برنامه بدنسازی

اصول یک برنامه بدنسازی حرفه ای چیست؟

اصول یک برنامه بدنسازی حرفه ای چیست؟ تابه حال به این فکر کردید اصلا ورزش بدون اصول و قوانین چه عواقب بدی دارد پس در ادامه با ما همراه باشید! برای اطلاع بیشتر درمورد برنامه آوای جادویی کلیک کنید.

برنامه بدن سازی حرفه ای

برای خرید برنامه تمرینی بدنسازی کافی است اطلاعات خود را به صورت کامل در فرم صفحه خرید برنامه بدنسازی وارد نمایید. برنامه غذایی برای هر شخص با توجه به وضعیت فردی متفاوت میباشد، برای سفارش برنامه غذایی از مربی آنلاین الفابلاگ اقدام نمایید. همچنین در صورتی که میزان کالری خود را برای چربیسوزی کم کردهاید، مصرف مکملهای تقویتی مثل مولتیویتامینها و مکملهای مواد معدنی میتواند مفید باشد. بیشتر بخوانید: عوارض مکملهای بدنسازی چیست؟ بسیاری از مکملهای عضلانی – نه همه – هستند که توسط برخی بدنسازان که از داروهای تقویتکنندهی عملکرد استفاده میکنند، تبلیغ میشوند؛ مانند استروئیدهای آنابولیک. علاوه بر این، برخی از این رژیمهای غذایی بههیچعنوان ممکن نیستند. پاسخ ساده است. یعنی ۳ برنامه تمرینی با سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای که کاملا با یکدیگر هماهنگ بوده و شما را به بهترین شکل ممکن به هدفتان می رساند. اگر چنین است ، ممکن است آماده شروع یک برنامه رژیم غذایی و تمرینی برای کاهش وزن باشید.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

برنامه بدنسازی حرفه ای

برنامه بدنسازی چربی سوزی مبتدی

با دربافت برنامه بدنسازی علاوه بر برنامه تمرینی فایل آموزش حرکات و پشتیبانی آنلاین مربیان را نیز دریافت خواهید کرد. شاید انتخاب عنوان بهترین برنامه بدنسازی هفتگی حجمی کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما این برنامه تمرینی حاصل تجربیات چندین ساله یکی از مشهور ترین مربیان بدنسازی در جهان می باشد. همان طور که سخت تمرین کردن در باشگاه برای رشد عضلات ضروری است ، استراحت عضلات و در نظر گرفتن زمان کافی برای ریکاوری نیز حائز اهمیت می باشد. اگر می خواهید در یک ماه در هر سطحی که هستید سیکس پک دریافت کنید این برنامه را توصیه می کنم که سطح بندی شده است و می توانید برنامه مورد نظر خود را از آن بیرون بکشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سالمخوری، مطلب «رسیدن به یک رژیم غذایی سالم با ۱۴ راهکار ساده» را نیز بخوانید. مصرف پروتئین، کربوهیدراتهای متوسط (به ویژگی کربوهیدراتهای دیر جذب یا پیچیده) و چربی بسیار کم، راه دستیابی به این نوع از شیوه زندگی سالم میباشد.

برنامه بدنسازی حرفه ای حجمی

اگر رژیم اصولی و سالم نباشد یا بیاندازه سخت باشد، افراد بعد از مدتی مجبور میشوند این تغذیه را کنار بگذارند و تمام برنامه فیتنس ضایع خواهد شد. در بسیاری از موارد میتوانید بجای انجام یکباره تمام تمرینها، برنامه را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. اما بعد از دو ماه میبینند عضلاتشان خیلی کمتر از قبل میگیرد. قبل از شروع برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای ، شما نیاز دارید تا رژیم غذایی مناسبی برای خود تنظیم کنید تا هر آنچه عضلات شما برای رشد سریع نیاز دارد را فراهم کرده باشید. این نرم افزار خارجی هم برای وزنه برداری و بدنسازی در باشگاه مناسبه و برای انجام اون به وسیله نیاز دارید به غیر از اینها رنگ گرافیک نرم افزار قرمز رنگه (برخلاف نرم افزار قبلی که آبی بود) و البته توجه داشته باشید این برنامه اولایل رایگان است و کم کم پولی می شود با قیمت هر ماه یک دلار (معادل ده هزار تومن در ماه). برای همین تازهکارها از این حرکت فراری هستند. برای انجام این حرکت دمبلهای سنگین انتخاب نکنید. انجام چنین ترکیبی مقداری سخت است و باید وزنه ها را طوری انتخاب کنید که از سبک به سنگین افزایش یابند. در مکلملهای مخصوص قبل از تمرین مقداری قهوه یا چای یافت میشود.

برنامه بدنسازی حرفه ای حجمی

برنامه بدنسازی عالی

قبل از شروع تمرینات، مفاصلی که قرار است در برنامه تمرینی درگیر شوند را کاملا گرم کنید. تمامی افراد ثبت نام کننده در برنامه تمرین بدنسازی همانند قبل میتوانند به شکل کاملا رایگان از بخش مقالات و آموزش بدنسازی تن ورز استفاده نمایند. این کد تخفیف یک بار مصرف بوده و صرفا برای استفاده از برنامه تمرین بدنسازی تنورز قابل استفاده خواهد بود. همین نکات تضمین میکند که از تمام مواد مغذی مهم برای ساخت عضلات و سلامت کلی بدن، بهرهمند شوید. برنامه غذایی بدنسازی فیتنس شما باید سرشار از مواد مغذی و ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین در هر وعده و میان وعده باشد. هر وعدهی غذایی و میان وعده باید حاوی ۲۰ تا ۳۰ گرم پروتئین باشد تا به صورت بهینه از عضلات حمایت کند. توجه داشته باشید که مربی میتواند بر تمرین شما نظارت کند. از این تعریف مشخص میشود که برنامه بدن سازی فیتنس علاوه بر ایجاد تناسباندام باید به ارتقای سلامتی افراد هم کمک کند. ایجاد کسری کالری برای کاهش وزن و چربیسوزی.

بهترین تمرین بدنسازی

فکر میکنم شما هم مثل من خواهید دید که شاید بسیار کم هستند کسانی که بتوانند یک تکرار صحیح را انجام دهند. این برنامه بدنسازی برای کسانی مناسب است که به اندازه کافی حرفهای هستند تا بدون انجام کارهای خطرناک، خودشان را به چالش بکشند. این میزان چربی کم، همراه با رژیم غذایی کم کالری باعث کاهش چشمگیر کیفیت خواب میشود، خلق و خو را ضعیف میکند و سیستم ایمنی بدن را تا حتی هفتهها بعد از مسابقات ضعیف میگرداند. برای این منظور ورزشکار میتواند در کنار ورزشها و تمرینات مخصوص چربی سوزی، با مصرف قهوه تلخ، مکملهای چربی سوز، خوردن صبحانه، مصرف زیاد آب، تنظیم خواب و سایر فاکتورهایی که قطعا در برنامه بدنسازی ذکر میشود، به روند چربی سوزی سرعت ببخشد. در این مطلب قصد داری ابتدا 4 مورد از بهترین برنامه های بدنسازی مبتدی، حرفهای، حجمی و چربی سوزی را به همراه نمایش تصویری حرکات آنها معرفی کرده و سپس، اپلیکیشن های بدنسازی و تناسب اندامی را معرفی میکنیم که میتوانند به شما در ایجاد بهترین برنامه فیتنس برای خودتان مفید واقع شوند. تمرینات متنوعی وجود دارند که افراد می توانند از آنها در یک برنامه تمرینی بدنسازی در خانه یا باشگاه استفاده کنند. با استفاده از دستگاه پرس پا، پشت و سر را تکیه داده و به سمت روبرو بنشینید.

برنامه بدن سازی مبتدی

به آرامی به سمت بالا فشار آورید. هسته بدن را درگیر کرده و به صفحه فشار وارد کنید. اگر سابقه تمرین بالایی دارید از دیگر برنامههای تمرینی موجود در سایت استفاده کنید. برنامه تمرین برای افراد ۱۸ سال در سایت موجود هست. پس از اتمام هر تمرین ، بدن سعی می کند آسیب های ریز موجود در بافت عضلات را ترمیم کند. همچنین ممکن است نیاز باشد تا افراد تمرینات مختلفی را امتحان کنند و مواردی که از آن لذت می برند را بیابند، توانایی خود را ارزیابی کنند و متوجه شوند که کدام عضلات به کار نیاز دارند تا نتایج مطلوبی دریافت کنند. به منظور رشد عضلات ، شما نیاز دارید همیشه تغییراتی ایجاد کنید و میزان تمرینات ( میزان تمرینی که باید در مدت معین انجام شود ) را افزایش دهید ، تا عضلات شما با شرایط منطبق برنامه بدنسازی یک ماهه شود. ممکن است بعضی از افراد علاوه بر مصرف منابع غذایی ساده از پودرهای پروتئینی برای تامین میزان کافی آن استفاده کنند. علاوه بر این، برخی از این رژیمهای غذایی بههیچعنوان ممکن نیستند. در صفحه بعد میتوانید با 10 مورد از این اپلیکیشن های فیتنس برتر آشنا شوید.

برنامه تمرینی بدن سازی

برنامه تمرینی بدن سازی

آیا از نظر شما، قیمت برنامه بدنسازی گران نیست؟ سلام، وقت بخیر، ۳۱ سالمه، ۱۷۲ قد، ۶۳ وزن، الان سه ماهه دارم میرم باشگاه، دوست دارم افزایش حجم پیدا کنم، این برنامه مناسبه آیا؟ در این مقاله نمونه برنامه های تمرینی بدنسازی ارائه می شود که افراد می توانند از آنها در خانه و باشگاه استفاده کنند. آنها باید از عرض شانه ها فاصله داشته باشند. در این حالت یک قوس کوچیکی در پشت کمر ایجاد میشه که این وضیعت مطلوب قرار گرفتن ستون مهره ها هست. به آرامی به سمت پایین نشسته و لب به لب سطح زانو قرار بگیرید. آن را به سمت بالا فشار داده و از قفسه سینه دور کنید و سپس به آرامی به سمت پایین بیاورید. برای مثال ۱۰ تکرار که قرار پرس بالا سینه انجام بدید وزنی را انتخاب کنید که حداکثر تعداد تکراری که قادر به انجام هستید بین ۶-۸ تکرار باشد و پس از آن وزنه سبکتر را انتخاب کنید.

برنامه های بدن سازی

رفتن به یک باشگاه ورزشی می تواند طیف وسیعی از تجهیزات را در اختیار شما قرار دهد که این امکان را فراهم می کند تا انتخاب بیشتری برای تمرینات داشته باشید. هالتر، دمبل، کتلبل و بسیاری از تجهیزات دیگر، همگی مفید هستند. وزنه را روی سینه قرار داده و با استفاده از دست ها آن را در جای خود ثابت نگه دارید. سپس هالتر را از سینه دور کرده و بازوها را باز کنید. در طراحی برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی، سعی میشود از جدیدترین متد برنامه نویسی ورزشی و بدنسازی استفاده شود تا بهترین نتیجه را کسب نمایید. همانطوریکه قبلا اشاره شد جلسات تمرین بدنسازی از نظر علم ورزشی تمرینات غیر هوازی هستند یعنی باید ۱. بر روی دست ها بلند شده و بدن را به جلو برانید تا زمانی که باسن از نیمکت جدا شود. با کمر صاف ایستاده و دمبل ها را در دو دست بگیرید.
برنامه تمرینی و رژیم غذایی و مکمل – الفابلاگ

دانلود برنامه تمرینی بدنسازی

شما با یک برنامه بدنسازی و برنامه رژیم غذایی علمی و دقیق، جلوی انواع هزینههای بیهوده (مانند بسیاری از مکملهای بدنسازی غیر ضروری، زمان زیاد در باشگاه و اتلاف وقت، هزینههای روحی و…) را خواهید گرفت (قدرت برنامه تمرینی بدنسازی بیشتر از مکملهای بدنسازی است!). هم چنین با توجه به فراوانی انواع مکملهای تقلبی، غیر مجاز و یا بی کیفیت در بازار، فروشگاهها و یا محصولات مطمئن به شما پیشنهاد میشود. برنامههای تمرینی و مقالات موجود در سایت با هدف چربی سوزی را مطالعه کنید. چه نوع تمریناتی برای چربی سوزی در بدنسازی مناسب هستند ؟ قبل از شرح این برنامه چربی سوزی شما را بک یک سری نکات کلیدی کلی برای چربی سوزی در بدنسازی هر نوع برنامه کاهش وزنی آشنا می کنیم. استراتژی ” تقسیم ” به تقویت متابولیسم ( سوخت و ساز بدن ) در طی روز که به طور موثر منجر به چربی سوزی خواهد شد ، کمک می کند.

 

دانلود برنامه تمرینی بدنسازی

یکی از بهترین نکات در عضله سازی اصل اضافه بار تدریجی است، که می گوید اگر میخواهید به حجم عضلانی برسید، باید فشاری را که بر بدن وارد میکنید را تدریجاً افزایش دهید. در هر رشته ورزشی و با هر هدف تمرینی، جهت کسب نتیجه بهتر و هم چنین افزایش روحیه، انرژی و تمرکز ورشکار، میبایست مواد غذایی، پروتئینی و معدنی خاصی به بدن برسد. تن ورز تنها شرکت تخصصی و رسمی ارائه دهنده برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای و رژیم غذایی میباشد، در نتیجه شما با خرید برنامه بدنسازی بابت ضمانت کیفیت برنامه و پشتیبانی طول دوره، نگرانی خاصی نخواهید داشت. تن ورز تنها شرکت تخصصی و رسمی ارائه دهنده برنامه تمرین بدنسازی میباشد، در نتیجه شما با دریافت برنامه بدنسازی خود بابت ضمانت کیفیت برنامه و پشتیبانی طول دوره، نگرانی خاصی نخواهید داشت. هم چنین همانند سابق شما میتوانید در صورتی که در مورد یک محصول و یا محصولات خاصی سوال دارید، در صفحه همان محصول در بخش نظرات، سوال و یا نظر خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. هم چنین باید عادات غذایی و روحی شما را بداند تا بر اساس آنها، بهترین تصمیمگیری و طراحی را برای شما انجام دهد.

برنامه تمرینی هفته اول بدنسازی

برنامه تمرین بدنسازی و رژیم غذایی برای سلامتی و رسیدن به فرم بدنی جذاب ضرورت دارد. در روز سوم برنامه تمرین شکم وجود دارد و در روز چهارم حرکات تا حدودی بر روی ساعد تاثیر میگذارند. اگر خانم هستید و به دنبال خوش فرم شدن اندام ها و سلامتی خود هستید ما این نرم افزار را با شما پیشنهاد می دهیم که سطوح مختلفی دارد و فشار زیادی مطمئنا به شما نخواهد آورد و نکته قابل توجه این است که این برنامه بعضی از آیتم های آن پولی می باشد که قیمت های آن از 4 تا 60 یورو می باشد! این برنامه یا نرم افزار جزء بهترین نرم افزار های بدنسازی در خانه می باشد که می توانید آن را در گوگل پلی به صورت رایگان دانلود فرمایید. شما با پرداخت این مبلغ، تحت حمایت بهترین مربیان ایران قرار خواهید گرفت و از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده میکنید. در طول سال ها ، بسیاری از بدنسازان و مربیان راه های مختلفی برای افزایش حجم عضلات ورزشکاران مشخص کرده اند. در طول تمرینات با وزنه، نوشیدن آب را فراموش نکنید .چنانچه در حین انجام تمرینات پا دچار سرگیجه شدید، ۵ دقیقه استراحت کنید.

برنامه بدنسازی حجمی رایگان

برنامه بدنسازی حجمی رایگان

برنامه بدنسازی سی روزه افراد مبتدی به شما اصول تمرین کردن، تغذیه و مصرف مکمل را در طول سی روز آموزش خواهد داد. این برنامه بدنسازی مبتدی ۳ روزه فول بادی بصورت روتین و پایهای بوده و برای آموزش تخصصی طراحی نشده است. خیر، فشرده سازی یک برنامه تمرینی توی ۳ روز نتیجه منفی خواهد داشت؛ به همین دلیل از دیگر برنامه های تمرینی داخل سایت ۳ روزه یا فول بادی استفاده کنید. با عرض سلام و خسته نباشید به شما میخواستم بپرسم که من قدم ۱۹۳و وزنم ۶۴کیلوهه این برنامه سه روزه برا من مناسبه؟ با تلاش برای رسیدن به 10000 قدم در روز شروع کنید. وقتی برای اولین بار رژیم غذایی را شروع می کنید ، همیشه لازم نیست که در همان ابتدا ورزش کنید به خصوص اگر کالری بسیار بیشتری نسبت به قبل کاهش می دهید. در ابتدای رژیم غذایی خود روی تغذیه سالم تمرکز کنید و پس از اینکه با کاهش کالری سازگار شدید ، ورزش را شروع کنید. هرچه عضلات بزرگ تری در برنامه بدنسازی برای کاهش وزن اقایان به کار گرفته شود ، کالری بیشتری مصرف می شود. شما با هر هدفی که به دنبال تمرین باشید از برنامه افزایش حجم گرفته تا برنامه کات، از برنامه عضله سازی گرفته تا یک برنامه قدرتی ، میتوانید با اتکا به علم و دانش مربیان تنورز به اهداف خود برسید.
برنامه تمرینی و رژیم غذایی و مکمل – الفابلاگ

 

برنامه کات پایین تنه

روند شما پیگیری خواهد شد تا نتیجه بهتری از تمرینات و برنامه تمرینی خود دریافت کنید. اسیب رساندن به خود دل زده خواهند شد. در مقابل، باید در زمان انتقال از مرحلهی حجمگیری به مرحلهی کات کردن، میزان کالری حفظ وزن خود را ۱۵ درصد کاهش دهید؛ یعنی به جای ۳۴۵۰ کالری، ۲۵۵۰ کالری در روز مصرف کنید. به جای آن باید به دنبال برنامه پرورش اندامی باشید که با سطح فعلی شما در بدنسازی (مبتدی، متوسط، حرفهای)، هدف شما از بدنسازی و نوع بدن فعلیتان متناسب باشد. مقصود ازنوشتن این برنامه این است که طراحی یک برنامه بدنسازی را کامل توضیح دهیم.برای اینکه یک برنامه بدنسازی طراحی کنیم درقدم اول باید تعداد روزهایی که قراراست تمرین داشته باشیم مشخص شود و معمولا تعداد روزهای تمرین به طور متعادل ۳تا۴روز در هفته آن هم به مدت یک تا یک ساعت ونبم می باشد.بسیاری از ورزشکاران فکرمیکنند که تمرین بیشتر باعث رشد بیشتر بدن و عضلات می شود که اشتباه است زیرا بدن احتیاج به ریکاوری واستراحت عضلات دارد و معمولا هم بسیاری از ورزشکاران حرفه ای چهارروز در هفته تمرین میکنند.در قدم دوم باید حرکات چندمفصلی را در تمرین خود جای دهید که به طور معمول همان ۳حرکت چندمفصلی در یک روز تمرینی کافی می باشد به طور مثال حرکات چند مفصلی برای قسمت پایین تنه وپاها میتواند تمرینات اسکوات های مختلف ددلیفت های سنگین و…

برنامه تمرینی ۶ روز در هفته

کلیه دوستان توجه داشته باشند حداقل زمان تمرین ۱ساعت وحداکثر۱:۳۰میباشد. چربی ها سومین عنصر درشت مغزی ها هستند که افراد باید در رژیم غذایی خود به آنها توجه کنند. البته توجه کنید که دوره ۶ ماهه فقط یک راهنمای کلی است؛ به این مفهوم که شاید شما سالهاست در حال تمرین بدنسازی هستید، اما پیشرفتی نمیکنید یا اینکه دانش کمتری نسبت به تمرینات مختلف دارید و تلاش کمتری برای پیشرفت و قرار گرفتن در سطح متوسط انجام میدهید. بهتر است تمرین را ملایمتر شروع کنید. 5 است. با این تفاوت که تعداد ستها باز هم افزایش پیدا میکند و تعداد تکرارها ممکن است تا 10 تکرار در هر ست باشد. اگر رژیم غذایی شما، مواد مغذی مورد نیازتان را تامین نکند، بدن شما در واقع از خودش تغذیه میکند و هرگز توده عضلانی به دست نمیآورید. عضلات ساق پا دیر رشد میکند پس ناامید نباشید. اگر حرکات جلو بازو با دمبل متمرکز و پشت سر شانه با دمبل و سرشانه با دستگاه سیم کش و ساق پا با دمبل ایستاده و حرکت مچ با هالتر ایستاده-پشت را نمیدانید از طریق لینک مشاهده کنید. باشد.این حرکت ها می توانند بادستگاه وزن خود بدن ویا وزنه ها انجام شود و همچنین این حرکات نباید به صورت تصادفی وبدون درنظر گرفتن عوامل انتخاب شود.نکته ی مهم دیگر این است که تعداد ست ها چگونه باشد خب این موضوع بسیار مهمی است وبرای عضلات بزرگ بدن به عنوان مثال عضلات سرشانه همسترینگ وچهارسرران عضلات سینه و پشت ۹تا۱۶ ست میتوانید داشته باشید و عضلات کوچک بدن شامل جلوبازو پشت بازو کول شکم ساق پا وساعد است که ۶تا۹ست می تواند داشته باشد اما نکته ی مهم اینجا این است که ست ها از۳ ست شروع می شود وبه مرور زمان ودر صورت نیاز است که باید تعدادش را افزایش دهیم وهمچنین تعداد تکرارها کاملا بستگی به هدف شما دارد واین مقاله تنها به عنوان راهنما می باشد وهیچ برنامه بدنسازی کامل نیست و حتما باید آنرا امتحان کنید.

برنامه بدنسازی کات و چربی سوزی

کافی است برنامه بدنسازی خود را با اپلیکیشن روفرم پیگیری نمایید تا نحوه صحیح انجام حرکات را ببینید. برنامه ریزی کنید، نتایج را از روی نمودار پیگیری نمایید، روند خود را اصلاح نمایید و به نتیجه دلخواه برسید. قطعا شما هم به دنبال نتایج مطلوب هستید. اگر شما میخواهید نتایج خوبی از آن بگیرید رژیم غذایی پر کالری بخورید که برای حمایت از توده ماهیچهایتان بسیار ضروری است. هالتر را از زمین بلند کنید، آن را بالا برده و بایستید. در تمرینات از هالتر ، دمبل و سایر وسایل تمرینی مقاومتی استفاده می شود. است که تمرینات فشرده ای می باشد.تغذیه بدنی دراین برنامه حرفه ای باید کامل ودروعده های اصلی پروتئین کافی به بدن برسد. این برنامه برای مبتدیها هم مناسب است و با انتخاب حرکاتی سادهتر و همچنین پایین آوردن تعداد ست و رپ، هرکسی با هر وضعیت بدنی میتواند از این الگو پیروی کند. بیشتر برنامههای بدنسازی برای دستههای خاصی از افراد یا تیپهای بدنی مختلف طراحی شدهاند. بسیاری از حرکات اصلی بدنسازی را می توان با لوازم فوق اجرا کرد و یا با کمی تغییر انجام داد. برنامه بدنسازی به شما کمک خواهد کرد که هرقسمت از بدن چگونه ورزش داده شودبه عنوان مثال برنامه حجمی بالای سرشانه ها یا زیربغل, برنامه برای ساختن شکم۶تکه ویا برنامه حجمی برای ساختن عضلات پا که طیف گسترده ای دارد.

برنامه بدنسازی کات و چربی سوزی

برنامه بدنسازی فیتنس حجمی حرفه ای

با این برنامه بدنسازی چربی سوزی نه تنها ظاهر بهتری خواهید داشت، بلکه فیتنس و قدرت متناسب با ظاهر خود را هم به دست خواهید آورد. تمرینات این برنامه به گونه ای طراحی شده است که هم خانم ها و هم آقایان به راحتی بتوانند اجرا کنند و در حقیقت یکی از بهترین برنامه بدنسازی برای کاهش وزن اقایان و خانم ها می باشد. پس اول تحقیقات خود را به درستی انجام دهید و بعد برنامه بدنسازی مناسب خود را انتخاب کنید. وزنهای را انتخاب کنید که بتوانید ۳۵ تکرار انجام دهید نه بیشتر. شما میتوانید بیشتر از ۲۰-۲۵ ست در هر جلسه تمرین کنید.سایت اد کوان .به شما توصیه میکنیم ابتدا حرکات تمرینی خود را با ۳ ست شروع کنید و سپس در صورت نیاز تعداد ستها را افزایش دهید. 3-کابل ضربدری: 7 تمرین و 8-12 بار تکرار کنید. پس از مکثی مختصر در بالاترین نقطه، شما میتوانید دوباره پایین رفته و به تعداد مورد نیاز حرکت را تکرار کنید.
اصول بهترین نوع سیستم تمرینی و برنامه بدنسازی

بهترین برنامه تمرینی برای حجم

نکته: اگر شما جز این گروه هستید، میتوانید برنامه دیگری نظیر “یک برنامه بدنسازی برای افراد لاغر (۶۰ روزه) ” را نیز مطالعه کنید و در دستور کار خود قرار دهید. از برنامه های بدن سازی مبتدی تا پیشرفته گرفته تا برنامه هایی تمرینی بدنسازی بانوان و آقایان ، طیف وسیعی از حرفه ای ترین برنامه ها را برایتان گردآوری کرده ایم. شما از یک برنامه بدنسازی خوب استفاده میکنید؟ حالا اگر شما به این حد رسیدید و دوباره بعد از چند دقیقه استراحت همین حرکت و ست را از نو شروع کنید آیا فیبرهای جدیدی بکار خواهید گرفت؟ تمرین زیر شکم پا جمع که باید 3 ست 10 تایی آن را انجام دهید. دقیقا به همین دلیل است که باید این حرکت را انجام دهید. اکتومورفها یکی از گروههای مستعد در کسب عضلات و قدرت هستند، اما لازمه آن تغییر عادت غداییشان است. انجام استراحت و خواب مرتب و کافی، باعث ترمیم عضلات آسیب دیده و رشد آن ها می شود. ضعف پس از تمرین عوامل مختلفی داره مثل عدم آمادگی جسمانی برای برنامه، تغذیه نادرست، استراحت ناکافی و… یک : تغذیه دو : نرمش و حرکات ایروبیک سه : تمرین وحرکات اجرائی چهار : حرکات اخر تمرین این 4 مورد اصول کار ورزش بدنسازی است اما در کنار این 4 مورد قوانین دیگری هم وجود دارد که ما در این بخش به این قوانین می پردازیمو4 مورد نام برده شده هر کدام به طور جداگانه و کامل در قسمت مخصوص درج شده در عنوانتوضیح داده شده .

برنامه بدنسازی برای افزایش حجم

در این حالت بهتر است به سراغ تستهایی که فراهم شده بروید (برای این کار میتوانید به اینجا یا اینجا مراجعه نمایید) و در معرض راستی آزمایی قرار بگیرید و کار را یکسره کنید. اگر برنامه جدید شما کامل نمیباشد ناامید نشوید.در آن تغییرات کوچکی اعمال کنید و یک هفته دیگر با آن تمرین کنید.این تغییرات را تا زمانی ادامه دهید که آن برنامه نیازهای شما را پوشش دهد. در این مقاله به بررسی نحوه انتخاب بهترین برنامه بدنسازی متناسب با خود میپردازیم و چند نمونه برنامه تمرینی برای انواع سطوح مبتدی تا پیشرفته، به شما پیشنهاد میکنیم. توجه: برای اطلاع دقیقتر از جزئیات این برنامه و نحوه اجرای هر حرکت، اینجا کلیک کنید. گامهایی در رابطه با نوشتن برنامه تمرینی بدنسازی، هر آنچه که شما باید درباره نوشتن برنامه تمرین بدنسازی و نحوه نوشتن برنامهها بدانید. یک برنامه غذایی بدنسازی باید شامل مصرف چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات های مفید باشد. مصرف مکملها به شدت توصیه میشود. این افراد باید به صورت مرتب با رعایت اعتدال، فعالیتهای ورزشی خود را افزایش دهند تا ضمن سوزاندن کالری و مصرف انرژی بیشتر، عضلات بهتری بسازند. اگر که به هدف رسیدید و اما خواستید همین برنامه را مجددا انجام دهید یک سری تغییرات مانند جابجایی ترتیب برنامه را انجام دهید تا احساس یکنواختی و تکرار و توقف رشد عضلانی را تجربه نکنید.

بدنسازی حجمی حرفه ای

گام اول برای رسیدن به هر چیزی یک برنامه ریزی عالی میباشدکه باید بسیار موثر و کارآمدباشد و شما را به آن خواسته نزدیک کند.بنابر این اگر قصدتان ورزش است و میخواهیدبه زیبایی اندام ,نشاط و انگیزه ی کافی برسید داشتن برنامه الزامی میباشد. تمامی بدنسازان حرفهای زمانی مبتدی بودهاند، اما مانند شما برای اندام ایدهآل بدنسازی را از جایی آغاز کردند. این گروه از افراد به طور طبیعی، بدنی عضلانی دارند و از تناسب اندام ویژهای برخوردارند اما این بدان معنا نیست که میتوانند دست روی دست بگذارند، هیچ کاری نکنند و هر چه میخواهند بخورند، هرگز… مهمترین مسئله در این برنامه داشتن اراده و پشت کار در انجام این تمرینات می باشد و نباید آن را به هیچ وجه به تعویق بیندازید. همچنین نتایجی به دست نیامده که باید هر گروه عضلانی را تخریب کنید تا رشد کند! هالتر را به اندازه عرض شانه، و یا کمی بازتر تنظیم کنید. طبق نمونه تجربی این را مطرح می کند ارامش درونی بسیار امر مهمی استعصبانیت و غمگین بودن باعث کاهش وزن ( حجم عضلات ) و افزایش چربی در بدن می گردد . در این مقاله سعی کرده ایم برنامه بدنسازی 5 روزه افزایش حجم سریع پیشنهادی Robert Timm ، ورزشکار حرفه ای رشته فیزیک IFBB Pro را برای شما توضیح دهیم.

بدنسازی حجمی حرفه ای

بدنسازی مبتدی

چگونه ۴٫۵، ۹ و ۱۳ کیلوگرم افزایش حجم داشته باشید؟ در هر رشته ورزشی و با هر هدف تمرینی، جهت کسب نتیجه بهتر و هم چنین افزایش روحیه، انرژی و تمرکز ورشکار، میبایست مواد غذایی، پروتئینی و معدنی خاصی به بدن برسد. اگر مزومورف کم حوصلهای هستید باید به شما بگویم که شانس به شما رو کرده است، چرا که نتیجه تمرینهای شما به زودی پدیدار خواهد شد. برنامه ریزی کنید، نتایج را از روی نمودار پیگیری نمایید، روند خود را اصلاح نمایید و به نتیجه دلخواه برسید. قطعا شما هم به دنبال نتایج مطلوب هستید. شما باید خودتان را بسنجید و حداکثر فشاری را که می توانید تحمل کنید، به خودتان وارد نمایید. خیلیها در هنگام انجام حرکات سنگین نفس خود را حبس میکنند اینکار صحیح نیست چون موجب فشار بیش از حد ، سر درد یا از حال رفتن میشود. اما بهتر است سه روز تمرین پشت سر هم نباشند. عضلات بزرگ شامل عضلات سینه، سر شانه، پشت، جلو پا و همسترینگ میباشد و عضلات کوچک شامل کول، ساعد، پشت بازو، جلو بازو، شکم و ساق پا میباشد. خانمهای کــه تازه کار نیستند مي توانند وزنه های سنگین تری را مورد استفاده قرار دهند کــه باعث تقویت عضلات آن ها بیش از پیش مي شود.
54 برنامه تمرینی بدنسازی مبتدی و حرفه ای

برنامه هفتگی بدنسازی حرفه ای

یک : تغذیه دو : نرمش و حرکات ایروبیک سه : تمرین وحرکات اجرائی چهار : حرکات اخر تمرین این 4 مورد اصول کار ورزش بدنسازی است اما در کنار این 4 مورد قوانین دیگری هم وجود دارد که ما در این بخش به این قوانین می پردازیمو4 مورد نام برده شده هر کدام به طور جداگانه و کامل در قسمت مخصوص درج شده در عنوانتوضیح داده شده . در طی هر مرحله توصیه میشود هر هفته بیشتر از ۰.۵ تا ۱ درصد به وزن خود اضافه یا از آن کم نکنید. شما برای کاهش وزن و یا حتی فرم یافتن عضله ها نیازی به تجهیزات بسیار گران قیمت ندارید، شما که شما نیاز دارید عزم و اراده قوی و استفاده از تمرینات درست است. اما اگر میخواهید در خانه تمرین کنید، نیازی نیست که برای خرید تمامی آنها پول خرج کنید. همچنین، در زمان خرید می توانید از مشاوره های رایگان این مرکز بهره ببرید و سپس مکمل های مورد نظر خود را سفارش دهید. با گذشت زمان هم می توانید طبق برنامه حرفه ای بدنسازی برای کاهش وزن تمرینات خود را ادامه دهید ، هم می توانید با اضافه کردن حرکت های خاص و یا جا به جایی نظم تمرینات فعلی خود ، تغییری در برنامه حرفه ای بدنسازی برای چربی سوزی ایجاد کنید.

برنامه بدنسازی کات حرفه ای

برای اضافه کردن وزن باید مقداری کربوهیدرات به برنامه غذایی بدنسازی برنامه بدنسازی افزایش حجم خود وارد کنید. برای بازگرداندن گلیکوژن از دست رفته به کبد و کاهش دادن کاتابولیسم ماهیچه ای، دو قاشق پروتیین وی را همراه با یک کربوهیدرات مانند نان سفید بعد از بیدار شدن از خواب میل کنید. بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن در وعده های برنامه غذایی بدنسازی شما می تواند برنج قهوه ای، جو دو سر، کینوا و سیب زمینی شیرین باشد. ۱ تا ۱:۳۰ پیش از تمرین یک وعده حاوی پروتئین زود جذب وکربوهیدرات دیر جذب ميل کنید.بعد از تمرین بلافاصله ۵ عدد سفیده تخم مرغ یا ۱ اسکوپ وی پروتئین ميل کنید.حتما مولتی ویتامين در برنامه خود داشته باشید.اگر تمرین نزدیک زمان خواب است حتما یک وعده پیش از خواب داشته باشید و گرسنه نخوابید.حتما پس از تمرین در باشگاه یا خانه با آب ولرم و نسبتا سرد دوش بگیرید.مصرف دخانیات و مخصوصا الکل را برای گرفتن نتیجه از تمرین قطع کنید. پروتئین وی(کشک) را به برنامه غذایی بدنسازی خود اضافه کنید.

برنامه باشگاه برای لاغری

ما در باشگاه رشد با بهره گیری از مربیان باسابقه و حرفه ای و در کنار آن تجهیزات مناسب که کار را برای شما راحت تر می کند و رسیدن به اهداف و آرزوهای شما که داشتن بدنی خوش فرم است را راحت کرده ایم. بین برنامه تمرین بدنسازی حرفه ای که توسط یک شرکت تخصصی با تیم حرفه ای از مربیان بدنسازی و متخصصین تغذیه طراحی میشود با برنامه تمرینی معمولی به صورت فاحش متفاوت میباشد. زمان استراحت بین ست ها کوتاه است و تنها باید ۳۰ تا ۴۵ ثانیه بین هر ست تمرین کنید. از آن جایی که شما در این تمرینات ملزم به حرکت هستید بنابراین در هر روز شاهد افزایش فیبر ماهیچهای، آزاد شدن تست سترون و رشد بالای ماهیچههایتان خواهید بود. میشه حرکت اول با اسمیت و حرکت سوم بالاسینه هالتر انجام بدی. علاوه بر این انجام تمرینات با وزنه باعث عضله سازی شده و در پایان روز می توانید کالری بسوزانید. بالعکس اگر بین ست، امکان به اتمام رساندن تمرین را نداشتید، وزنه سنگینتر از توان شما میباشد.

برنامه باشگاه برای لاغری

برنامه تمرینی حرفه ای حجم

همچنین بین حرکات مختلف هم حداکثر مي توانید ۲ تا ۳ دقیقه استراحت داشته باشید. ۳- استراحت بین ستها را بین ۶۰ تا ۹۰ ثانیه تنظیم کنید. راهنمایی های زیر را دنبال کنید تا از هدررفت تمرین هایی که در باشگاه برای عضله سازی انجام می دهید جلوگیری کنید. ما به شما آموزش خواهیم داد چگونه با انجام تمرینات صحیح به اهداف خود دست پیدا کنید. تمرینات مرکزی بدن مثل شکم و فیله بر اساس برنامه و انرژی خودتان انجام میشوند و برای این سبک تمرینی باید بدانید که اهمیت ریکاوری درست مانند استراحت، رژیم غذایی و مکمل بدنسازی از خود تمرین مهمتر است. اما اگر از لحاظ جسمانی آمادگی داشته، تغذیه درست و مکملهای استاندارد بدنسازی ۱۰۰% مصرف میکنید میتوانید روز پنجم یک جلسه هوازی و پس از اون تمرینات شکم که در روز سوم وجود دارند را به تنهایی انجام دهید. وعده هایی که به طور معمول در برنامه غذایی شما قرار دارند شما را سیر می کنند و نیاز ماهیچه های شما برای رشد را تامین می کنند. در بدنسازی خانمها معمولا از وزنه های سبک تر استفاده مي کنند، از این رو حرکات را سریع تر انجام داده و در نتیجه تعداد حرکات مختلف بیشتری را مي توانند نسبت به آقایان انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا