اخبار ورزشی

نامه علیه پرسپولیس در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای/ اصل بدهی مالیاتی برانکو چقدر است؟

نامه علیه پرسپولیس در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای/ اصل بدهی مالیاتی برانکو چقدر است؟

پرداخت مالیات برونکو وظیفه باشگاه پرسپولیس بود…

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس برای پیگیری بدهی مالیاتی موکلش اقدام کرده است.

با وجود اینکه بیش از سه سال از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس می گذرد، این باشگاه همچنان مالیات سرمربی سابق خود را پرداخت نکرده است و به همین دلیل برانکو دچار مشکل شده است.

پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ در قراردادی که او با باشگاه پرسپولیس زیر نظر علی اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح و مدیرعامل حمیدرضا گرشاسبی منعقد کرد، عنوان شده بود که پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس خواهد بود. این در حالی است که بدهی اولیه مالیاتی برانکو 4 میلیارد تومان بود اما با تاخیر در پرداخت این چند سال، این مبلغ به بیش از 10 میلیارد تومان رسیده است.

از طرفی به ازای هر ماه تاخیر در پرداخت این مالیات 2.5 درصد به عنوان جریمه به این مبلغ اضافه می شود. این در حالی است که وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه ای به کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است. او همچنین نامه ای رسمی به سازمان مالیاتی کشورمان ارسال کرده و منتظر پاسخ اوست تا باشگاه پرسپولیس که چند ماهی است در بورس حضور دارد نسبت به آن واکنش نشان دهد.

با توجه به تعهدی که باشگاه از پرسپولیس در قرارداد با برونکو کرده است، باید مزایای مالیاتی این مربی کروات پرداخت شود. این در حالی است که در روزهای اخیر جلسه ای در باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران آن باشگاه برگزار شد تا بررسی و رسیدگی به این پرونده و راه های برون رفت از آن بررسی شود که البته به نظر می رسد تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. . از طرفی فدراسیون فوتبال هم متوجه این مشکل است.

حال باید دید این بدهی مالیاتی چه زمانی پرداخت می شود. لازم به ذکر است که برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در این خصوص از پرسپولیس شکایت کند و در صورت طرح این شکایت، این باشگاه با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا