برنامه بدنسازیشیوه زندگی

برنامه بدنسازی چربی سوزی

برنامه بدنسازی چربی سوزی

چربی سوزی کل بدن با داشتن یک برنامه بدنسازی اصولی و رژیم مناسب و صحیح می تواند نتایج خوبی را داشته باشد.
بدنسازی چربی سوزی را می توان گفت یکی از بهترین راه های کاهش وزن ایمن و دائمی است. هم چنین باعث تغییر سبک زندگی فرد هم می شود.در برنامه بدنسازی چربی سوزی چربی های بدن ریخته می شود وعضلات جایگزین می شوند.شدت چربی سوزی ودرصد کاهش چربی بدن هرکس بستگی به شدت تمرین بدنسازی و رژیم غذایی فرد دارد و در افراد متغیر است.مصرف پروتئین می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. هرچقدر بدن پروتئین بیشتری دریافت کند باعث چربی سوزی بیشتر و موفق تر شدن آن فرد می شود.منبع پروتئین ها می تواند ازغذاهایی مثل سفیده تخم مرغ وعدسی باشد.

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

شما برای باشگاه بدنسازی لوازم ورزشی از جمله ساک ورزشی ، کفش ورزشی ، لباس ورزشی و… احتیاج دارید برای تهیه لوازم ورزشی اورجینال از سایت بلک استور ما دیدن فرمایید.

برنامه بدنسازی چربی سوزی مبتدی

دربدنسازی بسیار مهم است که شما با برنامه تمرینی اصولی ودقیق پیش بروید به این معنا که اگر شما سطح مبتدی هستید وتازه شروع کرده اید باید برنامه بدنسازی شما متناسب با شرایط بدنی خودتان باشد تا شمارا به هدف تان برساند.
برنامه های بدنسازی سه سطحی هستند که شامل سطح مبتدی،سطح متوسط،سطح پیشرفته می شوند و تناسب باید بین این ها رعایت شود درغیر این صورت شما نتیجه خوبی نخواهید گرفت.
دربرنامه بدنسازی مبتدی حرکات تمرینی آسان تر خواهد بود وتقریبا همه افراد نی توانند انجام دهند.
برنامه بدنسازی برای مدت زمان مشخصی می باشد و پس از مدتی باید آن برنامه تغییر کند چون دیگر تأثیر آنچنانی نخواهد داشت.درکنار بدنسازی تمرینات هوازی بسیار مؤثر می باشد وشما را یه هدف تان نزدیکتر می‌کند.
هوازی در کنار بدنسازی روند چربی سوزی را تا درصد زیادی بالا می‌برد.
برنامه بدنسازی شما باید هفته ای دو یا سه روز استراحت داشته باشد.

برنامه بدنسازی ماه اول چربی سوزی

بدنسازی هم مانند رشته های ورزشی دیگر از سطح مبتدی شروع می شود بنابراین درماه اول که بدن می خواهد چربی سوزی کند و در واقع شروع هدف شما است تمرینات باید در حد توان شما انجام شود و بنا به شرایط بدنی و رژیم غذایی شما متناسب باشد.
این تمرینات چربی سوزی برای کل بدن است وچربی ها همزمان و در کل بدن کم می شوند وچربی سوزی موضعی تصوری کاملا اشتباه،غیرممکن وغیرعلمی است.
یعنی نمی توان انتخاب کرد که چربی کدام قسمت بدن بیشتر کم شود پس چربی سوزی در سرتاسر بدن صورت می‌گیرد.
در ماه اول اگر شما رژیم غذایی خود را رعایت کنید و تمرینات شماهم مرتب ودرست باشد می توانید همان روز های اول تغییرات مثبت خودرا احساس کنید.

برنامه بدنسازی کاهش چربی

کاهش چربی با برنامه بدنسازی روشی عالی وتاثیرگذار است و عواملی مثل کاهش کالری دریافتی،قطع قند و چربی مضر،تمرینات هوازی،تمرین با وزنه نتایج خوبی را به همراه خواهدداشت.
هم چنین مصرف چربی مفید،انجام تمرینات پا،خواب و استراحت کافی نیز نتیجه ای عالی خواهد داشت.
لبنیات کم چرب بخورید تا چربی بیشتری بسوزانید.
پروتئین‌ عنصر بسیار مهمی در دوران کاهش چربی وکات کردن عضلات بدن می باشد و در ازای هر کیلو از وزن بدن حدودا بین ۲/۵تا۳گرم پروتئین مصرف کنید.
برنامه تمرینی بدنسازی شما باید متوالی و مرتب باشد تا در کنار رعایت کردن رژیم خود شما را به اندام ایده آل تان برساند.
برنامه بدنسازی علاوه بر کم کردن وزن روی ترازو خیلی زیاد میتواند سایز های بدن شما را کم کند وچربی ها به عضله تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا