زیورآلات

خرید دستبند زنانه و دخترانه چرم+اسپرت

دستبند زنانه 

اکثر زنان و دختران علاقه به زیور آلات دارند,مخصوصا اگر طلاباشدیا طرح و مدل های قشنگی داشته باشد.معمولا زنان با دستبندهایشان به هم دیگر پز میدهند چه بسا که ان را با انگشترو ساعت هایشان ست کنند. 

طرح و مدل های زیبای دستبند ها موجب شده است هیچکس گلایه مند نباشد که این طرح را همه دارندو به قول امروزی ها خز شده,دستبند های طلا واستیل ونقره آنقدر براق هستند که قشنگی را در دست هایمان نشان میدهند در ادامه همراه ما باشید تا چند مدل از بهترین ها را به شما معرفی کنیم. 

خرید دستبند دخترانه+زنانه 

دستبند های چرم و بافت های سنتی مخصوصا رنگ مشکی, طرفدار زیادی دارد .

دستبند های ساده وکشی معمولا ساده وسبکی مدرن دارندو دختران با لاک هایشان معمولا ست میکنند زیرا براحتی با هر ساعت یا اکسوری ست میشود ودلیلشان همین سادگیشان است.

دستبند رزالیا مدل Raika-PEN-10 مجموعه 4 عددی

دستبند آترین از تولیدات تیم حرفه ای برند گالری کلبه است. ساخته شده از سنگ اونیکس، و هولیت است. قطر حدودی سنگ ها8 میلیمتر است. دستبند کشی(free size) است و از کش کره ای بسیار مقاوم درست شده است. کاملا ضد حساسیت و دارای خواص درمانی بسیاراست. دارای رنگ ثابت است. محصول با بسته بندی شیک و مناسب جهت هدیه ارائه می شود. هولیت برای ارتباط قوی با خودآگاهی، خلاقیت و بهبود بخشیدن سلامت احساسی و رویکرد های شخص مشهور است.در ساختن و شکل گیری بهتر شخصیت و احساس نجابت کمک می کند و در رشد جوانب مطلوب شخصیت فرد بسیار موثر است. به صورت کلی هولیت در بر طرف کردن خشم، کج خلقی، خود خواهی کمک میکند سنگ عقیق مشکی باعث کاهش اختلالات استخوان ، مغز استخوان و خون می شود. سنگ عقیق سیاه از ریزش مو می­کاهد و برای دندان­ها مفيد است. انیکس ناخن، پوست، چشم، پا و موها را تقويت مى­كند. بر طرف کننده سستی و تنبلی در واقع سنگ قدرت ، جسارت و اعتماد به نفس ، می باشد.

دستبند

خرید دستبند

برای خرید دستبند مناسب باید جنس و کیفیت ان رابررسی کرد مهم این است که کارمیکند یا زود درهم میریزد پس باید چیز خوب خرید ,مدل های مختلفی وجود دارد از جمله اسپرت,مجلسیبافت,دستبند النگویی همراه با اویز که انتخاب هرکدامشان بستگی به علایق شما دارد پس سعی کنید طبق تیپ خودتان ان را انتخاب کنید به عنوان مثال اگر تیپتان اسپرت است دنبال دستبند های اسپرت چرم واستیل بروید ن دنبال دستبند های زنجیری وبا سنگ وجواهردرخشان این گونه برای تیپ های رسمی مناسب میباشد در ادامه همراه تیم خوب الفا بلاگ باشید تا شما را در خرید خودتان راهنمایی کنیم. 

دستبند زنانه شهر جواهر

جنس ان مس و نگین و سنگ ان از رنگ کریستال آبی کریستال سواروسکی ابکاری با فلز رودیم(۰.۰۳ میکرون) میباشد و مناسب برای هدیه به عزیزان میباشد.

دستبند زنانه شهر جواهر

دستبند آرامیس مدل گیشنیز

دستبندی ساده و شیک جنس ان سنگ است و قفل ان به صورت گره ای میباشد میتوان به صورت چندتایی در دست کرد.

دستبند آرامیس مدل گیشنیز

دستبند سنگی جی دبلیو ال

 دستبندهای سنگی که امروزه طرفداران زیادی در بین خانم‌ها و آقایان دارند، امکان ایجاد بیشترین تنوع را می‌دهند. دستبند مدل HD-16116 از برند جی دبلیو ال (JWL) یکی از انواع دستبندهای سنگی و مخصوص خانم‌ها است. این دستبند از سنگ با منشا طبیعی ساخته شده است. طرح آن از تکرار فلش‌های کوچکی بوجود آمده و بصورت جفت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای است. این دو دستبند که به صورت کشی هستند در کنار هم ترکیب دوست داشتنی دارند. باریکی آن‌ سبب می‌شود که بر روی دست به زیبایی قرار گیرد. سنگ بکار رفته در ساخت این زیور از نوع هماتیت یا همان حدید است. سنگ هماتیت در طبیعت به رنگ‌های سیاه و خاکستری یافت می‌شود که دارای سختی 5.5-6 است. گفته می‌شود که این سنگ مانع از جذب امواج منفی شده و بلا را دفع می‌کند. این سنگ برای بیماری‌های قلبی مفید بوده چرا که باعث تقویت وتنظیم فشار خون می‌شود. همچنین از آن به عنوان مظهر تفکر منطقی و ریاضی یاد می‌شود. از این زیور می‌توان به صورت جفت و یا حتی تک در کنار ساعت هم استفاده کرد. بیشتر مناسب خانم‌ها بوده که با خرید آن می‌توانند در کنار انواع پوشش اسپرت خود استفاده کنند.
دستبند سنگی جی دبلیو ال

دستبند مدل پیچک

قابل استفاده برای آقایان و بانوان و کودکان جنس ان چرم و بند میباشد به صورت دکمه ای بسته میشود و طرحی زیبایی دارد

دستبند مدل پیچک

دستبند النگویی جی دبلیو ال

جنس این دستبند زیبا استیل میباشد که دارای یک پیچ کوچک برای باز کردن قفل میباشد و رنگ ان نمیرود بسیار دلپذیر میباشد.

دستبند النگویی جی دبلیو ال

دستبند النگویی جی دبلیو ال

این مدل دستبند شباهت به النگو دارد و جنس ان فلز میباشد و  قابلیت رنگ ثابت و ضدحساسیت دارد

دستبند النگویی جی دبلیو ال

فروش دستبند

قبلا طوری بود دستبند ها از جنس طلا یا نقره بود اما به دلیل محبوبیت و مد تولید کنندگان مجبور شدند مدل های جدیدی با جنس و رنگ متفاوت دستبندهایی درست کنند از این رو روی اوردند به چرم و برنج ومس و استیل و روکش طلاو سنگی وپارچه های و برنز,پلاستیکی…….. 

نکته جالب اینجاست که با سنگ و مهره و نگین و مروارید پلاستیکی با استفاده از نخ وچرم قفل هایی با جنس فلز دستبند های شیکی با قیمتی کم درست کنند تا همگان بتوانند استفاده کنند. 

پیشنهاد ما ست کردن با گردنبند میباشد.

مدل و رنگ بندی دستبند ها

امروزه شرکت یا کارگاه های زیادی دستبند درست میکنند البته تعدادی هم هستند که در خانه درست میکنند وکسب درامد میکنند.برندهای زیادی با طرح ها و جنس ها و کیفیت های متفاوتی در ساخت دستبند امتیاز های خوبی دارند بی شک دست انها در طرح و رنگ باز است چون میتوانند با فلزهای براق یا مات یا نخ یاچرم…. انواع زیادی تولید کنند مهم این است که همیشه جنس های جدیدی تولید میشود و باعث قدیمی شدن نمیشود. 

خرید دستبند چرم زنانه

دستبند های چرمی  زیادی وجود دارد اما جنس انها متفاوت است زیرا هم چرم فیک اصل داریم هم چرم مصنوعی که قاعدتا اکثر افراد چرم مصنوغی را انتخاب میکنند زیرا قیمتی کم و حتی شاید زیبایی خاصی داشته باشد. 

خرید دستبند بدل=اصل

امروزه جنس های فیک در بازار زیاد وجود دارد و کسانی که توانایی خرید دستبند های گران را ندارند به این ها روی می اورند زیرا با اصلشان مو نمیزند. 

برای اینکه بفهیم جنس ان اصل است یا بدل باید تست شود جنس اصل قاعدتا رنگ ان نمیرود ولی جنس فیک بعد مدتی رنگ خود را از دست داده وتابلو میشودولی با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی جنس هایی میسازنند که رنگشان نمیروندو شبیه اصل میباشد . 

سعی کنید پول خود را خرج جنس های بدرد نخور نکنید و یکبار بخرید ولی جنس خوب اگر طلا بخرید با تورم الان هم سود کرده و هم بهتر و قشنگ است . باز هم بستگی به جیب و علاقه شما دارد. 

در کنار این دستبند ها میتوانید مدل مو هایتان را با کمک اتومو زیبا کنید.

خرید دستبنده ویژه تولد+ولنتاین+روزمادر 

اگر قصد هدیه دادن دارید پیشنهاد ما خرید دستبند نقره یا طلا میباشد که میتوان هدیه ای زیبا و به یاد ماندنی باشد به عزیزانمان. 

اگرتوان مالی شما نرسید اصلا نگران نباشید چون جنس هایی وجود دارد که با اصل مو نمیزنند و زیبا هستند پس زیاد ناراحت نباشید نکته جالب رنگ و طح های مختلفی دارند!

 اگردوست داشتید میتوانید در کنار دستبند انگشتری با رنگ ان راخرید کرده واگر خاستید کامل تر باشد ساعت با طرح ورنگ ان خریداری کنید و هدیه بدهید مهم نیس اصل است یا فیک مهم زیبایی و کارایی ان میباشد پس سعی کنید ست بخرید حالا چی ست فلزی چی چرمی یا اسپرت.

ممنون که همراه ما بودید ومارا به دوستانتان معرفی کنید-الفابلاگ دوست شما❤️ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا