اخبار ورزشی

پرسپولیس برای مجوز بازی پورعلی گنجی دست به دامن فیفا شد

پرسپولیس برای مجوز بازی پورعلی گنجی دست به دامن فیفا شد

پرسپولیس به دنبال شفاف سازی شرایط پورعلی گنجی است.

باشگاه پرسپولیس اقدامات خود را برای تعیین تکلیف مدافع جدید خود آغاز کرده است.

مرتضی پورعلیگنجی مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم پیوست، هنوز نتوانسته مجوز حضور در تیم سرخپوشان پایتخت را بگیرد. و به همین دلیل احتمالاً بازی هفته دوم لیگ با فولاد خوزستان است و بهترین را هم می بازد. البته اگر این مشکل ادامه پیدا کند، شاید بازی های بعدی را از دست بدهد!

این بازیکن به دلیل محرومیتی که از زمان بازی در نفت تهران دریافت کرده بود، بازی ذوب آهن در هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داد و حالا در آستانه بازی با فولاد، مشکل دیگری گریبانگیر او شد.

پورعلیگنجی در جریان امضای قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل مصدومیتش، باشگاه شنژن به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کرده و باید مبلغ قراردادش را پرداخت کند، اما از سوی دیگر باشگاه شنژن چین مدعی شد که قرارداد این بازیکن قطعی است. به صورت توافقی فسخ شده و در این بین نباید پولی به پورعلی گنجی داد. به همین دلیل این مشکل باعث شد تا فدراسیون فوتبال چین برای پورعلیگنجی ITC صادر نکند.

این مشکل باعث شده تا طرف چینی دو بار درخواست صدور ITC پورعلیگنجی را رد کند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس امروز نامه ای به فیفا ارسال کرده تا ITC مدافع جدید خود را دریافت کند تا از این طریق بتوانند امتیاز مرتضی پورعلیگنجی را دریافت کنند. مجوز ITC برای یک بازی. باشگاه شنژن چین دو بار درخواست پرسپولیس را رد کرده است زیرا قصد دارد مدارک خود را در این مورد آپلود کند و به نظر می رسد وضعیت این مدافع قبل از بازی با فولاد مشخص شود.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا