اخبار ورزشی

یحیی گل‌محمدی: منشا را راحت از دست دادیم

یحیی گل‌محمدی: منشا را راحت از دست دادیم

یحیی گل‌محمدی: منشا را راحت از دست دادیم/ آنقدر زمان را از دست دادیم تا کاسیانو مصدوم شد.

یک مهاجم خارجی که در نیم‌فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می‌دانند، بعد از پایان فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن‌قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد

هم‌چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی‌دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

گل‌محمدی ادامه داد: ۴-۳ بازیکن هم‌ از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه‌های خوبی بودند اما از آن‌ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازار جهانی مهاجم خوب و سطح بالایی که آزاد باشد خیلی کم پیدا می‌شود و قطعا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی‌ماند. با این حال چندین گزینه به باشگاه معرفی کرده‌ام و با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا