فشن

برای خوش فرم کردن موها ازچه اتومویی استفاده بکینم؟

اتومو یکی از مشکلات اکثر زنان و دختران جوان موهایی لطیف و زیبا است.حالت دادن مو در آرایشگاه ها با اتو مو هزینه بر است به طور مداوم اگر بخواهید موهای تان را فرم دهید ، وقت گیر می باشد این در حالی است که دوست دارید موهایی جذاب و زیبا داشته باشید.راه حل این مسئله اتو مو است و با آن می توان موها را خوش فرم کرد، یکی از مزایای این دستگاه حمل آسان است و هر جا می شود از آن استفاده کرد در کمترین زمان ممکن.

در ادامه با تیم آلفا بلاگ همراه باشید تا شما را درخرید خود راهنمایی کنیم!

اتومو

برندهای اتومو

اتوموها ازتنوع زیادی برخوردار میباشند ، برند BaByliss را به جرعت میتوان گفت جزو بهترین برندها در زمینه حالت دهنده ی مو و اتومو  میباشد .این برندمال کشوری زیبااست ،(فرانسه) و در ساخت لوازم برقی جزو بهترین هامیباشد.نکته مهم این است که طراحی محصولاتشان را خودشان انجام میدهند و کیفیت آن رابه تمامی خریداران ضمانت میکنند.

یکی دیگر از شرکت های معروف در ضمینه ساخت اتومو برندجیمی میباشد.این برند ماشین هایی همچون ماشین اصلاح ،سشوار وبرس حرارتی هم تولید میکندکه درزمینه ساخت انها بسیار باهوش است وجنس های باکیفیتی میسازد.

اتومو

خریداتومو

پیشنهاد ما این است پیش از خریدهرمحصول کارایی وضمانت اصل بودن کالارا هم در نظر بگیرید.

لطفا دقت کنید بهترین اتومو ،آن است که درجه تنظیک حرارت داشته باشدتا به ریشه های مو آسیبی وارد نشود ،وآنها کاملا سالم بمانند.نکته مهم:کسانی که ریشه مو ضعیفی دارندیا موهای نازکی دارند پیشنهاد ما این است که از این نوع محصول استفاده نکنند اما به شرط اسپری و موادمحافظت کننده.

خانم هایی که به زیباکردن موهای خودشان علاقه مند هستند اگر قیمت ارایشگاه ها را داشته باشندقطعا میدانند که باخرید اتومو  میتوانند پول های کمتری خرج کرده وآن راپس اندازیا صرف کارهای دیگر بکنند ،مزایای آن قیمت مناسب و ارزان سبک وقابل حمل وحتی میشود ان رادر هر کجاکه میخواهید ببرید واستفاده کنید.

اگر به یک مدل مو و بافت مو جذاب احتیاج دارید میتوانید مقاله مارا مطالعه نموده و نظرخودرا کامنت کنید.

انواع اتو مو

ما دونوع اتومو داریم:

  1. برای موهای صاف که میخواهندفرکنند.
  2. نوع دیگرآن برای موهای فر است که میخواهند موهایشان را لخت و یکنواخت کنند.
  3. اتومو سرامیکی

اتوموی سرامیکی

ارزان میباشدوکیفیت قابل توجهی ندارندولی جالبی اینجاست برای مدل های ارزان فقط اینطور است ، مزایای آن گرمای یکنواخت برای موهای اسیب دیده هم بهتر میباشد. در مدل های ارزان اتوموسرامیکی روکش ایی بسیار ناپسنددارند وزودی خراب میشوند پس برای خرید دقت کنید جنس خوب بخرید.

اتومو تیتانیومی

اتوموی تیتانیومی

پیشنهادما برای کسانی میباشدکه آرایشگاه دارند این اتومو زود داغ میشود ، نکته بسیار زیبای آن یون های منفی آن است که میتواند رطوبت مو را حفظ کندو از وز شدن مو جلوگیری کند وموها را براق کند.

فقط برای موهای پرپشت وضخیم استفاده کنید چون کارایی آن اینگونه است که موهارا ازسمت خارج به داخل حرارت میدهد.

اتوموی تورمالینی

اتوموی تورمالینی

از سنگی ساخته شده به اسم (کهربا)  که نیمه قیمتی میباشد و دراین نوع اتوموها استفاده میشود.

یکی از مزایای این محصول خوب این است که روکش تورمالین آن به محض برخورد با مو باعث بسته شدن  فولیکول های مو میشود و آسیب کمتری به مو میرساند در استفاده های زیاد. سطح این اتومو ها انقدر صاف میباشد که کشش وفشار کمتری به موها میرساند وپیشنهاد ما اینه  کسانی  که موهای اسیب دیده دارند استفاده کنند.

اگر دنبال دستبند و گردنبند هستید حتما به مقالات ما سر بزنید.

قیمت اتومو

همیشه در همه محصولات قیمت آن طبق کیفیت کالا متغییر است ، مثلا اتومویی که دارای تنظیم حرارت باشد با آنی که ندارد فرق زیادی دارد و یا صفحات نرم تری دارندو هنگام اتو کشیدن مشتری اذیت نشود وبعضی ازاین اتومو ساخته شده اند برای سالن ها که کارایی بالایی باشد داشته باشد و جم بیشتر موهارا صاف کند.

اتومو خوب

بهترین اتومو آن است که از بهترین قطعات در ساخت آن استفاده شود و کاربر پسند باشندهمیشه برای خرید آن نظرات خریدارن دیگر را در فروشگاه های اینترنتی بزرگ ملاحظه کنید یا از دوست یا ارایشگاه ها سوال کنید تا اگر در خرید شکی هم دارید برطرف شد.

اتومو چندکاره

معمولا سالن ها دارند یا آرایشگاه ها از آن استفاده میکنند زیرا جنسی خوب و با کیفیتی دارند و تنها دلیل منفی آنها قیمت نسبتا  زیاد آنهاست ، از مزایای آن میتوان گفت راحتی کار ، بالا بردن سطح کار و….خریداران  میتوانند با این اتومو چندکاره خودرا ساعت ها جلو بیندازند و وقت خود را زیاد هدر ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا