اخبار ورزشی

کشتی قهرمانی جهان| شیرهای آریایی؛ مازندران پایتخت جهان!/ کامران بغض، طلسم و نحسی را با هم شکست

کشتی قهرمانی جهان| شیرهای آریایی؛ مازندران پایتخت جهان!/ کامران بغض، طلسم و نحسی را با هم شکست

به گزارش آلفابلاگ :کامران قاسم پور، شیر مازندرانی شارزه، مانند شیر آریایی بر تشک غرش کرد و بغض و طلسم و بغض را در هم شکست.

دلاوری کامران قاسم پور حسن خاتم آرزوی بی پایان و شبی رویایی بود.

ما می خواستیم شیر شارع این کینه طولانی و این نفرت بی پایان را بشکند. پس از چند روز ناامیدکننده و تلخ، باید کسی پیدا می‌شد که به رگبار شکست‌ها پایان دهد. چیزی که دیگر نمی توان فریب ترفندهای آمریکایی های حیله گر و مشتاق را خورد.

چرا باید دروغ باشد، وقتی حسن یزدانی با تیلور اینطور رفتار کرد و ذلیل شد، غم دنیا بر سر ما افتاد. یک توده سنگین در گلویمان گیر کرده است. یک مرد طول کشید تا آن توهین را بشکند. کسی که مخالف همه چیز است. از رقیب خیانتکار تا روح ویران تا ناامیدی مطلق و کنایه بلگراد نفرین شده.ناجی کامران قاسم پور بود. شارس شیر مازندرانی که مثل شیر آریایی روی تشک غرش می کرد و حریف را کم می کرد. همان حریفی که بی شک از نظر کیفی و بدنی سر و گردن از همه ستاره های آمریکا بالاتر بود. وقتی کامران جیدن کاکس را سرنگون کرد، انگار تمام ایران در آغوش کامران جمع شده بود تا حریف آمریکایی را سرنگون کند و انتقام شکست های پی در پی در چند شب گذشته را بگیرد.

طلای قاسم پور با این کیفیت تبدیل به شیرین ترین طلای کشتی شد تا غم همه ناکامی های چند شب اخیر بلگراد ملعون در این لذت بیکران غرق شود.

شیرینی طلای کامران دوچندان بود چرا که در شبی رویایی رحمان عموزاد و رضا اطری دو ستاره مازندرانی دیگر به فینال راه یافتند تا بتوانیم به 2 مدال طلای دیگر امیدوار باشیم ضمن اینکه پایان شب سیاه بلگراد سفید خواهد بود.

تماشای امروز کشتی بر شیرینی یک شب شیرین خواهد افزود.

در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 11 بر 1 بصیرعلی لی از مقدونیه را شکست داد. وی در دور بعد اسلام بازرگان اف از آذربایجان را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله گئورگی وانگلوف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. آتاری در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود.

در وزن 65 کیلوگرم رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست یون سوک یون از کره جنوبی را با نتیجه 8 بر یک شکست داد. وی در دور بعد اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله عادل اوسپانوف از قزاقستان را با نتیجه 13 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عموزاد خلیلی در این مرحله قهرمان جهان و دارنده مدال نقره و برنز المپیک از آذربایجان حاجی علی اف را با نتیجه 9 بر 2 شکست داد و راهی فینال شد. او در این مسابقه با جان دیاکومیهالیس آمریکایی مبارزه کرد.

در دسته 97 کیلوگرم پس از توقف در دور اول، محمدحسین محمدیان در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ساموئل شرر از سوئیس را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر 5 مقامد زهاریف از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در دیدار نیمه نهایی مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف برنده دیدار زبیگنیو بارانوفسکی از لهستان و ماگومدخان ماگومدوف از آذربایجان می رود.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد انریکه پرز کاستیلانوس از گواتمالا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر آرمان آندروسی از استونی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله توران بایراموف از آذربایجان را با نتیجه 8 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا شد و راهی دیدار رده بندی شد. در آن دیدار حریف وی ساگار جاگلان از هند را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و مدال برنز را به دست آورد.

در دسته تا 92 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، کامران قاسم پور در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سد عدلان ویسخانف از فرانسه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ احمد باتایف از بلغارستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 5 بر صفر میریانی میسورادزه از گرجستان را شکست داد و راهی فینال شد. قاسم پور در این دیدار با نتیجه دو بر صفر جی دن کاکس قهرمان جهان از آمریکا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا