اخبار ورزشی

اشتفان افنبرگ: در بایرن مونیخ همه از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند

اشتفان افنبرگ: در بایرن مونیخ همه از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند

استفان افنبرگ، اسطوره باواریایی از لواندوفسکی انتقاد کرد.

استفان افنبرگ در مصاحبه ای مفصل از جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، مدعیان فصل آینده بوندسلیگا، عملکرد بایرن مونیخ در نقل و انتقالات و برخی مسائل دیگر صحبت می کند.

لواندوفسکی اگرچه قبل از پیوستن به بارسلونا در بایرن مونیخ دوران بسیار موفقی را پشت سر گذاشت اما مشکلات زیادی را برای این باشگاه به وجود آورد و با رفتار خود هواداران این باشگاه را ناامید کرد. استفان افنبرگ در مصاحبه با تی آنلاین از روبرت لواندوفسکی به خاطر شرایطی که برای جدایی از بایرن مونیخ ایجاد کرد انتقاد کرد و از جدایی اش از این باشگاه صحبت کرد. اسطوره بایرن مونیخ گفت:

او جایگاهی افسانه ای دارد و در بایرن مونیخ به دستاوردهای باورنکردنی رسیده است. اما در بایرن مونیخ، همه از هواداران گرفته تا مدیران از رفتن لواندوفسکی به دلیل حاشیه هایی که ایجاد کرد خوشحال هستند. البته فروش لواندوفسکی ضرر ورزشی بزرگی برای بایرن به حساب می آید اما آنها 50 میلیون کردند.

روبرت لواندوفسکی: دوران من در بایرن مونیخ به پایان رسیده است و دیگر نمی خواهم اینجا بازی کنم
افنبرگ آیا لواندوفسکی می تواند گرد مولر را در بایرن مونیخ اداره کند یا خیر،گفت:

خیر؛ او هیچ شانسی ندارد. حلقه مولر حلقه مولر است. او شماره یک باقی خواهد ماند.

افنبرگ در مورد شایعات ایجاد شده توسط پینی زاهوی و روبرت لواندوفسکی برای جدایی از بایرن مونیخ صحبت کرد.

وقتی یک مدیر برنامه نظر عمومی می دهد و به آتش سوخت می افزاید، برای بازیکن خوب نیست. این واقعا ناخوشایند بود و لواندوفسکی را آزار داد. برنده بزرگ حسن صالح حمیدزیچ بود. نه تنها به خاطر فروش لواندوفسکی، بلکه برازو نشان داده است که چه کاری می تواند انجام دهد. او علاوه بر خریدهای فوق العاده، توانست از فروش مارک روکا، کریس ریچاردز، عمر ریچاردز به بایرن مونیخ درآمد خوبی کسب کند. باید از منظر ورزشی هم به آن نگاه کرد. در پایان فصل، لواندوفسکی عطش کمتری برای گلزنی داشت و مدیران متوجه این موضوع شدند.

 

 

از مهم ترین مقالات سایت آلفابلاگ دیدن کنید:

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی حجمی کلیک کنید.

برای دیدن مقاله برنامه بدنسازی ۳ روز در هفته کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا