ایران بابکت

دریافت لوح تقدیر از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برای ارائه جارو صنعتی و مینی لودر ایرانی

شرکت ایران بابکت یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه تخصصی بتن آماده قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران بوده که با ارائه جارو صنعتی و مینی لودر ایرانی حضور پیدا کرده است لوح تقدیر از این نمایشگاه دریافت کرده است.

 

دریافت لوح تقدیر از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

 



 

دریافت لوح تقدیر از نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

ایران بابکت یک شرکت با سابق 10 ساله بر پایه نوآوری و مهندسی معکوس با گروهی از متخصصین و مهندس های ایرانی به تولید این جارو بابکت مینی لودر پرداخته است ، و همچنین یکی از نمایندگی های بزرگ مینی لودر دراج در ایران میباشد ، در ادامه به معرفی بیشتر محصولات ایران بابکت در این نمایشگاه میپردازیم :

نمایشگاه تخصصی بتن آماده قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران

ارائه جارو صنعتی ،جارو تراکتوری:

یکی از محصولات جلوبند و پشت بند تراکتوری جارو صنعتی ایران بابکت میباشد که در ابعاد 150 و 190 و همچنین با پمپ آبپاش و بغلزن جدولشور هیدرولیکی تولید میشود یکی از متریالی با کیفیت و درجه یک تولید و به بازار عرضه شده است.

 

جارو بابکت :

یکی دیگر از محصولات جارو مینی لودر بابکت یکی از کاربردی ترین جلوبندهای بابکت می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربردهای  ایران بابکت میباشد که در ابعاد 150 و 190 و همچنین با پمپ آبپاش و بغلزن جدولشور هیدرولیکی تولید میشود یکی از متریالی با کیفیت و درجه یک تولید و به بازار عرضه شده است.

جلوبند برف روب :

این محصول برف روب ایران بابکت در سایز های 150 سانتی متری و 2 متری عرضه میشود که بر روی همه نوع مینی لودر بابکت قابل نصب میباشد که جهت پاک سازی برف عمیق و سنگین درجاده ها و معابر شهری، پارو کردن برف و انباشته کردن و فشرده سازی آن استفاده نمود.

جلوبند لیفتراک :

جلوبند لیفتراک بابکت یکی دیگراز جلوبندهای بابکت است که کاربرد ویژه ای در حمل و نقل کالا در کارخانه و انبارها دارد. با توجه به نحوه اتصال این جلوبند به مینی لودر، می توان به کمک آن اجسام مختلف را جا به جا نمود. از این جلوبند عمدتا جهت جابجایی انواع بار و کالا در کارخانه ها و انبارهای بزرگ استفاده می گردد.

مینی لودر دراج 781 و761 :

ایران بابکت یکی از بزرگترین مراجع ارائه دهنده و نمایندگی رسمی تجهیزات و انواع مینی لودرهای دراج رفسنجان در سراسر ایران میباشد ، شرکت ایران بابکت با دو محصول دراج رفسنجان با مدل های 761 و 781 در این نمایشگاه حضور داشت ، با ویژگی های :

  • موتور و مجموعه انتقال قدرت قوی
  • قدرت مانور بالا
  • گیربکس های تمام هیدرولیک
  • بهره گیری ازموتورهای YANMAR و Deutz  با ۳  یا ۴ سیلندر
  • سیستم ایر کاندیشن مناسب
  • قابلیت نصب یک جلو بند ، پیکور ، جارو یا گریدر برای عملیات مختلف
ارائه جارو صنعتی
ارائه جارو صنعتی ارائه جارو صنعتی

بارکد ایران بابکت

Iran Bobcat اولین دریافت کننده ایران کد در زمینه ماشین آلات راهسازی و شهر سازی محصولات تولیدی خود به نام اطلاع گستر اطلس به تمام مجموعه ها و سازمان ها و ارکان ها و شهرداری ها و پالایشگاه ها و پیمان کارها ، شرکت های بزرگ راهسازی و غیره …….

برای اطمینان از خرید و جهت شناسایی محصولات ایران بابکت میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

ایران کد ایران بابکت

شرکت اطلاع گستر اطلس با ارسال و تحویل انواع جارو های بابکت و تراکتوری به تمام نقاط ایران و دارای رنگ بندی مختلف با سفارش و در خواست مشتری و ثبت سفارش و تحویل 7 روزه ، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله میباشد و در صورت نیاز کارشناس به محل شما و نصب رایگان و همراه آموزش و نحوه استفاده از دستگاه اعزام میشود.

ارتباط با ما…

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با شماره کارشناس فروش ما 09123002274 و 09196700620 از ایران بابکت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا