اخبار ورزشی

والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا | کویت هم حریف ما نشد/ قدرتنمایی شاگردان وکیلی

والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا | کویت هم حریف ما نشد/ قدرتنمایی شاگردان وکیلی

تیم جوانان ایران از سد کویت گذشت.

تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا مقابل کویت سه امتیازی شد.

تیم های والیبال نوجوانان ایران و کویت در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی زیر 18 سال آسیا امروز (چهارشنبه 5 مرداد) به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی جوانان ایران طاها بهبود نیا، عمران گوجالی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، آرمین کلیچ نیازی و سید مرتضی طباطبایی (لیبرو) را برای شروع مسابقه به میدان فرستاد.

در این دیدار بازیکنان ایران از نظر فیزیکی و فنی از حریف پیشی گرفتند و در سه ست متوالی با اقتدار و امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 21 و 25 بر 13 پیروز شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی، مشاور عالی فدراسیون از جایگاه ویژه دیدار تیم های ایران و کویت را تماشا کردند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (پنجشنبه 6 مرداد) در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت 17 به مصاف چین تایپه می رود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال مردان آسیا که از روز دوشنبه 3 مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه 10 مردادماه ادامه دارد. 4 تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا