خود جلوبند جارو ۳۰۰ کیلوگرم
حجم مخزن ۲۵۰ لیتر
حجم مخزن آب پاش ۱۵۰
اندازه برس های استفاده شده در جارو قسمت درونی ۱۸ سانتی متر
وزن همراه با بار و تمامی متعلقات ۶۰۰ کیلو گرم


قیمت و خرید جارو مینی لودر -150S ایران بابکت

چنانجه قصد خرید این سوییپر صنعتی را دارید، کافی است به مراجعه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۳۰۰۲۲۷۴ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا