اخبار ورزشی

پاری سن ژرمن وضعیت انگولو کانته را زیر نظر گرفته است / تایمز

پاری سن ژرمن وضعیت انگولو کانته را زیر نظر گرفته است / تایمز

به گزارش آلفابلاگ :توخل خواهان تمدید قرارداد کانته است اما معتقد است که نمی توان سابقه مصدومیت این بازیکن را نادیده گرفت.

پس از ابراز تردید توماس توخل در مورد آینده انگولو کانته، پاری سن ژرمن وضعیت قرارداد انگولو کانته را زیر نظر دارد.به نقل از تایمز، کانته کمتر از یک سال از قراردادش با چلسی باقی مانده است و توخل گفته است که وقتی به او پیشنهاد جدیدی بدهد، وضعیت مصدومیت و سن بازیکن 31 ساله در نظر گرفته خواهد شد. پاریسی ها از مدت ها قبل به این بازیکن علاقه داشتند و در سال 2018 برای جذب او تلاش کردند اما پس از آن هافبک سابق لسترسیتی تصمیم گرفت قرارداد خود را به مدت 5 سال با شیرهای لندن تمدید کند.

توماس توخل و تردید در مورد ادامه همکاری با انگولو کانته

اگر شرایط تغییر نکند، کانته از ژانویه برای مذاکره با باشگاه های خارجی آزاد است. چلسی تابستان امسال آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر را مجانی از دست داد و در نهایت مجبور شد برای جایگزینی آنها بیش از 100 میلیون پوند هزینه کند و کالیدو کولیبالی و به زودی وسلی فوفانا را به خدمت بگیرد.

باید گفت که کانته دومین بازیکن پردرآمد چلسی است و حداقل یک ماه دیگر را به دلیل مصدومیت سپری خواهد کرد. بازی شنبه مقابل لسترسیتی چهلمین بازی بود که او از ابتدای سال 2020 از دست داده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا