اخبار ورزشی

ماتیس تل به بایرن مونیخ پیوست

ماتیس تل به بایرن مونیخ پیوست

ماتیس تل، مهاجم 17 ساله فرانسوی رن با انتقالی دائمی به بایرن مونیخ پیوست.

حفظ با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، متیس تل با قراردادی 5 ساله تا تابستان 2027 به این باشگاه آلمانی پیوست. به گفته فابریتزیو رومانو ، ماتیس تل در انتقالی به ارزش 20 میلیون یورو به اضافه 8.5  میلیون یورو پاداش به بایرن مونیخ منتقل شده است. او پنجمین خرید تابستانی باواریایی ها پس از رایان خرافنبرخ، نصیر مزروعی، سادیو مانه و ماتیاس دلیخت است. ماتیس تل با پیراهن شماره 39 برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره انتقال ماتیاس تل به تیم باواریایی ها گفت:

 

ماتیس تل یکی از بزرگ ترین استعدادهای اروپاست. او مهاجمی بسیار سریع، از نظر فنی قوی و با قابلیت بازی در چند پست است. در تیم ملی زیر 17 سال فرانسه، او امسال به عنوان کاپیتان تیم قهرمان یورو شد. مدت زیادی او را زیر نظر داشتیم و حال توانستیم او را متقاعد کنیم تا قدم های مهم بعدی خود را با ما در مونیخ بردارد. به این موضوع افتخار می کنیم چون باشگاه های زیادی خواهان عقد قرارداد با او بودند. پیشرفت چنین بازیکن جوان فوق العاده ای، پروژه هیجان انگیزی برای همه ماست. البته ماتیس اکنون به زمان نیاز دارد، او به تعهد و ریتم نیاز دارد. همه ما معتقدیم که او دوران حرفه ای فوق العاده ای را پیش رو دارد و به تیم ما کمک خواهد کرد.

ماتیس تل پس از امضای قرارداد با بایرن مونیخ درباره انتقال به این باشگاه نیز گفت:

بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های دنیاست. بی صبرانه منتظر این چالش بزرگ هستم و تمام توانم را برای این باشگاه می گذارم. صحبت ها با حسن صالح حمیدزیچ و مسئولان بایرن مونیخ واقعاً مرا تحت تاثیر قرار داد و به سرعت متوجه شدم که قطعاً می خواهم به مونیخ بروم.

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا