اخبار ورزشی

شهردار پورتو: طارمی جنتلمن و خبرنگار اسپورت تی وی احمق است! دفاع شهردار پورتو و کونسیسائو از مهدی طارمی؛ تحریم شبکه ورزشی پرتغال!

شهردار پورتو: طارمی جنتلمن و خبرنگار اسپورت تی وی احمق است!

دفاع شهردار پورتو و کونسیسائو از مهدی طارمی؛ تحریم شبکه ورزشی پرتغال!

به گزارش آلفابلاگ :سرمربی پورتو باز هم پشت سر طارمی قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال پورتو گفتگو با یک شبکه ورزشی پرتغالی را به دلیل سوال جنجالی درباره مهاجم ایرانی تیمش ممنوع کرد.

تیم پورتو روز شنبه در هفته هفتم رقابت های قهرمانی پرتغال به دیدار استوریل رفت و این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و در دقیقه 9+90 از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی، مهدی طارمی برای مصاحبه تلویزیونی کنار زمین مقابل دوربین اسپورت تی وی ایستاد و با سوالی تکان دهنده و جنجالی مواجه شد. خبرنگار این شبکه درباره تلاش طارمی برای جعل و گرفتن پنالتی سوالی پرسید و طارمی با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل اتلتیکو مادرید این مصاحبه را به پایان رساند.

محرومیت شبکه پرتغالی توسط سرمربی پورتو

این برخورد با مهدی طارمی که به نظر می رسد از روی غرض و هدف انجام شده، باعث شده تا سرخیو کونسسائو سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی تیمش حمایت کند و او نیز حاضر به صحبت با شبکه ورزش نشود.

“فرانسیسکو جی مارکز” مدیر ارتباطات باشگاه پورتو با انتشار بیانیه ای سوال خبرنگار پرتغالی از طارمی را محکوم کرد و نوشت:

رفتار خبرنگار تلویزیون ورزش در جریان بازجویی طارمی شرم آور است. این افراد شجاع هرگز در زندگی خود سوال سختی را از مردم لیسبون نمی پرسند. سرجیو کونسسائو به نشانه اعتراض در مصاحبه شرکت نکرد.

فرانسیسکو به حمایت شبکه پرتغالی از تیم های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون اشاره می کند که معتقد است سوالات سخت و چالش برانگیزی از این دو تیم نمی پرسد.

این اولین باری است که سرمربی پورتو کونسسائو از طارمی در برابر اتفاقاتی که علیه او می افتد حمایت می کند. البته پس از شکست سنگین پورتو مقابل کلوب بروژ بلژیک در هفته دوم رقابت های قهرمانی پرتغال که با حمله برخی هواداران به خودروی خانواده اش همراه بود، کونیسیو از حضور در نشست خبری قبل و بعد از بازی با استوریل خودداری کرد. و او در حال حاضر قصد انجام آن را ندارد. چیزی بگو

شهردار پورتو ماجرا را فاش کرد!

این اتفاق حمایت و واکنش «روی موری» شهردار پورتو و نایب رئیس این باشگاه را نیز در پی داشت. موریرا در فیس بوک خود نوشت:

تحریک وحشتناک در مصاحبه برق آسا یک گزارشگر تلویزیون ورزشی. او تصمیم گرفت به جای صحبت از یک بازی و گل در این بازی از طارمی درباره اخراج در مادرید بپرسد. این شرم آور و ناپسند است.
موریرا همچنین طارمی را “آقا” توصیف کرد که عملکردش باعث شد روزنامه نگار پرتغالی به عنوان “احمق” به کار خود پایان دهد!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا