فن آوری

دستگاه فرز چهار محوره CNC

چهار محور چیست؟

چهار محور چیست ؟ هر چه حرکت این دو قسمت پیچیده تر و متنوع تر باشد، هندسه و اشکال ماشینکاری قطعه بیشتر خواهد بود. دستگاه های فرز انواع مختلفی دارند که برای برش و ایجاد اشکال هندسی مختلف بر روی قسمت های مختلف استفاده می شود. اندازه گیری و مدل سازی خطاهای هندسی میز دوار در فرز CNC چهار محوره. دستگاه های CNC معمولی دارای دو محور هستند و با کمک آن می توانند در جهت X و Y حرکت کنند. در مطالب قبلی ( دستگاه فرز CNC – دستگاه فرز CNC را بهتر بشناسیم ) به بررسی کلی و جزئی دستگاه ها پرداختیم و در نهایت در مورد سه گزینه موجود در بازار صحبت کردیم. اگرچه شواهد موجود برتری ماشین های 5 محوره را نسبت به ماشین های 4 محوره نشان می دهد، اما این ماشین ها دارای قابلیت های خاصی هستند که می توان از آنها به عنوان ماشین اصلی در یک کارگاه استفاده کرد. اگرچه شواهد موجود برتری ماشین های 5 محوره را نسبت به ماشین های 4 محوره نشان می دهد، اما این ماشین ها دارای قابلیت های خاصی هستند که می توان از آنها به عنوان ماشین اصلی در یک کارگاه استفاده کرد.

دستگاه فرز چهار محوره CNC

ماشینکاری دقیق CNC سوئیس فرآیندی است که در آن استوک میله‌ها با سرعت بالا چرخانده می‌شود و در حالی که ابزارهای برش مشخصات قطعه را تولید می‌کنند، به دستگاه CNC سوئیسی وارد می‌شود. نوع اسپیندل یکپارچه دقت بالایی دارد. توجه: تراشکاری CNC دقیق اجازه می دهد تا پایان خوب و گیره با دقت بالا قطعات با تحمل بالا. در CNC سوئیس، با ترکیب عملکردهای تراشکاری سوئیسی و فرز CNC در هر دو انتهای قطعه SWISS با دقت بالا در یک عملیات، می‌توان قطعات پیچ و مهره‌ای با اندازه کوچک و متوسط ​​بسیار پیچیده با پرداخت‌های ظریف تولید کرد. درجه چرخش توسط کنترل کامپیوتری تنظیم می شود. این دستگاه شامل یک کامپیوتر کوچک یا میکرو کامپیوتر است که اساسا به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل می کند. این کار باعث حذف مدارهای سخت افزاری اضافی در واحد کنترل شده است.

فرز cnc چهار محور رو میزی

یک دستگاه فرز چهار محوره CNC همان فرآیند برشکاری را انجام می دهد که دستگاه فرز سه محوره CNC را انجام می دهد و با استفاده از ابزار برش بخشی از قطعه کار را جدا می کند و شکل و مشخصات مورد نظر را ایجاد می کند. ابزارهای مختلفی را می توان بر روی دستگاه CNC اعمال و استفاده کرد و این ابزارها با حذف و حذف قطعاتی از مواد اعم از فلزات و غیرفلزات آنها را به اشکال و طرح های مختلف (گرد، مربع و …) می سازند. این کامپیوتر وظیفه ارسال برنامه های لازم برای برش یا حکاکی فلزات و غیر فلزات را بر عهده دارد. خدمات دستگاه فرز چهار محور CNC در این مجموعه دارای فرز چهار محوره همزمان و فرز چهار محور ناهمزمان (سه محور و نیم) می باشد. در حال حاضر استفاده از آسیاب CNC به دلیل هزینه بالا روشی پرهزینه برای تولید قطعات است. به همین دلیل از دستگاه های فرز چهار محوره برای برش در سه جهت X، Y و Z استفاده می شود. سرعت دستگاه فرز CNC: دستگاه فرز سه محوره CNC و دستگاه چهار محوره سرعت بالاتری در برش نمونه های مختلف دارند. فرز دقیق فرآیندی است که در آن یک ماده یا قطعه از پیش ماشینکاری شده در آسیاب نگهداری می شود و ابزارهای برش با سرعت بالا می چرخند و ویژگی های دستگاه توسط سروو موتورهای دقیق روی ماده یا قسمتی قرار می گیرد.

خدمات فرز cnc چهار محور

بنابراین بسیاری از صاحبان صنایع از این روش فقط برای تولید قطعات خاصی استفاده می کنند که با روش های دیگر ساخته نمی شوند. M&R Engineering آسیاب دقیق CNC را با تجهیزات تخصصی برای انواع فلزات و پلاستیک ها برای صنایع هوافضا، خودروسازی، شیمیایی، تجاری، ارتباطات، دفاع، مراقبت های بهداشتی، نیمه هادی، فناوری و آب ارائه می دهد. M&R Engineering یک شرکت ماشین‌آلات سوئیسی است که ماشین‌کاری با دقت بالا CNC سوئیسی را با تجهیزات ویژه برای فلزات و پلاستیک‌های مختلف برای صنایع هوافضا، خودروسازی، شیمیایی، تجاری، ارتباطات، دفاع، بهداشت، نیمه‌رسانا، فناوری و آب ارائه می‌کند. M&R Engineering تراشکاری CNC با دقت بالا را با تجهیزات تخصصی برای انواع فلزات و پلاستیک ها برای صنایع هوافضا، خودروسازی، شیمیایی، تجاری، ارتباطات، دفاع، مراقبت های بهداشتی، نیمه هادی، فرآیند و آب ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا