فشن

۱۱ سبک مدل مو ساده تا مجلسی | در هر موقعیتی موهایی آراسته و زیبا داشته باشید!

مدل مو دم اسبی، خرگوشی، گوجه ای و این جور مدل ها دیگر قدیمی شده اند. راستش را بخواهید با این ها دیگر نمی شود به مهمانی رفت، آخر این ها حتی در خانه هم حوصله تان را سر می برند! اگر از یکنواختی موهای تان دلزده شده اید و یک مدل مو روزانه می خواهید ، مهمانی در پیش دارید و یک مدل مو مجلسی می خواهید یا اگر مهمانی کوچک دوستانه ای دارید و نمی خواهید وقت و پول تان را برای آرایشگاه صرف کنید و بیشتر در نظر دارید که با خلاقیت خودتان در خانه دستی به سر و روی تان بکشید در هر حال این مطلب برای شماست! ما در ادامه هر ایده ای که برای مدل زدن موهای تان لازم تان می شود را آورده ایم، همه این مدل ها خارجی هستند پس خیال تان راحت، شما در همه مهمانی ها تک هستید!

در ادامه با تیم آلفا بلاگ همراه باشید تا شما را در مدل مویی جذاب  راهنمایی کنیم!

مدل مو دخترانه ساده

مدل مو دخترانه ساده

باز گذاشتن موها، بستن موها با کلیپس، گوجه ای کردن و مدل موی خرگوشی یا دم اسبی دیگر همه شان تکراری شدند! خسته نشدید از بس به همین چند مدل اکتفا کردید؟ گاهی ما به مهمانی های کوچک و دوستانه ای دعوت می شویم که مهمانی آنقدر جدی نیست که به خاطرش آرایشگاه برویم و از سوی دیگر آنقدر هم ساده نیست که مدل مو های معمولی را برگزینیم، جدا از مهمانی ها و تولد های دوستانه آدم گاهی دلش می خواهد در خانه هم ظاهر متفاوتی داشته باشد! این جور مواقع چه کار کنیم؟ نمی شود که هر روز به آرایشگاه رفت و شینیون کرد! اگر شما هم مثل اکثر دختران و زنان با این سوال دست و پنجه نرم می کنید دیگر زمان رسیدن به پاسخ آن رسیده؛ ما در ادامه مدل هایی برای شما آورده ایم تا موی شما همیشه شیک و جذاب و در عین حال ساده و مرتب باشد.

شما میتوانید با اتومو موهایتان را زیبا و با دستبند و گردنبند تیپی لاکچری بزنید.

۱_ موی خود را با پارچه تزئین کنید!

مسخره به نظر می رسد؟ شاید! اما تنها تا قبل از دیدن مدل موهایی که در آنها از پارچه استفاده شده است. برای داشتن این نوع مدل مو یک پارچه بلند و زیبا استفاده کنید و با آن پارچه موهای خود را ببافید:

مدل مو بافت

از پارچه به جای کش مو استفاده کنید و با آن موهای تان را گوجه کنید یا دم اسبی ببندید:

از پارچه به جای تل سر استفاده کنید:

۲_ مدل های همیشگی را با سبک جدید انجام دهید!

مطمئنم که دیگر همه مان موهای خود را خرگوشی بسته ایم، دم اسبی کرده ایم، همه مان حداقل یکبار موهای خود را گوجه ای مدل زده ایم و همه این مدل ها را خوب بلدیم! اما چه بخواهیم و چه نخواهیم همه این ها دیگر قدیمی شده اند، با این وجود من یک پیشنهاد جدید برای شما دارم! حالا که ما سال ها این کار ها را کرده ایم و خوب یاد شان گرفتیم چرا خود را به زحمت یاد گرفتن مدل موهای جدید بیندازیم وقتی می توانیم از قدیمی ها استفاده کنیم؟ به عنوان مثال این همه وقت موهای خود را دم اسبی بسته اید، حالا این بار کمی تفاوت ایجاد و همه موهای خود را جمع نکنید:

گوجه ای کردن را بلدید؟ این بار دو تا گوجه کوچک در دو طرف سرتان مدل بزنید و اگر همه اینها با کمی بافت کف سری مخلوط شوند که دیگر چه بهتر! :

مدل موی کودکی هایمان را یادتان هست؟ این بار برای اینکه این مدل را بزرگانه تر کنید کوچکتر خرگوشی بزنید یا به عبارتی همه موهای تان را درگیر نکنید:

مدل مو کوتاه

اگر موهای تان را کوتاه کرده اید و حالا پشیمان اید که هیچ مدل مویی به درد شما نمی خورد در ادامه سایت ما نظر شما را بر خواهد گرداند! مدل های خیلی زیادی برای موی کوتاه وجود دارند پس دیگر نگران و ناراحت نباشید که کوتاه کردن موهای تان از اول هم اشتباه بوده است. در حقیقت موهای کوتاه می توانند به خودی خود زیبا باشند، مدل موی کوتاه خودش یک سبک است!

۱_ موهای تان را فر درشت بزنید!

این پیشنهاد بی نظیر است! فر درشت با موهای کوتاه حتی تا بالای شانه کاری می کند که هزاران شینیون با موهای بلند از عهده اش بر نمی آیند. فر درشت یک شینیون خیلی منحصر به فرد برای موهای کوتاه شماست که شما را خونگرم، سر به هوا و ماجراجو نمایش می دهد. سعی کنید موهای تان با فر نامرتب به نظر برسد فقط در حدی که خیلی اتو کشیده به نظر نرسید همین و بس. حالا منتظر معجزه باشید!

مدل مو کوتاه

برای فرکردن موها میتوانید مقاله اموزش فرکردن مو با اتومو را درمقاله زیرمطالعه کنید

۲_ بافت بزنید!

مگر همش باید بافت دم اسبی روی سرتان بزنید؟ اصلا تا به حال به بافت کفسری فکر کرده اید؟ بافت آفریقایی یا هر نوع بافت کفسری دیگر می تواند ظاهر شما را خیلی متفاوت نشان دهد و ماندگاری بالایی داشته باشد.

مدل مو بافت

مدل مو بافت

هر وقت حرف مدل مو به میان می آید پای بافت نیز همیشه در میان است. این عنصر جدا نشدنی از مو و مدل مو، چه در مدل موهای قدیمی و چه در مدل مو جدید همواره نقش و جایگاه مخصوص به خود را دارد. اگر از حق نگذریم واقعا این پیچش های آشفته زیباترین حالتی هستند که می توان به موها داد و بافت مو بهترین مدل مو مجلسی ساده به حساب می آید. اما این مهم مگر در یک بافت دم اسبی و خرگوشی خلاصه می شود؟ نه! معلوم است که نه! برای این حرف سند هم دارم؛ ادامه مطلب را دنبال کنید!

۱_ بافت مو دوتایی هلندی را امتحان کنید!

دنبال مدل مو دخترانه می گردید؟ بهترینش را برای تان پیدا کردیم! مدل مو دوتایی هلندی از آنهایی نیست که بتوان به سادگی از زیبایی و دخترانگیش گذشت. اگر هم سن و سال تان به این مدل مو های دخترانه نمی خورد مشکلی نیست! این دو شاخه بافت ده سال سن تان را عقب بر می گردانند.

مدل مو

۲_ بافت مکزیکی راحتی با بافت مو!

وقتی موهای مان را میبافیم دیگر دست مان برای بستن مو، گوجه ای کردن، بافت زدن همان موهای مدل زده و… بسته است. حالا چه می گویید اگر به شما بگویم با بافت مکزیکی همه این کار ها را می توان کرد؟ موهای تان را مکزیکی بافت بزنید بعد دم اسبی ببندید، همان بافت ها را ببافید و کلا مثل قبل با مو های تان احساس راحتی کنید. بافت مکزیکی ماندگاری چند ماهه دارد چون با حمام رفتن و خوابیدن و این جور کار ها مشکلی برایش پیش نمی آید. بافت مکزیکی واقعا از آن سخت جان هاست!

بافت مکزیکی

3- بافت مو آفریقایی

بله! بافت آفریقایی و بافت مکزیکی باهم تفاوت دارند. شاید اول متوجه این تفاوت نشوید یا خیلی گیج شوید. تفاوت این دو نوع بافت در این است که بافت مکزیکی به سر نمی چسبد اما بافت آفریقایی به سر می چسبد؛ همین. بافت آفریقایی همراه با حلقه ها، موهای مصنوعی رنگی، طرح ها و پیچ و تاب ها همیشه زیبا و متنوع بوده و هستند. این نوع بافت نیز ماندگااری بالایی دارد به شرط آن که خوب بافته شود.

بافت مو آفریقایی

مدل مو مجلسی

می خواهید در عروسی ها بدرخشید؟ نسبت نزدیکی با عروس یا داماد دارید و ریسک سپردن مدل موهای تان به آرایشگر زیادی سنگین است؟ اگر از من می شنوید حتما خودتان مدل موهای تان را انتخاب کنید تا بر خلاف هزینه ای که پرداخت کردید ظاهری که دوستش ندارید نصیب تان نشود و حال تان را کل مدت بد نکند (به هر حال کار از محکم کاری عیب نمی کند) ما برای کمک به شما جدید ترین مدل مو های مجلسی خارجی را اینجا گردآوری کرده ایم.

مدل مو مجلسی

مدل مو جمع همیشه یک مدل مو مجلسی محبوب بین خانم های خوش سلیقه بوده است و گلهای کوچک نگینی در تضاد با رنگ موی شما یا هماهنگ با لباس تان جلوه ای خاص به موی شما خواهند بخشید.

یک دم اسبی مگر می تواند انقدر زیبا باشد؟! این مدل را حتما امتحان کنید سادگی، ظرافت و زیبایی ارمغان این مدل مو برای ظاهر شماست!

این شینیون آنقدر زیباست که حتی می تواند مدل انتخابی عروس باشد!

این مدل مو مجلسی ساده بین عروس های فرنگی خیلی رایج است! متانت و سادگی این مدل مو حقیقتا بی حد و حصر است.

ما در این مطلب بهترین مدل از انواع مدل های مو پرطرفدار را چون مدل مو دخترانه، مدل مو مجلسی، مدل مو کوتاه و مدل مو بافت را برای شما جمع آوری کردیم. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید یک مدل مو روزانه داشته باشید که ماندگاری بالایی داشته باشد مدل بافت مکزیکی یا آفریقایی مناسب شماست، اگر برای زیر روسری، مقنعه و شال دنبال مدل مو می گردید بافت های کف سری و خرگوشی های کوچک کنار سر را امتحان کنید، اگر تنها می خواهید مدل موهای تان در خانه یا مهمانی های کوچک خانوادگی تنوع داشته باشد مدل های قدیمی را دگرگونه روی سرتان بزنید (در بالا توضیحات بیشتر را داده ایم ) و در آخرین پیشنهاد باید بگوییم که چه مهمان درجه یک عروسی هستید چه آشنایی دوری با میزبان دارید مدل موهای شلوغ را انتخاب نکنید! این روز ها حتی خود عروس هم مدل موهایش را باز و ساده انتخاب می کند.

مدل بستن مو ساده در خانه با کش
مدل مو خرگوشی برای زیر شال
مدل مو خرگوشی مجلسی
مدل مو ساده مجلسی
بافت مکزیکی درشت
بافت مکزیکی رنگی
چند مدل بافت مو برای باشگاه
مدل مو ساده دم اسبی مجلسی
بافت آفریقایی دوتایی
بافت مکزیکی برای موهای کوتاه
بافت کف سری دوتایی
مدل بستن مو کوتاه با کلیپس
دم اسبي بستن مو با کلیپس
مدل موی دم اسبی فر مجلسی
مدل موی ساده برای عروسی رفتن
مدل موی اتو کشیده مجلسی
مدل موی اسبی مجلسی
مدل مو‌مجلسی
تفاوت بافت مکزیکی و آفریقایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا