اخبار ورزشی

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه

نشست مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه ای تیم ها و باشگاه های فوتبال استان های لیگ برتر و لیگ یک برگزار شد.

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه

به گزارش آلفابلاگ و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، نشست همفکری با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا کیشوری فر رئیس سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات برگزار شد. حجت الا بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه ای تیم های فوتبال استان ها و باشگاه های لیگ برتر در این جلسه در خصوص مسائل رسانه ای و برگزاری نشست خبری سرمربیان قبل و بعد از بازی، برگزاری جلسات مختلط پس از بازی و رعایت الزامات AFC در سالن آمفی تئاتر ملی ایران برگزار شد. مرکز فوتبال تالار به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این مراسم دکتر بهمنی ضمن خیر مقدم به حضار در خصوص اهمیت رسانه در فوتبال و اهمیت اطلاع رسانی صحیح و سریع از طریق روابط عمومی مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احدی همچنین بر نقش مهم رسانه ها در هدایت افکار عمومی در فوتبال تاکید کرد و حتی مدیران ورزش کشور نیز گفت: رسانه ها حتی می توانند با انتشار مطالب مستند و مستدل بر سیاست های کلان فوتبال و ورزش تاثیر بگذارند. رسانه ها می توانند در نشاط اجتماعی کشور در عرصه ورزش موثر باشند و اقدامات فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران را برجسته و منعکس کنند.

در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی مسئولین فوتبال و مدیران رسانه ای باشگاه ها به ارائه نظرات و انتقادات خود در حوزه رسانه و مشکلات حوزه روابط عمومی پرداختند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا