زیورآلات

معرفی بهترین گردنبندها+بهترین کیفیت و جنس

خرید گردنبند

گردنبند جزء اولین زیور آلاتی  است که توسط بشر مورد استفاده قرار گرفته است و ازگذشته های دور مورد توجه مردم بوده است. 

گردنبند اغلب در مراسم های خاص استفاده می شده و در ساخت آن از فلزات و سنگ های گران بها استفاده میکردند 

گردنبندها آویز های زیبایی هستند که میتوانند شیک پوشی و سلیقه شمارا نشان دهند. 

اندازه گردبندها بستگی به سلیقه افراد دارد بعضی ها کوچکتر و سبک تر می پسندند و بعضی ها هم گردبند با اندازه های بزرگ نظر آنهارا جلب میکند پس انتخاب گردنبند کاملا مسیله ای سلیقه ای می باشد. در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید تا شما را در خرید خود راهنمایی کنیم.

گردنبند

انواع گردنبند زنانه

گردنبندها بسته به جنس و شکل آنها متفاوت می شوند. 

مهم ترین انواع گردنبندها عبارتند از گردنبند زنجیری گردنبند آویز گردنبند آویز تک نگین گردنبند لاکت گردنبند مهره ای گردنبند مرواریدی گردنبند چند رشته ای که این گردنبند ها می توانند جنس آنها طلا نقره استیل و …باشد. امروزه بیشتر سبک های مینیمال  و طرح های خاص مورد توجه است. 

گردنبدن های آویز از محبوب ترین زیورالات برای خانم ها میباشد و گردنبند آویز بسته به طرح و جنس زنجیر و پلاک، برای انواع مکانها از جمله مجلسی، رسمی یا اسپرت مناسب  اسنفاده است.آویزگردنبند معمولا مهره مروارید یا پلاکی از جنس چوب یا چرم یا سنگ های تزیینی و یا ساعت میباشد.

بعضی گردنبندها دارای دولایه زنجیر هستند که زیبایی  و استایل خاصی روی گردن دارند.

مدل گردنبند زنانه 

یکی از مدل های گردنبندهای زنانه گردنبند آویز است که از یک زنجیر تشکیل شده و یک طرح خاص یا به سلیقه مشتری به زنجیر آویز شده است. 

این نوع گردنبند ها معمولا بزرگ هستند 

برترین برند های گردنبند

در ساخت بدلیجات و زیورآلات زنانه نام الیور وبر+سواروسکی همیشه در صدر جدول هستند.دوبرندذکرشده همیشه با طرح های  زیبا و نگین های خاص جزو برندهایی هستند که هرکس را جذب خود میکند.در کنار دو برندسواروسکی و الیور وبر، برندهای معروف ایرانی و خارجی وجود دارندکه در این زمینه فعالیت می‌کنند. مانگو، اچ اند ام، ژوپینگ، ماریلین، میو، مانچو، اسپریت، جی دبلیو ال و… از نام‌های معتبر و شناخته‌شده درعموم هستند.

خرید اینترنتی گردنبند

ما در ادامه به شما محصولاتی معرفی میکنیم که بسیار زیبا و ازجمله جزو برندهای معروف میباشد.

گردنبند زنانه سواروسکی مدل قلب

این نوع گردنبند طراحی شده توسط برند معروف سوارسکی است و جنس زنجیر استیل با آبکاری رادیوم میباشد که رنگ انها ثابت میباشد و طول زنجیر آن 48سانتی متر میباشد و شکل زنجیرگردنبند حلقوی میباشد و به سادگی میتوان آن را به وسیله قفل آسانش درگردن بست ,از جمله جنس پلاک سنگ سواروسکی میباشد و نکته بسایر مهم ان برای پوست است که ضد حساسیت ساخته شده و دارای جعبه بسیار زیبا میباشدکه مناسب برای هدیه دادن به عزیزان میباشد.

  

گردنبند زنانه سواروسکی مدل بال و قلب خاص

این نوع گردنبند طراحی شده توسط برند معروف سوارسکی است که تولیدچین است و جنس زنجیر استیل ۳۱۶ ابکاری طلا ضد حساسیت رنگ ثابت سنگ اتریشی سواروسکی میباشد که رنگ انها ثابت میباشدو شکل زنجیرگردنبند حلقه ای میباشد وبه سادگی میتوان آن را به وسیله قفل آسانش درگردن بست ,از جمله جنس پلاک سنگ , مقاومت در برابر ضربه , مقاومت در برابر آب ونکته بسایر مهم ان برای پوست است که ضد حساسیت ساخته شده ودارای جعبه بسیار زیبا میباشدکه مناسب برای هدیه دادن به عزیزان میباشد.اگر دنبال دستبند و مدل مو زیبا+اتومویی کاربردی میگردید به مقالات دیگمون هم سر بزنید!

 

گردنبند نقره زنانه شهر جواهر

این نوع گردنبند از برند شهر جواهر از ۹۲۵عیار ساخته شده وطراحی زیبا و بی‌نظیر و یونیک دارد ونکته جالب گردنبند دوطرف ان است که از کریستال پوشیده شده و دوطرف ان رنگهای متفاوتی دارند که قابل استفاده برای بانوان ودختران میباشد. وزن گردنبند۴.۴۷گرم میباشد وشکل زنجیر آن حلقه ای میباشد به طول ۴۳سانتی متر که ۳ سانتی متر ان در طول قابل تغییر میباشد ونگین یک طرف گردنبند قرمز و نگین های طرف دیگر یاقوت کبود و جنس سنگ ونگین کرستال اتمی است ودارای بسته بندی منحصر به فردی میباشد که مورد زیبای برای هدیه میباشد.

 

گردنبند نقره شهر جواهر

این نوع گردنبند از عیار۹۲۵ است و طراحی زیبا وجالبی دارد و محصول برند شهر جواهر میباشد مناسب برای بانوان بوده وشکل زنجیر ان بندی بوده وقفل بسیار خوب و اسانی دارد.

گردنبند زنانه سواروسکی مدل انجل طرح فرشته

جنس پلاک, سنگ سواروسکی است  که مقاوم در برابر ضربه ومقاوم در برابر آب میباشدو زنجیری حلقه ای از جنس استیل ۳۱۶ ابکاری طلا ضد حساسیت رنگ ثابت سنگ اتریشی سواروسکی دارد وقفل ان قابل تنظیم میباشد که تولیدشده توسط کشور چین است.

 

گردنبند زنانه کوبیک

جنس سنگ گردنبند زنانه کوبیک  سواروسکی است که زنجییری از جنس برنج دارد وشکل ان مدل بافت میباشد وقفل ساده ای داردکه طول زنجیر به ۸۰ساننی متر میرسدو ابعاد تقریبی پلاک۴.۳×۵ سانتی‌متر میباشد

 

گردنبند اقلیمه

جنس سنگ گردنبند اقلیمه استیل است که زنجییری از جنس استیل دارد وشکل ان مدل بافت میباشد وقفل ساده ای داردکه طول زنجیر به ۱۱۰ساننی متر میرسدو قابلیت افزایش سایز تا ۵ سانتیمتردارد.

 

گردنبند زنانه سواروسکی اتریشی

جنس سنگ سواروسکی است و مدل ان نگین نگینی است که توسط کشور اتریش ساخته شده است. جنس زنجیر و قفل ان به صورت قلابی است که طرحی شیک و ساده وزیبا داردکه پیشنهاد ما برای هدیه دادن میباشد.

 

خرید اینترنتی گردنبند

خرید گردنبند

خرید گردنبند بلند فروشگاه اینترنتی

گردنبند

مدل گردنبند زنانه

قیمت گردنبند

خرید گردنبند اینترنتی

فروش گردنبند

گردنبند زنانه طرح

گردنبند خرید

گردنبند زنانه

خرید گردنبند دخترانه

گردنبند استیل زنانه

خرید گردنبند دخترانه شیک سفارش گردنبند

گردنبندهای جدید

خرید گردنبند طلا

خرید گردن بند

انواع گردنبند

 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا