شیوه زندگیورزش ها

دمبل متغیر 20 کیلویی دیجی کالا

دمبل متغیر 20 کیلویی دیجی کالا

این دمبل گرد متغیر کاملاً پوشیده شده دارای وزنی معادل 10 کیلوگرم در هر دست است. جنس این دمبل از چدن است و کل این دمبل با لاستیک مقاوم پوشانده شده است که از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری می کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیب نمی رساند.

دمبل یکی از ابزار مهم در بدنسازی میباشد اگر قصد خرید دمبل دیجی کالا داری در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باش تا بگیم چی بخری برای ورزشت به صرفه باشه و اگر نمیدونی چجوری ورزش کنی بیا مقاله برنامه بدنسازی مو بخون بهت یاد میدم تو 3 ماه بدنتو خشک کنی!

هر وزن معادل 1000، 1500 و 2500 گرم است که با چرخاندن مهره مخصوص می توانید به راحتی آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل لاستیکی گرد متغیر با داشتن بالاترین کیفیت و ماندگاری مناسب برای انجام انواع حرکات ورزشی در منزل و سالن بدنسازی یکی از بهترین پیشنهادها برای ورزشکاران می باشد و محصول کشور ایران می باشد.

قیمت دمبل قابل تنظیم 20 کیلویی

این دمبل زیبا در پنج رنگ مختلف مشکی ،قرمز،ابی،بنفش،گیلاسی موجود می باشد.

استفاده از دمبل در تمرینات ورزشی روزانه چه در خانه و چه در باشگاه، موثرترین و سریع ترین راه برای سوزاندن چربی های انباشته شده در اطراف عضلات بدن و تبدیل آنها به عضلاتی زیبا، قدرتمند و متناسب است.

انتخاب دمبل مناسب یکی از اولین قدم ها برای شروع جشن خداحافظی با چربی های اضافی است. اگرچه دمبل ها ساده به نظر می رسند اما اگر طرح استانداردی نداشته باشند و شکل دسته یا بدن نامتناسب باشد در دراز مدت می تواند آسیب جدی به مفاصل دست ورزشکار وارد کند  علاوه بر ان دمبل حضور پررنگی در محیط زندگی ورزشکار از جمله خانه، اتاق خواب، باشگاه ورزشی، و برای برخی، حتی زمانی که سفر می کنید، باید ظاهری زیبا داشته باشد.

 

قیمت دمبل یک کیلویی در دیجی کالا

دمبل دو تکه با روکش دینامیک: دمبل های روکش دینامیک با کیفیت ترین و بهترین نوع دمبل ها هستند که می توانند در ایروبیک، تناسب اندام، کراس فیت و ورزش های خانگی استفاده شوند. دمبل‌های روکش‌دار پویا با محدوده وزنی از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین می‌توانند برای همه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه‌ای، مردان، زنان و نوجوانان استفاده شوند. وزنه های سبک تر این دمبل ها برای شروع ورزش مخصوصا ورزش هایی مانند ایروبیک و بدنسازی برای چربی سوزی و کاهش وزن مناسب است.

وزنه های سنگین تر برای عضله سازی و تمرینات حرفه ای مناسب تر است. دمبل ها یک جفت هستند و قیمت درج شده برای یک جفت دمبل می باشد. دمبل های 3 کیلوگرمی برای تمامی ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای مناسب است.

مزایای دمبل های پویا وزنه: – روکش بسیار با کیفیت و ماندگاری و ماندگاری بسیار بالا نسبت به سایر برندها – استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت – بدون ایجاد حساسیت یا بوی نامطبوع به روکش – رنگ های شفاف و بسیار زیبا بدون هیچ گونه حباب یا تیرگی.طراحی استاندارد و ارگونومیک دسته باعث راحتی دست در هنگام استفاده می شود و آسیبی به مچ دست ورزشکار نمی رساند – روکش نرم پی وی سی با خاصیت ضد تعریق که مانع از لیز خوردن دمبل در هنگام حرکات سریع می شود – خرید مستقیم از فروشگاه رسمی و اختصاصی تناسب اندام فروش محصولات با وزن پویا – تضمین و تضمین کیفیت و سلامت محصول

 

دمبل یک و نیم کیلویی دیجی کالا

این وزنه مناسب بانوان و آقایان جهت استفاده در باشگاه و منزل و مخصوص تناسب اندام و ایروبیک و پیلاتس می باشد و از چدن خاکستری ساخته شده است دارای ساختار چرخشی به شکل استخوان و دارای PVC نرم قرمز رنگ پوشش با اکریلیک براق خوب.

دیجی کالا دمبل دست دوم

ست دوتایی دمبل استیل پویا: دمبل های استیل پویا باکیفیت ترین کیفیت این مدل دمبل می باشد که کاربردهای متنوعی از جمله ایروبیک، تناسب اندام، کراس فیت و استفاده از ورزش خانگی دارد. این مدل دمبل به لطف مواد فولادی بادوام و اسفنج ضد تعریق، انتخاب مناسبی برای ورزشکاران هوازی و استفاده در منزل و باشگاه است.

مزایای دمبل وزن پویا: – کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالا نسبت به برندهای دیگر – استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت – طراحی استاندارد و ارگونومیک دسته که باعث راحتی استفاده و عدم آسیب رساندن به دست می شود.خرید مستقیم از فیتنس استور نمایندگی رسمی و انحصاری محصولات با وزن پویا – تضمینی و تضمینی کیفیت و سلامت محصول یا جلوگیری از لیز خوردن وزن از دست ورزشکار. همچنین یک حلقه ایمنی لاتکس وجود دارد که از افتادن دمبل از دست جلوگیری می کند و با مواد نرم خود آسیبی به دست نمی رساند.

قیمت دمبل 1 کیلویی دیجی کالا

امروزه یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تمرینات خانگی یا بدنسازی با دمبل است. دمبل در اکثر خانه ها یافت می شود. بیشتر عضلات بالاتنه با استفاده از دمبل تقویت می شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده است با غلت زدن ناخواسته و آزاردهنده مواجه شده است. یکی از راه حل های این مشکل مربعی ساختن دمبل است.

“دمبل مخصوص ایروبیک روکش نیم کیلویی – دو تکه” با شکل مربعی خود به شما این امکان را می دهد که بعد از تمرین آن را روی زمین بگذارید و بدون نگرانی از غلت زدن استراحت کنید. دمبل ها در وزن های مختلف و انواع مختلفی وجود دارند. این دمبل قابلیت اضافه وزن را ندارد. یک پوشش پلاستیکی بسیار محکم دور این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

قیمت دمبل قابل تنظیم

این دمبل لاستیکی گرد قابل تنظیم 10 کیلوگرم وزن دارد. یک پوشش لاستیکی محکم در اطراف این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

هر وزنه ان  معادل 500، 1000، 1500 و 2000 گرم است که با چرخاندن مهره مخصوص می توانید به راحتی آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل لاستیکی گرد متغیر با داشتن بالاترین کیفیت و ماندگاری مناسب برای انجام انواع حرکات ورزشی در منزل و سالن بدنسازی یکی از بهترین پیشنهادها برای ورزشکاران می باشد و محصول کشور ایران می باشد.

خرید دمبل قابل تنظیم

ویژگی اصلی این محصول وزن متغیر آن است. به این ترتیب ورزشکاران خانگی بدون نیاز به خرید وزنه های مختلف دمبل می توانند با تعویض صفحات دمبل از وزنه های مختلف استفاده کنند. این خاصیت وزن متغیر مهم ترین ویژگی است که خرید دمبل های متغیر را برای مصارف خانگی مقرون به صرفه می کند.

دمبل 10 کیلوگرمی مدل R + در وزن های بسیار کاربردی 5 و 10 کیلوگرم قابل استفاده است. این محصول شامل یک جفت دسته دمبل، چهار بشقاب 2.5 کیلوگرمی و دو جفت مهره اتصال است. جنس پوشش صفحات این محصول از لاستیک SPR مرغوب و جنس هسته داخلی محصول کامپوزیت HPC می باشد. روکش صفحات کاملا لاستیکی بوده و برخلاف دمبل های گرد لاستیکی، تمام سطح محصول را در برابر آلودگی و زنگ زدگی می پوشاند.

همچنین این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند. همچنین برخلاف دمبل های متغیر قدیمی، در طراحی این محصول از مهره های پنج نقطه ای برای باز و بسته شدن پیچ دمبل با سرعت و راحتی بیشتر استفاده شده است.

قیمت دمبل 5 کیلویی دیجی کالا

این دمبل دارای وزن متغیر 10 کیلوگرم شامل وزن های 500 گرمی، 1000 گرمی، 1500 گرمی و 2000 گرمی است که از هر وزن 2 عدد می باشد. با برداشتن مهره مخصوص می توانید وزن آن را کم یا زیاد کنید این نوع دمبل به هیچ وجه زنگ نمی زند و به راحتی در منزل، باشگاه و خارج از منزل قابل استفاده است.

مهم ترین نکته این است که این نوع دمبل ها کیفیت خوبی دارند. این دمبل به صورت یک بسته تحویل داده می شود تا در سبد خرید با کالاهای سنگین جای نگیرد و نیازی به هزینه ارسال اضافی نداشته باشد.

دمبل 5 کیلویی دیجی کالا

دمبل 5 کیلویی ابزاری مناسب برای بدنسازی و بدنسازی است. با وزن 5 کیلوگرم به صورت دو جفت ارائه می شود و برای ورزش در منزل و باشگاه مناسب است و از آغاز تمدن بشری تا به امروز مردم به دنبال بدنی سالم و بدنی قوی هستند.

همیشه افرادی بوده اند که برای داشتن اندامی عضلانی و متناسب تلاش کرده اند. “بدنسازی” رشته ای است که به ویژه در این امر کمک می کند. این ورزش نیز مانند سایر ورزش ها برای انجام حرکات ورزشی نیاز به تجهیزات مناسب دارد.

از جمله این تجهیزات می توان به دمبل اشاره کرد. این دمبل مخصوص آقایان طراحی شده است. دارای ساختار فلزی است که با لاستیک نرم و بادوام پوشانده شده است. شکل شش ضلعی آن مانع از سر خوردن آن بر روی زمین می شود و ابزار مفیدی برای تمرین در باشگاه یا خانه است. میله وسط دمبلی که قرار است در جای خود قرار گیرد 30 میلی متر قطر دارد و به صورت جفت عرضه می شود.

خرید دمبل از دیجی کالا یا ترب ؟ ترب همان محصولات دیجی کالا می فروشد پس بدون واسطه بزن رو لینک قرمز بالا. خرید دمبل از دیجی کالا با ضمانت و … چی بهتر از این که مهلت پس دادن تا 7 روز داری؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا