اخبار ورزشی

جنجال گزارشگر پرتغالی با سوال از طارمی؛ مصاحبه نیمه تمام ماند!

جنجال گزارشگر پرتغالی با سوال از طارمی؛ مصاحبه نیمه تمام ماند!

به گزارش آلفابلاگ :گزارشگر پرتغالی در نشست خبری پس از دیدار پورتو و استوریل امتیاز داد

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در اعتراض به سوالی مبنی بر تلاش برای شبیه سازی و گرفتن پنالتی، مصاحبه خود با این شبکه پرتغالی را متوقف کرد.گ تیم پورتو روز شنبه در هفته هفتم رقابت های قهرمانی پرتغال به دیدار استوریل رفت و این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و در دقیقه 9+90 از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار به دلیل اخراج بازیکن استوریل، گرفتن پنالتی به پورتو در دقایق تلف شده و درگیری هواداران بسیار حساس بود که حاشیه های آن نیز در پایان مسابقه متاثر از شورش شد.

طارمی پس از سوت پایان بازی مقابل خبرنگار و دوربین اسپورت تی وی قرار گرفت تا مصاحبه کند. او ابتدا در مورد تساوی پورتو گفت:مسابقه سختی بود. ما این را می دانستیم. نیمه اول خوب بازی نکردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. فرصت های زیادی داشتیم. ما چند موقعیت داشتیم، توپ را روی تیر دروازه داشتیم. بهتر از استوریل کار کردیم و پیروز نشدیم. سخت است، اما باید ادامه دهیم و در آینده پیشرفت کنیم.
این خبرنگار سپس از طارمی درباره تلاش برای جعل و فریب داوران برای گرفتن پنالتی سوالی پرسید، اتفاقی که طارمی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد و از بازی اخراج شد. طارمی با خنده ای کنایه آمیز گفت:

این سوال شماست؟ این بازی رو دیدی؟
این روزنامه نگار گفت که آن را تماشا کرده و دوست دارم نظر طارمی را بدانم. مهاجم ایرانی که به سختی انگلیسی صحبت می کرد، گفت:

پای چپم زیر پای ویتسل بود. باید از سمت راست می گذشتم. نتونستم از سمت چپ پاس بدم. این یک شبیه سازی نبود و یک برخورد وجود داشت.
طارمی سپس گفت که مصاحبه اش به این بازی اختصاص دارد نه به مسائل دیگر و به همین دلیل با خروج از مرحله مصاحبه، گفتگوی خود را نیمه تمام گذاشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا