سلامتی

راهنمای خرید ترازوی دیجیتال | آشنایی با ۸ مدل ترازو پرفروش ماه

ترازو‌ دیجیتال لوازم خانگی جالب، پرکاربرد و نسبتا ارزان قیمت است و شما با خرید ترازوی دیجیتال از دیجی کالا می توانید انواع ترازو ها را با هم مقایسه کنید، از قیمت ترازو دیجیتال آگاه شوید و بعد با خیال راحت، آگاهانه و با بهترین انتخاب ممکن به خرید بپردازید. انواع مختلفی از ترازو در دیجی کالا موجود است مثل: ترازو دیجیتال گرمی و ترازو وزن کشی قیمت ترازو در دیجی کالا نیز به دلیل نداشتن اجاره و خرج مغازه همواره از قیمت رایج بازار کمتر است. پس از این لحاظ هم خیال تان راحت!

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

ترازو

۱_ترازوی دیجیتال کمری فیت

این محصول یک ترازو ایرانی است اما این ابدا به معنای کم کیفیت بودنش نیست! در میان مشتری هایی که این محصول را خریداری کرده اند حتی یک نفر ناراضی هم وجود ندارد بلکه همه از سنجش بسیار دقیقش سخن گفته اند. ترازو کمری فیت دقت سنجش ۹۹ دارد، دو باطری قلمی می خورد، تا ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل می کند و همچنین این ترازو دارای یک دماسنج محیط نیز می باشد.

۳- ترازو شخصی دیجیتال ترازو

برند پرسونال اسکیل برند مطرحی در زمینه ترازوی دیجیتالی به شمار می رود. این ترازو تنها ۱۰۰ گرم خطا دارد که این مقدار از دقت سنجش ترازوهای دیگر خیلی بیشتر و بهتر است و ترازو پرسونال اسکیل تا ۱۸۰ کیلوگرم تحمل وزن نیز دارد. ظاهر شیک و بروز این ترازو در نگاه اول به شما نشان می دهد که این ترازو از آن ترازو های سطح پایین نیست!

بهترین فشارسنج هم یکی از نیاز هاست که در هر خانه ای واجب میباشد.

ترازو دیجیتال پرسونال اسکیل

۳- ترازو شخصی دیجیتال ترازو

باز هم پرسونال اسکیل! البته این بار مدل مستطیلی اش. با این ترازو علاوه بر اندازه گیری بر مقیاس کیلو گرم با واحد پوند نیز می توانید وزنتان را محاسبه کنید. این ترازو تنها یک باطری سکه ای می خورد (خیلی کم خرج است!)، تا ۱۵۰ کیلوگرم تحمل وزن و ۱۰۰ گرم خطا در سنجش دارد و همچنین دارای یک صفحه شیشه ای به ضخامت ۶ میلی متر و بسیار مقاوم است.

۴_ ترازو دیجیتال ام اند اس

در ظاهر این ترازو سادگی و زیبایی است که موج می زند و راجب رنگ آن هم همگی قبول داریم که رنگ مشکی همیشه جذاب بوده و در زیبایی رنگ نقره ای در دکور خانه هم که شکی نیست. این ترازو علاوه بر زیبایی و برند معتبر خصوصیات دیگری نیز دارد مثل قابلیت اندازه گیری به صورت کیلوگرم و پوند، تحمل وزن تا ۱۸۰ کیلو گرم و حد خطای حداکثر ۱۰۰ گرمی که همه این ها در کنار هم این ترازو دجیتالی را به یک ترازو با کیفیت بدل کرده اند.

 

 

۵_ ترازو دیجیتال هوشمند شیائومی

گوشی شیائومی دارید؟ این ترازو را با گوشی و نرم افزار Mi fit خود هماهنگ کنید، تا با هربار استفاده از این محصول علاوه بر فهمیدن وزن تان شاخص توده بدنی خود را نیز مشخص کنید. شما می توانید اشیا با وزن ۱۰۰ گرم تا ۲۰۰ کیلوگرم را به طور دقیق با این ترازو وزن کنید چرا که دقت این ترازو ۵۰ گرم است! این ترازو به شما امکان اندازه گیری با واحد پوند، گرم یا کیلوگرم را می دهد، همچنین امکان این را می دهد که با گوشی آیفون یا اندروید خود به وسیله بلوتوث به آن متصل و اطلاعات آن را جا به جا کنید و جالب تر از همه! شما می توانید برای هر کدام از اعضای خانواده یک نمودار وزنی جدا تهیه کنید تا نرخ کم یا زیاد شدن وزن تان را همیشه به یاد داشته باشید.

۶_ ترازوی دیجیتال کمری فیت مدل برفی

ترازوی دیجیتال وزن کشی کمری فیت را یکبار دیگر هم معرفی کردیم اما همان طور که در عکس ترازو هم مشاهده می کنید حالا نوبت به مدل برفی این برند رسیده! (تکرار شدن یک برند در لیست پرفروش ها ویژگی مهمی برای خرید ترازوی دیجیتال به شمار می رود!) انبوه دفترچه راهنما های خارجی که چیزی از آنها نمی فهمید حوصله تان را سر برده اند؟ پس خبر خوب این است که این ترازو یک دفترچه راهنما به زبان فارسی دارد! این ترازو: به سه واحد کیلوگرم، پوند و stone وزن را اندازه گیری می کند، قابل حمل است، تنها ۱ درصد خطا دارد، دمای محیط در صفحه نمایش آن مشخص می شود و تنها با دو باطری قلمی انرژی خود را تامین می کند که آنها در بسته بندی اولیه این این محصول به صورت رایگان موجود هستند.

۷_ ترازو دیجیتال مدل Intelligent Scale

از خریدترازو این برند پشیمان نمی شوید! این ترازو با بلوتوث به تمامی اپلیکیشن های محاسبه شاخص سلامت متصل شده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها می گذارد تا شما بدون دردسر هر لحظه که اقدام کنید به BMI بدن تان دسترسی داشته باشید، آن را با قبل مقایسه کنید و میزان سلامتی تان را بسنجید. این ترازو دیجیتال تا ۱۸۰ کیلو گرم تحمل وزن داشته و با باطری انرژی خود را تامین می کند.

۸_ ترازو دیجیتال ام اند اس

باز هم تکرار یک برند و باز هم یک پواَن مثبت برای برند ام اند اس! این ترازو علاوه بر وزن افراد و اشیا دمای محیط را نیز در صفحه نمایش خود نشان می دهد، همچنین این محصول تا ۱۸۰ گرم تحمل وزن و تنها ۱۰۰ گرم خطا دارد. یک پرسش مهم! آیا شما نیز باطری وسایل تان به یکباره تمام می شود و استرس می گیرید که نکند آنها خراب شده باشند؟ بهتر نیست که میزان باطری آنها جایی نشان داده شود؟ خوب این دقیقا همان فکری است که قبل از ما به سر طراحان برند ام اند اس زده! آنها روی صفحه نمایش علاوه بر وزن افراد یا اشیا و دمای محیط جایی نیز برای نمایش میزان باطری در نظر گرفته اند.

باید این را به شما بگویم که همیشه در انتخاب ترازو دیجیتال نیاز های خود را بسنجید، مثلا اگر علاقه ای به دانستن شاخص توده بدنی خود ندارید نیازی نیست از آن نوع ترازو هایی بخرید که این ویژگی را دارند یا اگر به ترازوی دیجیتال گرمی نیاز دارید ترازویی نخرید که برای محاسبه وزن انسان تولید شده است. بعد از در نظر گرفتن همه این ها شایان ذکر است که ما بهترین و پرفروش ترین مدل های ترازو را برای شما معرفی کردیم و ویژگی های آنها را صادقانه شرح دادیم، حالا دیگر انتخاب تنها با خود شماست!

|برنامه ترازوی دیجیتال گرمی|محاسبه وزن با گوشی|ترازو دیجیتال گرمی اندروید|

درکل برنامه ای وجود ندارد که بتوان با آن وزن کالا یا شیئی رو اندازه کنیم پس فقط برنامه هایی وجود دارد برای محاسبه وزن به کیلوگرم و یا گرم ، که با دادن وزن و قیمت محصول قیمت نهایی به شما میدهید به عنوان مثال کار ماشین حساب را میکند.

خطای ترازوی دیجیتال|میزان خطای ترازوی دیجیتال

معمولا ترازوها خطا ندارند مگر اینکه خراب شوند و اندازه ها را اشتباه نشان بدهند امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی ترازوها بدون عیب وایراد هستند واندازه میلی گرم را به ما میدهند. سعی کنید همیشه از خوردن ضربه به ان جلوگیری کنید.

قیمت ترازو دیجیتال برای وزن انسان

قیمت ترازو از ۵۰ هزارتومان شروع میشود وتا ۳الی ۴میلیون تومن ادامه دارد وبستگی به جنس و برند ومدل ان دارد هرچه امکانات بهتری داشته باشد قیمت ان فرق دارد و جنس های متفاوتی دارند.

|ترازوی وزن کشی دیجی کالا|بهترین برند ترازوی دیجیتال وزن کشی دیجی کالا|

معمولا برای داشتن بدنی یکسان و هم وزن نیاز به ترازوی دیجیتال گرمی دیجی کالا دارید که خود را بعد باشگاه بدنسازی یا ورزش وزن کنید پس اگر نیاز به برنامه بدنسازی داری کلیک کن من میگم چطوری ورزش کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا