اخبار ورزشی

کاندیداتوری سعیدی و علیپور در انتخابات باطل شد صدور حکم بازنشستگی 3 عضو مجمع کمیته ملی المپیک/ دو کاندیدا، پر!

کاندیداتوری سعیدی و علیپور در انتخابات باطل شد صدور حکم بازنشستگی 3 عضو مجمع کمیته ملی المپیک/ دو کاندیدا، پر!

سعیدی فرصت حضور در انتخابات را از دست داد.

در حالی که کمتر از دو هفته دیگر جلسه انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار می شود، مقرر شد دو رئیس فدراسیون و دبیر کل کمیته ملی المپیک بازنشسته شوند.

وزارت ورزش و جوانان از بازنشستگی سه عضو مجمع کمیته ملی المپیک خبر داد و بر این اساس کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش از شهریور اول در سال 1401 بازنشسته اعلام شدند و با توجه به حکم بازنشستگی این سه نفر از اعضای مجمع نمی توانند در جلسه 15 شهریور کمیته ملی المپیک شرکت کنند.

کیکاوس سعیدی به عنوان مدیر آکادمی در سمت ریاست و نایب رئیسی و علیپور نیز به عنوان رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در هیئت اجرایی ثبت نام کردند که نمی توانند در جلسه حضور یابند. با این کار کیکاوس سعیدی نیز شانس حضور در انتخابات ریاست و معاونت ریاست جمهوری را از دست داد.

لازم به ذکر است که فدراسیون انجمن های ورزشی یکی از فدراسیون های المپیکی محسوب می شد و با این شرایط تعداد اعضای المپیکی کمیته ملی المپیک به 28 نفر رسید. همچنین فدراسیون اسکواش و رئیس آکادمی ملی المپیک نیز اعضای غیرالمپیکی هستند و تعداد این اعضا به 27 نفر کاهش یافته است و به این ترتیب وضعیت اکثریت اعضای المپیک در مجمع در حال حاضر برقرار است.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا