اخبار ورزشی

مهدی طارمی: وقتی در ایران 20 میلیارد می‌دهند، دلم می‌خواهد برگردم!

مهدی طارمی: وقتی در ایران 20 میلیارد می‌دهند، دلم می‌خواهد برگردم!

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو از دوران حضورش در پرسپولیس، تمریناتش زیر نظر کی روش و کونسسائو و آینده اش می گوید.

به گزارش آلفابلاگ، مهدی طارمی با سرمربیگری علی دایی در پرسپولیس به سطح اول فوتبال ایران رسید و سپس با درخشش در پرسپولیس و تیم ملی به یکی از ستاره های فوتبال ایران تبدیل شد.

این بازیکن پس از جدایی از پرسپولیس ابتدا راهی الغرافه قطر شد. او می گوید قراردادش با الغرافه برای یک فصل و نیم دو میلیون و 300 هزار دلار بود و بعد از آن پیشنهاد 2 میلیون و 500 هزار دلاری از الدحیل قطر داشت که آن را رد کرد و با 200 هزار دلار راهی ریو پرتغال شد.

طارمی سپس به فراز و نشیب هایش در تیم پورتو و رابطه اش با سرخیو کونسسائو، سرمربی آن تیم اشاره می کند و تاکید می کند که اگر او سرمربی این باشگاه بود، طارمی را می فروخت. او آرزوی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد و شاید این “رویای کودکی” او محقق شود. حال مهدی طارمی پیشنهادی عالی دارد در ادامه همراه آلفابلاگ باشید.

پیشنهاد 650 میلیاردی میلان برای جذب طارمی

پیشنهاد غول فوتبال اروپا رسید؛ ۶۵۰ میلیارد برای انتقال طارمی‌

در حالی که بعضی از رسانه‌های پرتغال اعلام کرده‌اند باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی داده است، بازیکن سابق پورتو تاکید کرد که طارمی را باید به هر قیمتی حفظ کرد.

پیشنهاد 650 میلیاردی میلان برای جذب طارمی

قهرمان ایتالیا که مدت‌هاست علاقه‌مند است تا مهاجم 30 ساله ایرانی پورتو را خریداری کند، در آخرین پیشنهاد خود مبلغ 18 میلیون یورو به اضافه 2 میلیون یورو پاداش را ارائه داد که با نارضایتی باشگاه پرتغالی مواجه شد.

پورتو پیش از این اعلام کرده بود حاضر به فروش طارمی نیست ولی اگر بخواهد این مهاجم را به تیمی دیگر بفرستد، باید 35 میلیون یورو بابت این بازیکن پرداخته شود.

 

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا