اخبار ورزشی

محمد نوری: به خاطر فاجعه استراماچونی گریه کردم

محمد نوری: به خاطر فاجعه استراماچونی گریه کردم

محمد نوری می گوید این دردناک است که مسئولین پرونده استراماهونی به دست عدالت سپرده نشده اند

محمد نوری پیشکسوت استقلال مصاحبه جدیدی انجام داد.

محمد نوری به خبرنگار ایرنا گفت:

افرادی که عامل اصلی پرونده استراماچونی هستند باید مسئولیت این رسوایی تاریخی را بر عهده بگیرند.
او اضافه کرد:

مسببان این حادثه تلخ باید محاکمه شوند، در این شرایط سخت اقتصادی جایز نیست این پول را از بیت المال و همه مدیرانی که باعث شدند استراماهونی قرارداد ببندد و پولش را نگیرد و برود، پرداخت شود. باید از ایران شکایت کرد
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

شاید باورتان نشود اما من پیشکسوت استقلال که عمرم را در این تیم گذراندم به خاطر فاجعه استراماچونی ناراحت شدم و گریه کردم، این دردناک است که مسئولین به پای میز محاکمه نمی شوند.

نوری درباره باخت مقابل سپاهان گفت:

استقلالی ها در شرایطی هفته اول لیگ را با شکست شروع کردند که تحت فشار بودند که نباختند، حالا این فشار از بازیکنان و مربیان برداشته شده است، در گام اول نباید انتقاد کرد و حمایت کرد و قطعا شرایط مهیا است. در هفته های اول سخت نیست
وی تاکید کرد:

از آنجایی که من طرفدار استقلال هستم و معتقدم که نباید از ساپینتو و استقلال به خاطر شکست انتقاد کرد، حق دارم انتقاد کنم. من مهاجم زیاد دارم اما در برخی پست ها با کمبود مرد مواجه هستیم، این تعداد مهاجم ساپنتو را به دردسر انداخته و حالا حداقل باید یکی از بازیکنان را بیاورد.
نوری اعلام کرد:

افرادی که آن زمان در باشگاه استقلال سمت هایی داشتند و از رهبری تعریف می کردند، امروز لب به انتقاد گشودند، سوال من این است که وقتی شما سمتی داشتید چرا صحبت نکردید تا بخشی از این خیانت نشوید.
بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: بازیکنی که تعصب و عرق روی پیراهن این تیم دارد، نیمکت نشینی برایش مهم نیست، هواداران و باشگاه برایش مهم هستند. بازیکن برای پولی که می گیرد باید زحمت بکشد، یزدانی بچه بود مصاحبه کرد، نباید چنین حرفی می زد، اما سیاوش بازیکن خوبی است که اگر آماده باشد تا زمانی که بماند به درد استقلال می خورد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا