سلامتیشیوه زندگیورزش ها

راهنمای خرید طناب ورزشی|آشنایی با10مدل طناب ورزشی

طناب ورزشی

عدم تناسب اندام و چاقی یکی از از مسائلی است که زنان و مردان را به سمت انجام ورزش و حرکات بدنی تشویق می‌کند. بهترین روش برای به دست آوردن هیکلی ایدئال و سلامت تغییر تحول رفتارهای تغذیه‌ای و حرکتی است. مراد از تغییر تحول خلق انجام تمرینات طاقت‌فرسای ورزشی وجود ندارد بلکه انجام ورزش‌های منظم، متناسب حیاتی وزن و سایز بدن است. در زندگی‌های امروز تحرک بدنی اشخاص نسبت به گذشته  ناچیز شده و پیاده‌روی در کوچه و خیابان جای خویش را به استفاده‌ی مداوم از ماشین و وسایل حمل‌ونقل داده است. عمل بدنی تأثیر مستقیم و صد در صد بر روی تندستی انسان دارد. عدم ورزش و تحرک باعث ده‌ها بیماری از جمله بیماری‌های قلبی، دیابت و … می‌شود. ورزش در پیشگیری از اکثری از بیماری‌ها مؤثر می باشد و می‌تواند بر نقش مخرب چاقی غلبه کند. یک عدد از مهم‌ترین عوارض ارتقاء چربی‌های تن جدای از مسائل تغذیه‌ای و عادات نادرست، کمتر کار فیزیکی است.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

طناب ورزشی قدرتی

اصلی افزایش سن زمانه به جهت فعالیت بدنی کمتر پیدا می‌نماید و افراد به دلایل مشغله کاری و زندگی از ورزش نمودن دست می‌کشند. به همین دلیل سطح سوخت‌وساز بدن کمتر پیدا می نماید و اجتماع چربی عمده می‌شود. در این شرایط بخش اعظمی از افراد به دنبال باشگاه، رژیم، قرص‌های لاغری و یا ورزش در منزل هستند. ورزش در خانه آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین رویه برای کمتر وزن و افزایش تندستی تن است. حساس انجام یک سری حرکات ساده و استفاده از طناب، وزنه، دمبل، توپ و رینگ می‌توان فضای یک باشگاه را در خانه تولید کرد و از یک فعالیت جسمانی و اثر گذار و هوازی لذت برد. انجام ورزش در خانه و محیط باشگاه نیازمند وسایل و تجهیزات صحیح و به روز است.

طناب ورزشی سنگین

یک عدد از ساده‌ترین تجهیزات ورزشی که همه‌ی افراد از مقطع کودکی حساس آن آشنا هستند، طناب ورزشی است. طناب‌ها اولی وسایل ورزشی دانش‌آموزان میباشند و در سایزها و مدل‌های متنوع تولید می‌شوند. مهم‌ترین نکته در تهیه‌ی طناب اندازه‌ی طول طناب است. طول طناب باید متناسب دارای قد هر شخص باشد در غیر این صورت سبب فشار  و آسیب می‌شود. برخی از طناب‌ها در نصیب مدل اساسی سیستم شمارش میباشند و تعداد طناب زدن را می‌شمرند. برخی از نمونه‌های حرفه‌ای آن‌ها کلیدی ضربان‌ شمار و کالری سنج هم هستند. ورزش و فعالیت بدنی بایستی جزو لاینفک زندگی هر شخص باشد. ورزش خوشحالی و سلامتی به همپا دارااست و در روحیه‌ی افراد تأثیر مستقیم می‌گذارد. طناب ساده‌ترین و کاربردی‌ترین وسیله‌ی ورزشی می باشد که از کوچک و بزرگ می‌توانند از آن استفاده کنند. به جهت خرید آنلاین طناب و بقیه وسایل ورزشی می‌توان به دکان اینترنتی دیجیکالا مراجعه کرد. دکان اینترنتی دیجیکالا مجموعه‌ای از بهترین وسایل ورزشی و گونه های طناب‌ ورزشی را گردآوری کرده است. به جهت خرید کردن طناب به‌صورت غیرحضوری می‌توان از طریق دیجیکالا مبادرت کرد و کمتر از یک‌سری روز درب منزل تحویل گرفت.

طناب ورزشی حرفه ای

طناب ورزشی

این طناب ورزشی دارای رنگ زرد فقط میباشد و طول آن چیزی حدود 2متر میباشد و وزن آن120گرم میباشد نکته جالب آن جنس طناب آن پلاستیک است که کیفیت بالایی دارد و جنس دسته های آن فوم میباشد و قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول را دارد. برای کسانی که حرفه ای کار میکنند عالی است!

طناب ورزشی سرعتی

طناب ورزشی سرعتی

طناب ورزشی مدل مگا اسپرت بسیار کیفیت بالا و وزن سبکی دارد وطول آن 2.6متر میباشد, این طناب جامپینگ دارای یک لایه فوم اسفنجی منعطف رو دسته پلاستیکی خود میباشد که با خاصیت عرقگیر بودن خود نگاه داشتن آن رو دلپذیر تر می کند ، خصوصا برای کاربرانی که از تعریق شدید دست ها گلایه میکند . اتصال کابل پلاستیکی توپر این طناب با دسته ها از نوع بولبرینگی میباشد.

 

 

طناب ورزشی دخترانه

طناب ورزشی دخترانه

طناب ورزشی لایوآپ کیفیت بالایی دارد و قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول دارد که اندازه آن 2.75 متر میباشد و قابلیت دیگرآن دارای دورشمار میباشد. عالی برای سوزاندن چربی مواد اصلی دستگیره: پلاستیک مواد اصلی طناب: PVC رنگ: سیاه / نارنجی 

 
 

طناب ورزشی سیم بکسلی

طناب ورزشی سیم بکسلی

طناب ورزشی تن زیب اندازه ای حدود 3.15 و وزن آن187 گرم میباشد جنس  این طناب سیمی میباشد و روکش پلاستیکی مقاوم دارد و جنس دسته آن پلاستیکی میباشد و مناسب برای کسایی میباشد که زیاد وسیله به دستشون بند نمیاد و زود خراب میشه زیرا جنس محکمی دارد.

 

طناب ورزشی دیجی کالا

طناب ورزشی دیجی کالا

طناب‌ ورزشی وسیله ای عالی برای افزاشی سوخت و ساز بدن است که روی سیستم تنفسی تاثیر مثبت گذاشته و باعث ایجاد هماهنگی بین اعصاب و عضلات و افزایش سرعت و استقامت بدن می‌شود. تمرین با طناب کراس فیت وزن بدن را کنترل کرده به چربی سوزی نیز کمک شایانی می‌کند. طناب ورزشی گلداستار با قابلیت حمل در جیب یا کیف ورزشی و اشغال فضای کم می‌تواند در خانه برای ورزش کردن مفید باشد. به‌علاوه برای کاهش وزن و چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با طناب زدن عضلات بزرگ بدن را درگیر کرده و به تقویت آن‌ها بپردازید. شایان ذکر است از مزیت های این محصول دستگیره های بلندآن به همراه بلبرینگ های مخصوصی که به ورزشکار قابلیت چرخاندن 5 دور طناب را با هر بار پرش می دهد که نشانه حرفه ای بودن و سرعت بالای طناب می باشد
 
 

طناب ورزشی ارزان

طناب ورزشی ارزان

این مدل طناب ورزشی ارزان میباشد و طول آن به 10 متر میرسد و جنس آن پلاستیک است و جنس دسته آن پلاستیک سخت و وزنی سبک دارد130 گرم.نکته جالب این طناب طول بزرگ ان میباشدکه قابلیت تنظیم طول سیم دارد.

طناب ورزشی المپیک

طناب ورزشی المپیک

طناب‌ ورزشی وسیله ای عالی برای افزاشی سوخت و ساز بدن است که روی سیستم تنفسی تاثیر مثبت گذاشته و باعث ایجاد هماهنگی بین اعصاب و عضلات و افزایش سرعت و استقامت بدن می‌شود. تمرین با طناب کراس فیت وزن بدن را کنترل کرده به چربی سوزی نیز کمک شایانی می‌کند. طناب ورزشی نیشن فیتنس با قابلیت حمل در جیب یا کیف ورزشی و اشغال فضای کم می‌تواند در خانه برای ورزش کردن مفید باشد. به‌علاوه برای کاهش وزن و چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما با طناب زدن عضلات بزرگ بدن را درگیر کرده و به تقویت آن‌ها بپردازید.

 

طناب ورزشی تناسب اندام

طناب ورزشی تناسب اندام

این مدل طناب ورزشی ارزان میباشد و طول آن به 2.74 متر میرسد و جنس آن پلاستیک است و جنس دسته آن فوم و وزنی قابل توجه  دارد 400 گرم.

این دسته از طناب ها برای کسانی مباسب است که سنگین کار میکنند و قدرتی حرکات را انجام میدهند!

طناب برای ورزش

طناب برای ورزش

این مدل طناب ورزشی ارزان میباشد و طول آن به 3 متر میرسد و جنس آن کابل است و جنس دسته آن فلزی میباشد با یک روکش نرم و وزنی قابل توجه  دارد 360 گرم.

طناب تمرین

طناب تمرین

طناب ورزشی آدیداس

امروزه اسم و نماد آدیداس برای تمامی شناخته‌شده است. ذهنیتی که به جهت بیشتر کاربران ساخت شده این میباشد که زمانی به آدیداس فکر می کنند به شکل ناخودآگاه یاد ورزش می‌افتند. نام آدیداس امروزه خیر صرفا به جهت ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش، بلکه به جهت افراد دیگر به تیتر استاندارد میزان مرغوب بودن لباس و تجهیزات ورزشی شناخته می‌شود.طناب ورزشی کد ADIJRW02 از سری طناب های آدیداس است. طناب ADIJRW02 دارایدسته های چوبی مطلوب به جهت استعمال روزانه است . آدیداس اهمیت نقش مارک خود پشت آن، اصالت دستکش را به شکل حریفان خواهد کشید. همچنین دارای فرآورده طناب نایلونی فراوان حیاتی کیفیت ترکیب شده تا یک محصول حیاتی کیفیت و دارای استمرار به کار آید . و حساس وزن متناسب و بالانس فوق العاده یک تجربه لذت بخش برای شما به ارمغان می آورد .

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اون طناب زرد رنگ وزنش رو اشتباه نوشتید، ۱۲۰ گرم نیست بیش از ۶۰۰ گرم وزنشه و جز طناب های سنگین به حساب میاد

    1. سلام ممنون از نظر شما ولی ما طبق مشخصات داخل دیجی کالا اطلاعاتو مینویسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا