اخبار ورزشی

فروردین: فدراسیون فوتبال بعدی باید برای داوری زنان در مسابقات بین‌المللی برنامه‌ریزی کند

فروردین: فدراسیون فوتبال بعدی باید برای داوری زنان در مسابقات بین‌المللی برنامه‌ریزی کند

محمدمهدی فروردین حرف هایی زد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود در کشور در زمینه داوری زن در فوتبال گفت: اگر آیین نامه اعلام شده از سوی فیفا در خصوص داوری زن در مسابقات بین المللی مغایر با اصول حاکم نباشد. کشورمان، این موضوع استقبال می‌شود، این اتفاق می‌افتد و مطمئناً فدراسیون بعدی فوتبال باید در این زمینه برنامه‌هایی داشته باشد.

محمدمهدی فروردین درباره الزامات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در زمینه داوری زن در مسابقات بین المللی از جمله جام جهانی بانوان گفت:

نهادهای نظارتی فوتبال کشور از جمله فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که مشاوران فرهنگی و سیاسی مختلفی دارند باید در این زمینه تصمیم گیری کنند.
وی خاطرنشان کرد:

ابتدا باید جزئیات دستورالعمل های فیفا را ببینیم و مرور کنیم. اگر به این نتیجه برسیم که می توان موضوع را در مجلس مطرح کرد و بتوانیم در این زمینه کمک کنیم، قطعا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با تاکید بر اینکه ظرفیت خوبی در کشور در زمینه داوری بانوان وجود دارد و بانوان توانمندی در داوری فوتبال داریم، گفت:

در صورتی که قوانین اعلام شده از سوی فیفا با اصول حاکم بر کشورمان مغایرت نداشته باشد، از این موضوع استقبال خواهد شد. مطمئنا فدراسیون بعدی فوتبال باید در این زمینه برنامه هایی داشته باشد.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا